لوگو Asphalt 8 - Drift Racing Game ++

Asphalt 8 - Drift Racing Game ++

تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++تصاویر Asphalt 8 - Drift Racing Game ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

• همه ماشین ها باز هستند

⏪ برای جلوگیری از ممنوعیت، قبل از انجام بازی اینترنت را خاموش کنید


بازی آسفالت 8 - Asphalt 8 - Drift Racing Game، یکی از قدیمی‌ترین سبک ماشین سواری و اتومبیلرانی است، که کمپانی Gameloft آن را برای کاربران iOS هم منتشر کرده است و در آن زمان توانست بسیاری از کاربران را شگفت زده کند. در این بازی شما می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین، در سطح شهر ماشین سواری کنید و لذت ببرید. در بازی آسفالت 8، شما می‌توانید خیابان‌ها و جاده‌های مختلفی را برای مسابقات خود انتخاب کنید و آماده رقابت شوید. اما یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، امکان انتخاب حالت تک نفره و چالشی بازی است که در آن رقابتی در میان نیست و تنها باید خود را با سرعت و زمان به چالش بکشید.


امکانات و ویژگی‌های بازی Asphalt 8:


• بازی ماشین سواری iOS

• امکان انتخاب مسیر مسابقه

• امکان به‌روز رسانی ماشین مسابقه‌ای

• انتخاب ماشین‌هایی که قفل آن‌ها باز شده‌اند


اگر شما هم عاشق بازی ماشین سواری iOS هستید و دوست دارید یک تجربه شگفت انگیز داشته باشید، می‌توانید با دانلود بازی آسفالت 8 برای ایفون، به خیابان‌های لندن و ساندیاگو بروید و از ماشین سواری لذت ببرید. اگر شما قبلا Asphalt 8 را بازی کرده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Gameloft