پشتیبانی

سوالات متداول کاربران در لیست سوالات زیر قابل مشاهده است. اگر سوال مورد نظر شما در آن وجود نداشت، می توانید در ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۸) با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل و یا پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

چگونه می توانم از آی اپس استفاده کنم؟

ابتدا وارد مرورگر سافاری شده و آی اپس را جستجو کنید. وارد سایت آی اپس شده و دکمه دانلود آی اپس را انتخاب کرده تا وارد ویترین شوید. سپس به تب حساب کاربری بروید و شماره تماس خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما پیامک شود. پس از وارد کردن کد، وارد حساب کاربری می شود و می توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از تهیه اشتراک، اپ های مورد نیازتان را نصب کنید.

جهت نصب اپلیکیشن ها چه کاری باید انجام دهم؟

در صورتی که اشتراک نصب (ادهاک) اپلیکیشن ها را تهیه کرده باشید، می توانید مراحل ثبت دستگاه را انجام داده و سپس اپلیکیشن مورد نیازتان را نصب کنید. در این روش نصب، آیدی منحصر به فرد گوشی شما ثبت می شود و از اشتراک تهیه شده پس از ثبت دستگاه، فقط بر روی همان گوشی می توانید استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید گوشی خود را عوض کنید، مجددا باید اشتراک تهیه شود. در این روش پایداری اپلیکیشن های شما برای مدت یکسال تضمین شده است.

زمانی که میخواهم آی اپس را نصب کنم، با اینکه در ایران ساکن هستم، پیامی نمایش داده می شود که دسترسی فقط از ایران مجاز است. راه حل چیست؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که کاملا از خاموش بودن وی پی ان خود مطمئن شوید و اگر همچنان با این پیام روبرو شدید، لطفا حالت پرواز گوشی خود را فعال کنید و سپس آن را غیر فعال کرده مجددا تست کنید. اگر باز هم این مشکل وجود داشت، مراحل دانلود و نصب را با اینترنت دیگری انجام دهید.

«آی اپس کیت» چیست و چه کاربردی دارد؟

توجه داشته باشید که جهت نصب نسخه عادی اپلیکیشن ها، حتما باید «آی اپس کیت» بر روی گوشی شما نصب شده باشد. این برنامه به منظور بررسی صحت عملکرد اپ های دانلود شده بصورت عادی، بر روی گوشی شما نصب می شود و نباید آن را حذف کنید.

پیامک حاوی کد تایید برای من ارسال نشده است؛ چه کاری باید انجام دهم؟

ممکن است به دلیل اختلالات مخابرات دریافت پیامک با کمی تاخیر مواجه شود. در صورتی که شما چند بار پشت سر هم و بدون وقفه، درخواست ارسال کد بدهید، باعث می شود با هر تکرار مجدد، کد جدیدی تولید شود و کد پیامک شده قبلی دیگر معتبر نباشد. برای بار اول که درخواست کد را ارسال کردید، چند دقیقه صبر کنید تا کد برایتان ارسال شود. در صورتی که پس از چند بار تلاش همچنان کد برای شما ارسال نشد، با پشتیبانی در تماس باشید.

چگونه می توانم برنامه های موجود در آی اپس را بر روی دستگاه جلبریک شده نصب کنم؟

آی اپس برای دستگاه های جلبریک شده قابل استفاده نمی باشد و از این دستگاه ها پشتیبانی نمی کند.

اشتراک آی اپس را خریده ام و وجه از حسابم کسر شده است. اما در تب حساب کاربری، مانده اشتراک را صفر روز نمایش می دهد.

دقت داشته باشید که حتما در مرحله آخر خرید، دکمه تکمیل فرآیند خرید را بزنید. در صورتی که وجه از حساب شما کسر شده باشد و اشتراک شما فعال نشده باشد، وجه کسر شده طی حداکثر ۷۲ ساعت به صورت خودکار از طرف بانک به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

پس از اتمام اشتراک، برنامه های نصب شده بصورت AdHoc از کار خواهند افتاد؟

خیر، پس از اتمام مدت زمان اشتراکتان، برنامه هایی که قبلا از آی اپس به صورت AdHoc نصب کرده اید و از روی گوشی خود حذف نکرده اید، همچنان قابل استفاده می باشند. اما اگر قصد داشته باشید پس از پایان اشتراکتان برنامه ی جدیدی نصب کنید، و یا آپدیت جدید برنامه هایی که قبلا نصب کرده اید را دریافت کنید، نیاز به تمدید اشتراک دارید.

اگر بخواهم فقط یک برنامه ی خاص را دانلود کنم باید اشتراک تهیه کنم و یا امکان خرید تکی یک اپ خاص هم وجود دارد؟

در حال حاضر فقط با تهیه ی اشتراک می توانید برنامه ها را نصب کنید و امکان خرید تکی، فعال نمی باشد.

آیا امکان نصب برنامه های پولی موجود در آی اپس وجود دارد؟

بله با تهیه ی اشتراک، دانلود و نصب این نوع برنامه ها با قیمت بسیار کمتر از اپ استور، امکان پذیر است.

در صورتی که گوشی خود را تعویض کنیم باز هم باید اشتراک تهیه شود یا از همان اشتراکی که قبلا تهیه کرده ایم، می توانیم روی دستگاه جدید نیز استفاده کنیم؟

اشتراک ها به ازای هر دستگاه هستند و نه شماره تلفن. چون بابت ثبت هر دستگاه جدید، به شرکت اپل هزینه پرداخت می شود. بنابراین جهت استفاده از آی اپس بر روی دستگاه جدید، نیاز به تهیه مجدد اشتراک می باشد. شما با یک شماره تلفن می توانید چندین اشتراک تهیه کنید.

*در صورتی که سوال مدنظر شما در لیست سوالات بالا قرار ندارد، می توانید از طریق support@iapps.ir با ما در تماس باشید.