بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

معرفی بهترین ویجت های آیفون

معرفی بهترین ویجت های آیفون

بعد از عرضه سیستم‌ عامل iOS14 توسط شرکت Apple ، کاربران با تغییرات و سورپرایز‌های ویژه‌ای مواجه شدند. یکی از این ویژگی‌های جذاب ویجت های آیفون بود. در واقع بخشی از امکانات و یا یک ویژگی را به گوشی شما اضافه می‌کند. از iOS 14 ویجت ها، با اضافه شدن به صفحه‌ Home آیفون، لذت تجربه کاربری دوستداران iOS را دو چندان کرد.

ویجت ها همانند مربع‌ها و یا کاشی‌ها (با گوشه گرد) و طراحی زیبایشان این امکان رو به شما می‌دهند که اطلاعات مفیدی به صورت خلاصه از هر اپلیکیشن داشته باشید. ما در این مطلب به بررسی بهترین ویجت های آیفون می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

روش ساخت ویجت آیفون

اپلیکشن Widgetsmith این قابلیت ساخت ویجت آیفون را به شما خواهد داد. این برنامه آیفون از همان زمان رونمایی iOS 14 برای دانلود در دسترس قرار گرفت. شما با اپلیکیشن Widgetsmith قادر خواهید بود تا ویجت مورد نیازخود را در زمینه‌های مانند تاریخ و ساعت و تقویم،ویجت یادآور کارهای روزانه، آب و هوا، ویجت ورزش و… درست کنید. از سمتی به وسیله این نرم افزار می‌توانید امکانات شخصی سازی بیش تری نیز داشته باشید.

ویجت آیفون Widgetsmith

برخلاف تصور بسیاری از افراد این برنامه آیفون دارای حجم کمی می‌باشد. اما در عین حال دارای کیفیت و قدرت بالایی است. به همین علت می‌تواند امکانات گسترده ای در اختیار شما عزیزان بگذارد. این برنامه آیفون را می‌توانید به رایگان از آی اپس دانلود کنید. دانلود برنامه Widgetsmith آیفون

ویجت Color Widget آیفون

اگر از آن دسته افرادی هستید که Widgetsmith نتوانسته است، خواسته شما را برآورده کند، ما به شما برنامه آیفون Color Widget را پیشنهاد می‌کنیم. شما با این برنامه ساخت ویجت آیفون قادر خواهد بود انواع وجیت های آیفون مانند ویجت موسیقی، آب و هوا ، ویجت ورزشی و قدم‌شمار و… را بسازید. از قابلیت‌های جذاب Color Widgets این است که که در منوی شخصی‌سازی این برنامع حتی می‌توایند شکل برنامه‌های آیفون را هم تغییر دهید.

ScreenKit

برنامه ScreenKit یک اپلیکیشن چند کاره دیگر است. هدف این برنامه بهبود شکل ظاهری رابط کاربری گوشی‌ آیفون است. این برنامه آیفون،  از 5000 آیکون پک برای آیفون بهره مند است. از سمت دیگر این برنامه دارای 500 تم برای آیفون می‌باشد.

ویجت آیفون ScreenKit

ویجت آیفون Fantastical

یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه‌های آیفون مربوط به تقویم، Fantastical است. جالب است که بدانید این ویجت آیفون حتی برنده‌ی جایزه شده است. این برنامه،  تعدادی از ویجت‌های آیفون در اختیار شما قرار می‌دهدکه با آن‌ها می‌توانید تمام کار های خود مانند جلسات و برنامه‌ریزی‌های مختلف، کارهای مهم و … را مدیریت کنید.

این برنامه با تقویم خود آیفون، برنامه Google Calendar و… سازگاری کامل دارد. شما می‌توانید این برنامه را به راحتی از آی اپس دانلود کنید : دانلود برنامه Fantastical‬

Photo Widget: Simple

اگر تمایل دارید که برخی از عکس‌های دلخواه شمای در بخشی صفحه‌ی Home آیفون شما نمایش داده شود، Photo Widget: Simple را از دست ندهید. این برنامه آیفون در زمان انتشار رسمی iOS 14 در بین 5 ویجت پردانلود برای سیساتم عامل ios بود. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده با حجم کم اپلیکیشن باعث شده که کاربران از تجربه کاربری این نرم افزار بسیار راضی باشند. این ویجت آیفون برای کاربران ios کاملا رایگان است. به همین علت کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. شما می توانید برنامه Photo Widget: Simple رو به راحتی از آی اپس دانلود کنید : دانلود Photo Widget: Simple

Photo Widget: Simple

Sticky Widgets ، وجیت آیفون پرطرفدار

این برنامه آیفون نیز، یک برنامه ویجت است. با این تفاوت که به صورت تخصصی برای یادداشت برداری تولید شده است. این اپلیکیشن به دلیل کاربری ساده ای که دارد، استفاده از آن بسیار ساده‌تر از اپلیکیشن‌های دیگر و یا یادآور‌های خود آیفون است. به همین علت این ویجت آیفون، یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین کاربران ios است. از سمتی دیگر این ویجت آیفون به راحتی با حساب iCloud شما sync می‌شود.

ویجت های آیفون Sticky Widgets

از همین جهت بدون محدودیت بر دستگاه‌های دیگر Apple می‌توانید به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید. ویجت‌های Sticky Widget در صفحه اصلی آیفون (صفحه Home) در سه اندازه‌ی مختلف وحود دارند.شما می توانید رنگ، فونت و ترتیب یادداشت های خودتون رو سفارشی سازی کنید.

ویجت ++Pedometer

این ویجت به صورت تخصصی برای قدم شماری در آیفون شما طراحی شده است. نکته جالب این اپلیکیشن این است که دارای ظاهر بسیار زیبا و UI بسیار خوبی می‌باشد. نکته اینجاست که پس از اضافه شدن ویجت این اپلیکیشن به صفحه Home، کاربردی بودن این اپلیکیشن رو بیش از گذشته حس خواهید کرد. شما با این ویجت متوجه خواهید شد که هر روز چند قدم برداشته و میزان کالری مصرفی شما چقدر است. شما می توانید داده های این ویجت رو حتی به صورت نمودار زیبا و  ساده ای ببینید. این ویجت به خوبی با apple watch شما همگام سازی (sync) خواهد شد.

ویجت StepsApp Pedometer

این ویجت آیفون نیز همانند ویجت قبلی، به جهت شمارش قدم، کالری و فعالیت ورزشی شماست. رابط کاربری این ویجت نسبت به ویجت قبلی بسیار زیباتر بوده و تجربه کاربری بهتری برای شما رقم خواهد زد. این ویجت نیز به خوبی با Apple watch شما sync خواهد بود. شما می توانید این اپلیکیشن را به راحتی از آی اپس دانلود کنید : دانلود StepsApp Pedometer

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.