ابتدا وارد مرورگر سافاری شده و آی اپس را جستجو کنید. وارد سایت آی اپس شده و دکمه دانلود آی اپس را انتخاب کرده تا وارد ویترین شوید. سپس به تب حساب کاربری بروید و شماره تماس خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما پیامک شود. پس از وارد کردن کد، وارد حساب کاربری می شود و می توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از تهیه اشتراک، اپ های مورد نیازتان را نصب کنید.
در صورتی که اشتراک نصب (ادهاک) اپلیکیشن ها را تهیه کرده باشید، می توانید مراحل ثبت دستگاه را انجام داده و سپس اپلیکیشن مورد نیازتان را نصب کنید. در این روش نصب، آیدی منحصر به فرد گوشی شما ثبت می شود و از اشتراک تهیه شده پس از ثبت دستگاه، فقط بر روی همان گوشی می توانید استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید گوشی خود را عوض کنید، مجددا باید اشتراک تهیه شود. در این روش پایداری اپلیکیشن های شما برای مدت یکسال تضمین شده است.
نکته مهمی که وجود دارد این است که کاملا از خاموش بودن وی پی ان خود مطمئن شوید و اگر همچنان با این پیام روبرو شدید، لطفا حالت پرواز گوشی خود را فعال کنید و سپس آن را غیر فعال کرده مجددا تست کنید. اگر باز هم این مشکل وجود داشت، مراحل دانلود و نصب را با اینترنت دیگری انجام دهید.
توجه داشته باشید که جهت نصب نسخه عادی اپلیکیشن ها، حتما باید «آی اپس کیت» بر روی گوشی شما نصب شده باشد. این برنامه به منظور بررسی صحت عملکرد اپ های دانلود شده بصورت عادی، بر روی گوشی شما نصب می شود و نباید آن را حذف کنید.
ممکن است به دلیل اختلالات مخابرات دریافت پیامک با کمی تاخیر مواجه شود. در صورتی که شما چند بار پشت سر هم و بدون وقفه، درخواست ارسال کد بدهید، باعث می شود با هر تکرار مجدد، کد جدیدی تولید شود و کد پیامک شده قبلی دیگر معتبر نباشد. برای بار اول که درخواست کد را ارسال کردید، چند دقیقه صبر کنید تا کد برایتان ارسال شود. در صورتی که پس از چند بار تلاش همچنان کد برای شما ارسال نشد، با پشتیبانی در تماس باشید.
آی اپس برای دستگاه های جلبریک شده قابل استفاده نمی باشد و از این دستگاه ها پشتیبانی نمی کند.
دقت داشته باشید که حتما در مرحله آخر خرید، دکمه تکمیل فرآیند خرید را بزنید. در صورتی که وجه از حساب شما کسر شده باشد و اشتراک شما فعال نشده باشد، وجه کسر شده طی حداکثر ۷۲ ساعت به صورت خودکار از طرف بانک به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
ازآنجایی که ازکارافتادگی اکانتها از سمت اپل می باشد و آیاپس در آن هیچگونه دخالتی ندارد، در بعضی از مواقع برخی از اکانتها ممکن است ریوک شوند و در غیراینصورت میتوانید بدون بروز مشکل همچنان از برنامه هایی که قبلا از آیاپس به صورت AdHoc نصب کردهاید و از روی گوشی خود حذف نکردهاید،استفاده کنید.
در حال حاضر فقط با تهیه ی اشتراک می توانید برنامه ها را نصب کنید و امکان خرید تکی، فعال نمی باشد.
بله با تهیه ی اشتراک، دانلود و نصب این نوع برنامه ها با قیمت بسیار کمتر از اپ استور، امکان پذیر است.
اشتراک ها به ازای هر دستگاه هستند و نه شماره تلفن. چون بابت ثبت هر دستگاه جدید، به شرکت اپل هزینه پرداخت می شود. بنابراین جهت استفاده از آی اپس بر روی دستگاه جدید، نیاز به تهیه مجدد اشتراک می باشد. شما با یک شماره تلفن می توانید چندین اشتراک تهیه کنید.
*در صورتی که سوال مدنظر شما در لیست سوالات بالا قرار ندارد، می توانید از طریق support@iapps.ir با ما در تماس باشید.