پشتیبانی

سوالات متداول کاربران در لیست سوالات زیر قابل مشاهده است. اگر سوال مورد نظر شما در آن وجود نداشت، می توانید همه روزه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از اپ‌استور آی‌اپس چیست؟

با تهیه‌ی اشتراک آی‌اپس می‌توان بدون نیاز به اپل‌آیدی، هم کلیه برنامه‌های ایرانی را دانلود نمایید، هم به آرشیو برنامه و بازی‌های خارجی (پولی و رایگان) دسترسی داشته‌باشید و بدون محدودیت دانلود، استفاده کنید.

چگونه آی‌اپس را نصب کنیم؟

ابتدا وارد مرورگر سافاری گردیده و آی‌اپس را جستجو فرمایید. وارد سایت آی‌اپس شوید و دکمه‌ی دانلود آی‌اپس را انتخاب نمایید. سپس به قسمت حساب کاربری رفته، شماره تماس خود را وارد و پس از دریافت کد تایید ورود، می‌توانید اشتراک مد نظر خود را تهیه فرمایید. [مراحل نصب آی‌اپس]

نصب اپلیکیشن از آی‌اپس به چه صورت است؟

پس از تهیه اشتراک آی‌اپس، می‌توانید مراحل ثبت دستگاه را انجام داده و با تایید دستگاه در پنل دولوپری اپل، ‌اپلیکیشن مورد نیازتان را نصب نمایید. [مراحل ثبت دستگاه]

به چه دلیل به آی‌اپس هزینه‌ی خرید اشتراک پرداخت می‌کنیم؟

هزینه‌ی پرداختی شما صرف خرید و نگه‌داری اکانت از شرکت اپل می‌شود.

آیا برای نصب اپلیکیشن‌های پولی، باید هزینه‌ی جدا پرداخت گردد؟

برای نصب اپلیکیشن‌های پولی درون اپ‌استور ایرانی آی‌اپس، نیازی به پرداخت مجزا نیست.

به چه علتی گزینه‌ی دولوپر مود (Developer Mode) در دستگاه من دیده نمی‌شود؟

گزینه‌ی دولوپر مود تنها در iOS 16 و پس از دانلود اولین اپلیکشن قابل رویت می‌باشد. [مراحل فعال‌سازی دولوپر مود]

آیا پس از اتمام مدت اشتراک، برنامه‌های نصب گردیده غیر فعال می‌شوند؟

لزوما اپ‌هایی که از آی‌اپس دانلود می‌کنید بعد از اتمام اشتراک غیرفعال نمی‌شوند، صرفا در صورتی که اکانت شما دچار اختلال شود و یا به اصطلاح توسط اپل شناسایی گردد یا اپلیکیشنی نیاز به بروز‌رسانی داشته باشد، لازم است مجددا اکانت تهیه فرمایید.

آیا می‌توان تنها برای نصب یک یا تعداد محدودی اپلیکیشن، هزینه پرداخت نمود؟

متاسفانه در حال حاضر امکان تهیه تک‌اپلیکیشن وجود ندارد و اشتراکی که تهیه می‌نمایید جهت ثبت دستگاه شماست و به تعداد و نوع اپلیکیشن‌هایی که دانلود می‌کنید مرتبط نمی‌باشد.

در صورتی که گوشی خود را تعویض نماییم، آیا امکان استفاده از اشتراک از پیش خریداری شده موجود می‌باشد؟

در حال حاضر فقط با تهیه ی اشتراک می توانید برنامه ها را نصب کنید و امکان خرید تکی، فعال نمی باشد.

آیا امکان نصب برنامه های پولی موجود در آی اپس وجود دارد؟

با توجه به این‌که برای دانلود و نصب برنامه‌ها نیاز به ثبت کد یکتای دستگاه شما ضروری‌ است، امکان انتقال اشتراک به دستگاه دیگری وجود نداشته و لازم می‌باشد تا به صورت مجزا به تهیه اشتراک بپردازید.

آیا در صورت غیر فعال گردیدن اپلیکیشن‌ نصب‌شده، داده‌های داخل آن اپلیکیشن نیز از بین می‌روند؟

احتمال این موضوع در شرایطی که داخل اپلیکیشن لاگین کرده‌باشید بسیار پایین می‌باشد. برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می‌شود با استفاده از نرم‌افزار آی‌تیونز (iTunes)، اقدام به بک‌آپ‌گیری از داده‌های خود نمایید.

در صورت انصراف از خرید،‌ آیا امکان بازگشت هزینه‌ی آن موجود می‌باشد؟

از آن‌جایی که اکانت‌ها،‌ به جهت ثبت دستگاه، به صورت دلاری و با هزینه‌ی بالا خریداری گردیده‌اند و دستگاه شما در آی‌اپس ثبت شده‌است، امکان بازگشت آن موجود نمی‌باشد.

آی‌اپس، بر روی چه دستگاه‌هایی قابل نصب و اجرا می‌باشد؟

برنامه‌های آی‌اپس، روی دستگاه‌های آیفون و آیپد، از iOS 12 به بالا قابل استفاده هستند.

*در صورتی که سوال مدنظر شما در لیست سوالات بالا قرار ندارد، می توانید از طریق support@iapps.ir با ما در تماس باشید.