بدون دیدگاه
معرفی بازی

معروف ترین بازی های افلاین آیفون

بازی های آفلاین آیفون

معرفی بازی های افلاین آیفون

ممکن است شما هم گاهی اوقات به اینترنت دسترسی نداشته باشید و دلتان بخواهد یک بازی های افلاین آیفون جذاب را تجربه کنید. اما گشتن دنبال بازی های آفلاین آیفون و تست آن‌ها خیلی زمان بر است و به احتمال زیاد لذت بازی را از بین می‌برد. به همین خاطر ما سعی کردیم تا با معرفی معروف‌ترین بازی های افلاین آیفون به شما کمک کنیم تا تجربه خوبی از این دسته بازی‌ها داشته باشید.

Knife Hit،بازی iOS پرتاب چاقو

یکی از بازی‌ های آفلاین آیفون که بسیار پرطرفدار و معروف است، بازی پرتاپ چاقو – Knife Hit است، یک بازی در سبک آرکید که توسط استودی معروف Ketchapp برای iOS منتشر شده است. فضای بازی نایف هیت بسیار ساده و جذاب است. و در آن شما باید به گردونه‌ی چوبی وسط صفحه، چاقو پرتاب کنید و امتیاز کسب کنید، اما باید حواستان باشد تا جوری آن‌ها را پرتاب کنید که به یکدیگر نخورند و فضای خالی صفحه را پر کنند.

روش بازی

در این بازی باید آنقدر چاقوها را پرتاب کنید تا چوب‌های وسط صفحه را خراب کنید و از بین ببرید. همینطور که بازی می‌کنید، گاهی ممکن است، سیب‌هایی را در بازی ببینید که با دریافت آن‌ها، امتیازات خود را بالا می‌برید و با امتیاز بالا هم می‌توانید چاقوهای جدیدتری بدست بیاودید و هیجان بیشتری را در بازی تجربه کنید. با دانلود بازی Knife Hit برای آیفون، بدون هیچ گونه هزینه اضافه این بازی را روی گوشی iOS خود نصب کنید و بدون نیاز به اینترنت از بازی لذت ببرید.

بازی Knife hit

Angry Birds 2 – پرندگان خشمگین

یکی از بازی‌های جذابی که نیاز به اینترنت ندارد، بازی معروف پرندگان خشمگین – Angry Birds 2 است. به احتمال زیاد حتی یک بار هم که شده آن را بازی کرده‌اید و یا دست دیگران دیده‌اید. در این بازی شما طبق معمول باید به پرندگان خشمگین بازی کمک کنید و خوک‌های سبز رنگ و مزاحم را بکشید و به مراحل را پشت سر بگذارید.

گرافیک با کیفیت

در کنار گیم پلی آن، چیزی که این بازی را هیجان انگیز می‌کند، طراحی گرافیک با کیفیت آن است که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند. اما بازی انگری بردز نسخه‌های متفاوتی دارد که همه‌ی آن‌ها به یک اندازه پرطرفدار هستند، اما طبیعتا نسخه دوم آن جدیدتر و به روزتر است. اگر شما هم دوست دارید این بازی را روی گوشی خود داشته باشید، می‌توانید با دانلود Angry Birds 2 برای آیفون، بدون نیاز به اپل آیدی آن را از آی‌اپس دریافت کنید و در دستگاه iOS خود داشته باشید.

Alto’s Adventure، اسکیت سواری هیجان انگیز

یکی دیگر از بازی های افلاین آیفون، که توسط کمپانی اپل آرکید منتشر شده است، بازی مهیج Alto’s Adventure است. در این بازی شما نقش یک اسکیت سوار را دارید که باید در مسیرهای پرپیچ و خم بروید و اسکیت سواری کنید. ممکن است در ابتدا بازی بسیار ساده‌ای به نظر برسد، اما باید بدانید که بازی آنقدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست. چرا که سر راه شما موانع و چالش‌های بسیار زیادی وجود دارد که درگیرش می‌شوید.

چالش‌های هیجان انگیز بازی

دره‌های خطرناک که گاه زیر پایتان سبز می‌شوند، مسیرهای ناهموار، موجودات مزاحم و اشیا و وسایل رها شده در میان راه، همه و همه می‌توانند باعث شوند که نتوانید به خوبی مراحل بازی را پشت سر بگذارید. ولی برای اینکه بتوانید در این بازی به خوبی پیش بروید، باید با تمرکز بالا عمل کنید. اما اگر فکر می‌کنید تمرکز بالایی ندارید، اصلا نگران نباشید! کافیست چندبار آن را امتحان کنید تا شیوه بازی دستتان بیاید. هم اکنون می‌توانید با دانلود بازی Alto’s Adventure برای آیفون، یک گیم پلی جذاب را تجربه کنید. و در کنار آن قدرت تمرکز خود را نیز بالا ببرید.

بازی Alto’s Adventure

Magic Tiles 3 – بازی موزیکال کاشی های جادویی

در Magic Tiles 3، شما باید روی کاشی‌های متحرکی که وارد صفحه می‌شوند بزنید و با این کار یک موسیقی بنوازید. صفحات در بازی به سرعت در حرکت هستند، اما باید حواستان را جمع کنید تا روی همه آن‌ها بزنید و هیچ صفحه‌ای را جا نگذارید. نکته‌ای که این بازی را جذاب کرده است، موسیقی‌های جذاب آن است.

در واقع شما با دانلود بازی Magic Tiles 3: Piano Game برای آیفون، تبدیل به یک نوازنده پیانو می‌شوید و با زدن روی کاشی‌های جادویی، آهنگ‌های معروف جهان را می‌نوازید. با انتخاب ژانر موسیقی‌ها، شما می‌توانید هر نوع موسیقی که دوست داشته باشید را بنوازید و لذت ببرید. کاشی‌های جادویی، یکی از بازی های آفلاین آیفون است، که برای استفاده از آن روی دستگاه iOS خود، کافیست از اپ استور آی‌اپس دانلودش کنید و شروع به نواختن انواع موسیقی‌ها کنید.

بازی های افلاین آیفون
بازی Magic Tiles 3

Asphalt 8 – Drift Racing Game، بازی ماشین بازی آیفون

یکی دیگر از بازی‌های آفلاین آیفون که یکی از معروف‌ترین بازی‌های ماشینی iOS به حساب می‌آید، بازی Asphalt 8 – Drift Racing Game است، سری بازی‌های آسفالت همیشه از پرطرفدارترین‌ها بوده‌اند که به احتمال زیاد با آن‌ها آشنایی دارید. در نسخه آسفالت 8 شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین بازی کنید. حالت آنلاین بازی تنها برای رقابت با دیگر کاربران آنلاین است و در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم می‌توانید با دیگر ماشین‌ها مسابقه دهید و رقابت کنید. ممکن است بسیاری از افراد این بازی را روی کامپیوتر یا کنسول‌های بازی تجربه کرده باشند، اما حالا می‌توانید با دانلود بازی Asphalt 8 برای آیفون، از نسخه iOS آن استفاده کنید و لذت ماشین سواری و رقابت در جاده‌های دنیا را تجربه کنید.

بازی های افلاین آیفون

Jetpack Joyride، بازی رکوردی جت سواری

یکی دیگر از بازی‌های آفلاین آیفون که بین کاربران بسیار پرطرفدار است، بازی Jetpack Joyride به حساب می‌آید، و شما در آن باید به کاراکتر کوچک بازی که یک جت پک روی دوش خود دارد، کمک کنید تا به نیروگاه هسته‌ای حمله کند و با چالش‌هایی که پیش رو دارد دست و پنجه نرم کند. در نیروگاه ممکن است اتفاقات زیادی بیوفتد، اما شما می‌توانید با استفاده از قدرت و نیروهایی که دارید، آن‌ها را پشت سر بگذارید و جان سالم به در ببرید. علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، در آنجا که راه می‌روید، سکه‌هایی را می‌بینید که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید امتیازات خود را بالا ببرید، اما حواستان باشد که به موانع سر راه و افرادی که در آنجا می‌بینید، برخورد نکنید، تا مراحل بازی را به خوبی پشت سر بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.