1 دیدگاه
ابزار کاربردی, اپلیکیشن های کاربردی, فرهنگ و هنر

ابزارهای کاربردی ادیت صدا برای آیفون، یک جایگزین خوب برای برنامه‌های سنگین!

برنامه اديت صدا برای ايفون

زمانی که صحبت از اپلیکیشن‌های ویرایش صدا می‌شود، ابتدا ذهن ما سراغ برنامه‌هایی مانند Adobe Audition ،Cubase یا Forge و این قبیل نرم افزارهای حرفه‌ای می‌رود که این ابزار‌ها برای استفاده در دسکتاپ طراحی شده‌اند. البته برخی از این اپلیکیشن‌ها برای موبایل هم ارائه شده‌اند. درست است که کارایی برنامه‌هایی iOS به پای ابزارهای تخصصی در این زمینه نمی‌رسند، اما به جرئت می‌توان گفت که شما را با امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، شگفت زده می‌کنند. حالا هم با ما همراه باشید تا چندین برنامه ادیت صدا برای آیفون و iOS را معرفی کنیم که در مصرف باتری، نسبت به سایر برنامه‌های ویرایش صدای آیفون عملکرد بهتری دارند.

با Garage Band آیفون خود را تبدیل به یک استودیو کنید!

اگر از افراد فعال در حوزه موسیقی بپرسید، شاید کم‌تر کسی باشد که GarageBand را نشناسد. این برنامه ابزارهای کاربردی برای تولید موسیقی در آیفون را در اختیارتان قرار داده و نرم افزار کاملی برای ادیت صدا در iOS به حساب می‌آید. این اپلیکیشن، تقریبا از تمامی فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با سازهای مختلفی مثل درامز، گیتار و پیانو آهنگسازی کنید. همین باعث شده تا تجربه شما در استفاده از گاراژبند، بسیار شیرین‌تر از سایر نرم افزارها باشد. این برنامه به صوزت دیفالت روی گوشی‌های آیفون نصب است و می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید بیشتر درباره کاربرد و نحوه‌ی استفاده از این برنامه بدانید، حتما به این مقاله در آی‌اپس سر بزنید.

اپلیکیشن Garage Band

EZAudioCut – Audio Editor Lite، ابزاری ساده و کاربردی

اپلیکیشن EZAudioCut – Audio Editor Lite، برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد، برنامه‌ای حرفه‌ای و کاربردی محسوب می‌شود. مزیت این برنامه ادیت صدا برای آیفون، رابط کاربری ساده و راحت آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاه از ابزارهای داخل برنامه، فایل‌های صوتی و موزیک خود را ضبط و ویرایش کنید. به علاوه، این امکان را دارید که افکت‌های صوتی دلخواه خود را اضافه کنیدو محتوای خود را جذاب‌تر سازید. یکی از ویژگی‌هایی که آن را از بقیه اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف است که به شما این امکان را می‌دهد تا با فایل نهایی را با فرمت‌ موردنظر خود ذخیره کنید.

اپ EZAudioCut - Audio Editor Lite

اگر شما هم دوست دارید EZAudioCut – Audio Editor Lite را روی آیفون خود داشته باشید، می‌توانید همین حالا آن را از اپ استور ایرانی آی‌اپس دانلود کنید و لذت ببرید.

Splice ویرایش حرفه‌ای صدای ویدیوهای خود

برنامه Splice به صورت انحصاری برای iOS تولید و منتشر شده و به همین دلیل برای آیفون و آیپد کاملا یوزر فرند است. رابط کاربری یا UI و UX این اپلیکیشن بسیار حرفه ای‌ است و ظاهر جذابی دارد. البته این یک نرم افزار ادیت ویدیو به حساب می‌آید با این تفاوت که شما می‌توانید ادیت صدای حرفه‌ای را برای کلیپ خود داشته باشید. از آنجایی که برنامه‌های ویرایش ویدیو ابزارهای پرقدرتی برای Edit صدا ندارند، این برنامه بین رقبای خود حرف جدیدی برای گفتن دارد. اگر دوست دارید حین ویرایش فیلم خود، روی صدا هم تغییرات موردنظر خود را انجام دهید، Splice را از دست ندهید. هم اکنون می‌توانید با دانلود Splice از این ابزار محبوب برای ادیت صدا و ویدیوهای مورد نظرتان استفاده کنید و لذت ببرید.

ویژگی‌های مهم برنامه اسپلایس:

  • امکان استفاده از فیلترهای متنوع
  • تنظیم سرعت ویدیو و صدا
  • دارای قابلیت ضبط صدا

نرم افزار Splice برای آیفون

برنامه کامل ویرایش صدا Lexis Audio Editor

Lexis Audio Editor یک برنامه کامل برای ضبط و ادیت صدا به حساب می‌آید و به دلیل وجود امکانات و قابلیت‌های زیادی که دارد شما با دانلود آن از اپلیکیشن‌های دیگر بی‌نیاز خواهید شد. با این نرم افزار خواهید توانست به راحتی و سادگی هر مدل ویرایشی که خواستید روی فایل‌های صوتی خود اعمال کنید و خروجی با کیفیتی بگیرید و برای دیگران ارسال کنید. به علاوه، با این نرم افزار دیگر لازم نیست نگران حجم بالای فایل‌های خود باشید، چرا که قابلیت فشرده سازی را برای شما قرار داده و به راحتی می‌توانید از آن بهره ببرید.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های Lexis Audio Editor:

  • قابلیت میکس کردن فایل‌های صوتی مورد نظرتان
  • امکان استفاده از 10 باند Equalizer
  • تنظیم سرعت پخش صدا
  • امکان فشرده سازی حجم فایل‌ها
  • کاهش نویز صدا
  • تغییر Tempo

شما هم اکنون می‌توانید با دانلود Lexis Audio Editor از امکاناتی که در اختیارتان قرار داده بهره ببرید و محتوای با کیفیتی را تولید کنید.

برنامه کامل ویرایش صدا Lexis Audio Editor

با WavePad Music and Audio Editor افکت‌های جذابی را روی فایل صوتی خود بگذارید

یکی دیگر از برنامه‌ها که حتما آن را در این مقاله آورد، WavePad Music and Audio Editor است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید از امکانات فوق العاده حرفه‌ای و کاربردی آن استفاده کنید و محتوای خود را ضبط و آن را ویرایش کنید. البته این امکان را دارید که فایل‌های صوتی و موسیقی دیگری را به این نرم افزار انتقال دهید و آن را ادیت کنید.

برنامه WavePad Music and Audio Editor

ویژگی‌های مهم این برنامه:

  • ادیت هر فایل صوتی
  • حذف نویزها و صداهای ناخواسته
  • وجود افکت‌های متنوع

پس اگر دنبال برنامه‌ی حرفه‌ای هستید حتما WavePad Music and Audio Editor را نصب کنید.

جمع بندی

روی هم رفته می‌توان گفت که نرم افزارهای زیادی در دسته‌ی برنامه ادیت صدا برای آیفون قرار می‌گیرند که ما در این مطلب برترین‌ و کاربردی‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. قابل ذکر است که اپلیکیشن‌های دیگری هم برای ویرایش فایل صوتی در آیفون وجود دارند که می‌توانید از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید. ولی ما سعی کردیم تا محبوب‌ترین آن‌ها را به شما در این مطلب معرفی کنیم. اگر برنامه دیگری در زمینه ادیت صدا برای iOS می‌شناسید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “ابزارهای کاربردی ادیت صدا برای آیفون، یک جایگزین خوب برای برنامه‌های سنگین!

  1. sarvin گفت:

    عالی بود ممنون از محتوای مفیدی که قرار میدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.