۲ دیدگاه
آیفون باز, آیفون ها

آپدیت ios 14

آپدیت ios 14

آپدیت ios 14

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل از آپدیت ios 14 خود رونمایی کرد. اخیرا این کمپانی توانسته با ارائه iOS 14.7 به کاربران، امکانات و ویژگی‎های جدیدی را ارائه دهد. در ادامه با تغییرات آن به خوبی آشنا خواهید شد.

قابلیت Mag Safe با آپدیت ios 14

اپل که اخیرا از پک باتری مگ سیف خود رونمایی کرده است. شما با این بروزرسانی از ios 14 می‌توانید از آن استفاده کنید. این باتری‌های بی سیم به صورت مغناطیسی عمل می‌کنند. شما باید آن را پشت آیفون 12 پرو یا پرومکس خود قرار دهید تا تجربه شارژ گوشی بی سیم را تجربه کنید.

بسیاری از کاربران زودتر از این‌ها منتظر رونمایی از این باتری‌ها و آپدیت ios 14 بودند تا بتوانند از این قابلیت جذاب استفاده کنند. هرچند کمی دیرتر از توقع ما این اتفاق افتاد، اما بالاخره این ویژگی شگفت انگیز در اختیار کاربران قرار گرفت.

باتری مگ سیف

امکان ادغام دو اپل کارت همزمان

در این آپدیت، شما می‌توانید دو اپل کارت را در یک حساب داشته باشید و اعتبار خود را در هر دوی آن‌ها افزایش دهید. برای انجام این کار هم می‌توانید از اپلیکیشن Wallet استفاده کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

دیگر تغییرات iOS 14.7

در iOS 14.7، شما شاهد دیگر تغییرات کوچک و کاربردی خواهید بود. برای مثال با امکان مدیریت زمان در اپلیکیشن Home می‌توانند تایمرهای همزمان را برای برنامه روزانه خود تنظیم و مدیریت کنند. البته تغییرات کوچک زیادی ممکن است در آپدیت iOS14 وجود داشته باشد که در نگاه اول به چشم نیاید، اما قطعا بعد از به‌ روزرسانی متوجه آن خواهید شد.

البته یکی از نکات قابل توجه آپدیت ios 14 بدون شک رفع باگ‌های کوچک و بزرگی است که در نسخه‌های قبل وجود داشت و قطعا رفع این مشکلات می‌تواند به بهبود سرعت عملکرد کلی گوشی آیفون شما کمک کند.

مطالب دیگر:

۲ دیدگاه در “آپدیت ios 14

    1. Maedeh گفت:

      مرسی مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.