بدون دیدگاه
سایر محصولات اپل, لوازم جانبی اپل

بهترین پاور بانک برای آیفون

بهترین پاور بانک برای آیفون

انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون

یکی از دغدغه‌های موبایل داران، شارژ کردن گوشی بدون نیاز به استفاده از پریز برق است. نکته‌ی قابل توجه این است که باید از پاوربانکی استفاده کرد که آمپر آن متناسب موبایل شما باشد. اگر شما هم از سیستم عامل ios استفاده می‌کنید و دنبال بهترین پاور بانک برای آیفون خود هستید، پیشنهاد می‌دهیم با ما در این مطلب همراه باشید تا بتوانید مدل مناسبی را انتخاب کنید و دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید.

ظرفیت پاوربانک مناسب آیفون

همان طور که می‌دانید باید قبل از اینکه پاوربانک دلخواه خود را خریداری کنید، مقدار آمپر آن را در نظر بگیرید. میلی آمپر به مقیاس اندازه گیری ظرفیت باتری موبایل و یا mAH گفته می‌شود. به عنوان مثال ظرفیت باتری آیفون 11، 3110 mAH است و باید پاوربانکی را بخرید که متناسب با میلی آمپر ساعت آن باشد. باید بدانید که اندازه ظرفیت اصلی یک پاوربانک با ظرفیتی که روی اطلاعات دستگاه است فرق دارد و به آن ظرفیت اسمی گفته می‌شود.

برای فهمیدن ظرفیت گوشی خود می‌توانید به سایت powerbankexpert بروید و مدل آیفون و Capacity را انتخاب کنید تا تعداد دفعات قابل شارژ موبایلتان را به شما اعلام کند.

پاوربانک و شدت جریان خروجی

شما باید پاوربانکی را انتخاب کنید که شدت جریان خروجی آن نزدیک به شدت جریان خروجی آداپتور باشد. نکته قابل توجه این است که تعدادی از پاوربانک‌ها بیشتر از یک Output دارند و شما باید خروجی‌ای را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین آمپر به آداپتورتان را دارد.

رابط

در بازار بعضی از پاوربانک‌ها، از کابل لایتینگ آیفون استفاده کرده‌اند و یا تبدیل آن را دارند. در هنگام خرید می‌توانید دستگاه‌هایی را در نظر بگیرید که این ویژگی را داشته باشد.

سرعت شارژ

هنگام خرید بهترین پاور بانک برای آیفون خود باید توانایی دستگاه را در سرعت شارژ کردن در نظر بگیرید. دقت کنید که آیا شارژر همراه دلخواهتان از قابلیت فست شارژ برخوردار است یا خیر.

قاب هوشمند

یکی از محصولات پرکاربرد کمپانی اپل قاب هوشمندی به اسم Apple Smart Battery Case است. علاوه بر آن که کیس گوشی است، می‌توانید با آن آیفون خود را شارژ کنید و به عنوان پاوربانک از آن بهره ببرید. برای دیدن مدل‌های آن وارد بخش Accessories شوید و Battery Cases را انتخاب کنید و مدل‌های آن را که برای آیفون‌های مختلف است ببینید.

این کیس هوشمند از جنس سیلیکون است و نزدیک به 30 ساعت مکالمه، تا 25 ساعت نمایش ویدیو و 20 ساعت استفاده از اینترنت را برایتان فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر از آیفون خود بهره ببرید.

سوالی که معمولا برای کاربران پیش می‌آید این است که آیا خرید هر پاوربانکی مناسب است؟ و یا بهترین پاور بانک برای آیفون چیست؟ جوابی که ما به شما می‌دهیم این است که هر پاوربانکی را انتخاب نکنید، زیرا می‌تواند به آیفون شما صدمه بزنید. پس سعی کنید شارژر همراهی را بخرید که از برندهای شناخته شده و متناسب با ظرفیت گوشیتان باشد.

علاوه بر آن، در بازار، پاوربانک‌های هوشمندی وجود دارند که متناسب با گوشی شماست و شدت جریان خروجی را تنظیم می‌کند. با وجود قیمت بالایی که دارند، کیفیت و ماندگاری بهتری نسبت به شارژرهای همراه دیگر دارد. شما هم می‌توانید با در نظر گرفتن این اطلاعات بهترین پاور بانک برای آیفون را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.