۲ دیدگاه
اپل واچ, سایر محصولات اپل

همه چیز درباره اپل واچ سری 7، بخریم یا نخریم؟

Apple Watch یکی دیگر از محصولات اپل است که طرفداران بسیاری دارد. اغلب دوستداران اپل واچ‌ها، ورزشکاران و افرادی هستند که می‌خواهند فعالیت‌های روزانه خود را تحت نظر داشته باشند. البته ساعت‌های هوشمند کاربردهای دیگری هم دارد. برای مثال شما به وسیله‌ی آن دیگر لازم نیست برای انجام خیلی از کارها گوشی را از جیبتان دربیاورید. اگر در تاکسی، اتوبوس و یا مکان‌های شلوغ هستید، می‌توانید برای تنظیم زنگ هشدار، چک کردن پیام‌ها و شبکه‌های اجتماعی از ساعت هوشمند خود استفاده کنید و لذت ببرید. اپل هم تا به امروز توانسته ساعت‌های هوشمند خود را هر ساله به بازار عرضه کند. اما در حال حاضر با عرضه‌ی اپل واچ سری 7 این کمپانی نسل جدید ساعت‌های خود را معرفی کرده که تغییرات جذاب و کاربردی را در آن اعمال کرده. در این مطلب با هم نگاهی به آن می‌اندازیم و خواهیم دید که در اپل واچ سری 7 چه تغییرات و اتفاقاتی افتاده است.

طراحی اپل واچ سری 7

همان طور که در رویداد California streaming گفته شد، اپل واچ سری 7 طراحی متفاوتی نسبت به سری‌های قبل خود دارد. لبه‌های این ساعت هوشمند به بسیار منحنی‌تر شده‌اند و قاب ظریف‌تری دارد که باعث می‌شود صفحه بزرگتر شود. البته علاوه‌بر این مسئله به طور کلی صفحه نمایش آن نسبت به سری 6 بزرگتر شده و که به همراه ظریف شدن قاب دور ساعت، اندازه آن تغییر کرده و 20% از سری قبل خود بزرگتر است.

روی هم رفته در این محصول شاهد طراحی ظریف‌تری نسبت به سری‌های پیش هستیم. اگر بخواهیم آن را با سری‌های قبلی خود مقایسه کنیم، لبه‌ی سیاه دور صفحه خیلی کوچکتر شده و این باعث می‌شود که اندازه صفحه بزرگتر شود.

نمایشگر

در اپل واچ سری 7 نسبت به سری 6 قطعا نمایشگر بهتری را داریم. اپل در مراسم رونمایی از این محصول می‌گوید که صفحه این ساعت‌ها تا 70% روشنایی بیشتری نسبت به سری قبل خوذ دارند. این نکته بسیار مثبتی برای کاربران به حساب می‌آید، چراکه افرادی که از این ساعت‌ها استفاده می‌کنند ممکن است در زیر نور مستقیم آفتاب باشند که در چنین شرایطی به راحتی صفحه آن قابل مشاهده است و نیازی به تنظیم نور نیست چراکه اپل واچ به صورت خودکار نور را برای شما متناسب با شرایط تنظیم می‌کند.

اپل واچ سری 7

باتری اپل واچ 7

یکی دیگر از تغییراتی که در اپل واچ 7 شاهد آن هستیم، کیفیت باتری آن است. قطعا باتری در وسایل هوشمند، از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه قرار است ساعت‌ها با آن کار کنید و اگر عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد، کمتر لازم است در طول روز آن را به شارژر بزنید. کمپانی اپل هم در محصولات جدیدی که روانه بازار کرده، سعی داشته تا کیفیت باتری محصولات خود را بالا ببرد و این نکته بسیار مثبتی است. طبق گفته این کمپانی، اپل واچ سری 7 نسبت به مدل‌های قبلی 30 درصد شارژدهی بیشتری دارد و شما می‌توانید با یک بار فول شارژ کردن، 18 ساعت از آن استفاده کنید.

با اپل واچ سری 7 حتی می‌توانید شنا کنید

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های اپل واچ سری 7، ضد آب بودن آن است و این یعنی که شما می‌توانید با آن حتی استخر بروید و شنا کنید. این دیوایس قابلیت رفتن تا 50 متر در عمق آب را دارد و شما می‌توانید عملا تا 50 متر در عمق آب بروید و خیالتان از این بابت راحت باشد. اما درست است که این ساعت‌ها ضد آب هستند، اما باز هم به شما توصیه می‌کنیم که به صورت مکرر این کار را انجام ندهید.

اپل واچ سری 7 ضد آب

شارژر سریع و راحت

یکی از جذاب‌ترین امکانات اپل واچ سری 7 داشتن یک شارژر مگ سیف کوچک است که با استفاده از آن شما می‌توانید تجربه‌ی Fast charge را داشته باشید و لذت ببرید. با استفاده از این شارژر شما می‌توانید تقریبا یک ساعته دیوایس خود را فول شارژ کنید و از آن استفاده کنید.

اپل واچ و شارژ سریع

رنگ بندی جذاب

با توجه به رنگ‌بندی که اپل در محصولات خود از جمله آی مک 2021 و همچنین مک بوک ایر 2021 دارد، در اپل واچ 7 هم این تم جذاب را می‌ببینیم. انتظار می‌رود رنگ‌های نارنجی، سبز، زرد، آبی روشن و بنفش در سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل وجود داشته باشد. این نکته بسیار جذابی است و قطعا باعث جذب کاربران زیادی خواهد.

قیمت اپل واچ سری 7

شما هم اکنون ممکن است از خود بپرسید که قیمت این دیوایس چقدر است. هزینه‌ای که باید برای این دستگاه بپردازید، چیزی حدود یک ملیون و دویست الی یک میلیون و هشتصد است.

اپل واچ

امکانات و ویژگی‌های اپل واچ 7 به طور خلاصه:

اندازه 45 و 41 میلیمتر
جنس سرامیک،آلومینیوم، شیشه
سیستم عامل واچ او اس 8.0
رزولوشن 448×368
حافظه داخلی 32 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
میزان شارژدهی باتری تا 18 ساعت
مقاومت در برابر آب و گرد و خاک

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با اپل واچ سری 7 آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشیم شما را در خرید اپل واچ راهنمایی کرده باشیم. در آخر هم اگر نظر و یا سوالی درباره این محصول جدید دارید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط پیشنهادی:

۲ دیدگاه در “همه چیز درباره اپل واچ سری 7، بخریم یا نخریم؟

  1. mohammad گفت:

    از سری ۵ به بعد واقعا چیز فوق العاده ای اضافه نکرده

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام محمد عزیز،
      اپل سال ۲۰۲۲ اپل واچ‌هایی را عرضه کرد که تغییرات بزرگ و جذابی در اون‌ها دیده شده
      اگه دوست دارین سری به این مقالات بزنین:
      https://iapps.ir/blog/apple-watch-ultra/
      https://iapps.ir/blog/apple-watch-series-8/
      https://iapps.ir/blog/apple-watch-se-2022/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.