بدون دیدگاه
آیفون باز, باتری

باتری مگ سیف آیفون خوب یا بد؟

باتری مگ سیف آیفون

امروز در این مطلب سعی داریم به شما آینده باتری‌های هوشمند را معرفی کنیم. شارژر بی سیم اپل (مگ سیف : Magsafe ) بالاخره به بازار آمد. باتری مگ سیف آیفون در واقع یک شارژر مگنتی برای آیفون‌های سری 12 است. این شارژر مگنتی به پشت گوشی آیفون شما می‌چسبد. پس از آن شروع به شارژ شدن می‌کند. با این شارژر شما کارتان بسیار ساده‌تر شده و شما کافیست گوشی خود را روی پن آن قرار دهید تا شروع به شارژ شدن بکند.

سرعت و قدرت

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب این شارژرها مگنتی بودن آن‌ها است که باعث می‌شود بتوانید حتی زمانی که گوشی به شارژ است هم از آن استفاده کنید. باتری مگ سیف آیفون از آنجایی که تازه به بازار آمده برای همه دستگاه‌های اپل قابل استفاده نیست. اما می‌توانید برای دستگاه‌های دیگی مثل ایرپاد پرو از آن استفاده کنید.

روی هم رفته اگر بخواهیم یک پاسخ کلی به این سوال بدهیم باید بگوییم که MagSafe برای گوشی‌های آیفون 8 پرو به بالا قابل استفاده است. ولی این بدین معنا نیست که باتری مگ سیف آیفون برای سری‌های قدیمی‌تر هم عملکرد عالی دارد. چراکه سری 12 گوشی‌های اپل با قابلیت مگنتی که دارند عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت و با قدرت 15 وات شارژدهی دارد. این درحالی است که گوشی اپل SE مگنت ندارد و به پن شارژر نمی‌چسبد و به همین دلیل هم قدرت و سرعت بسیار پایین‌تری برای شارژ کردن این مدل‌ها دارند.

نقد و برسی مگ سیف ۀیفون

باتری مگ سیف اپل چیست؟

این شارژر یک کانکتور USB C دارد که به آداپتور متصل می‌شود و از طریق مگنت انرژی را به گوشی انتقال می‌دهد. مگنت آن نه خیلی قوی است که به گوشی آسیب بزند و نه آنقدر ضعیف است که مدام حرکت کند. شدت جریان خروجی باتری هم 2.1 آمپر است و تعداد خروجی آن هم یکی است. طراحی باتری مگ سیف آیفون، کلاسیک و جذاب است و سایز نسبتا کوچکی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

قیمت

محصولات اپل همیشه بسیار پرطرفدار هستند و این بار هم باز با عرضه باتری magsafe کاربران را شگفت زده کرد. اما سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید قیمت باتری مگ سیف است. این محصول در آمریکا 39 دلار است و در ایران هم می‌توانید آن را به قیمت 675 هزار تومان خریداری کنید و از نسل جدید شارژرها لذت ببرید.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.