1 دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, عکس و ویدیو

برنامه‌های حرفه‌ای برای ویرایش فیلم آیفون

برنامه ویرایش فیلم آیفون

معرفی برنامه‌هایی برای ویرایش فیلم آیفون

امروزه با قدرتمندتر شدن اپلیکیشن‌ها و پیشرفت گوشی‌های هوشمند، دیگر نیاز نیست تا برای ویرایش فیلم از ابزارهای تخصصی ادیت ویدیو استفاده کنید. اپلیکیشن‌ها ویرایش فیلم آیفون آنقدر حرفه‌ای و قدرتمند هستند که می‌توانید آن‌ها را جایگزین نرم افزارهای تخصصی مثل پریمیر و افتر افکت کنید و در کمترین زمان بهترین و جذاب‌ترین ویدیوها را بسازید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و لذت ببرید.

اگر دوست دارید با بهترین برنامه‌های ادیت ویدیو آیفون آشنا شوید و از آن‌ها استفاده کنید، با ما همراه باشید تا با محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش فیلم آشنا شوید.

برنامه inshot محبوب‌ترین برنامه ویرایش فیلم

برنامه های ادیت ویدیو برای ایفون بسیارند، اما کم‌تر برنامه‌ای پیدا می‌شود که بتواند با Inshot رقابت کند. اپلیکیشنی که توانسته با حفظ کیفیت، امکانات حرفه‌ای برای کاربران فراهم کند و تجربه خوبی را برای افراد مختلف بوجود بیاورد. اینشات یک برنامه ادیت ویدیو برای ios است که کارکردن با آن بسیار ساده و راحت است و همین ویژگی باعث شده تا بسیار از آن استقبال شود. 

شما با دانلود برنامه اینشات برای آیفون می‌توانید سریع‌تر از آن‌چیزی که فکرش را می‌کنید ویدیوهای خود را ادیت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، در اینشات می‌توانید از ترنزیشن‌های جذاب استفاده کنید، افکت‌ صداهای آماده و کاربردی داخل برنامه را به ویدیوهای خود اضافه کنید، استیکرهای متحرک و با کیفیت برنامه را روی ویدیوهای خود قرار دهید، رنگ و نور فیلم خود را تغییر دهید و از فیلترهای متنوع استفاده کنید. اما چیزی که این برنامه را جذاب‌تر می‌کند امکان مشاهده لایه‌های صدا و تصویر است که باعث می‌شود شما بتوانید در ویرایش فیلم‌های خود حرفه‌ای‌تر عمل کنید و مطمئن شوید که از یک برنامه تخصصی ادیت ویدیو برای ایفون استفاده می‌کنید. 

در ادیتور ویدیو inshot، امکانات کمیابی به چشم می‌خورد، افکت‌های تخصصی glitch، افکت تلویزیون برفکی، افکت‌های RGB و فیلترهای حرفه‌ای و متفاوت، قسمتی از امکانات ویژه این برنامه هستند که برای استفاده از آن‌ها در ویدیوهای خود باید تقریبا ماهیانه 10 دلار پرداخت کنید، اما با دانلود inshot از آی‌اپس، دیگر نیازی به پرداخت 10 دلار در ماه ندارید و می‌توانید به صورت کاملا رایگان از امکانات ویژه این برنامه استفاده کنید و لذت ببرید. 

KineMaster قدرتمندترین برای ویرایش فایل تصویری ios

اگر بخواهیم برنامه‌ای به شما معرفی کنیم که بیشترین شباهت را به نرم افزارهای تخصصی ادیت ویدیو مثل پریمیر داشته باشد، قطعا اپلیکیشن kinemaster اولین گزینه برای ویرایش فیلم در آیفون است. کاین مستر برنامه‌ای است که توانسته در کمال ناباوری امکاناتی را در اختیار شما کاربران قرار دهد که پیش از این برای انجام آن‌ها باید نرم افزارهای تخصصی مثل پریمیر و افترافکت استفاده می‌کردید، اما حالا می‌توانید با دانلود برنامه iOS کاین مستر، با گوشی آیفون خود ویدیوهایی خلق کنید که فکرش را هم نمی‌کردید. 

ویرایش فیلم آیفون با KineMaster

یکی از کاربردهای جذاب و متفاوت این برنامه استفاده از افکت‌های تخصصی روی ویدیوهای شما است که می‌توانید از آن برای ویدیوهای خود استفاده کنید.یکی از پرکاربردترین افکت‌ها هم افکت کروماکی در کاین مستر است. اگر دوست دارید بک گراند ویدیوهای خود را تغییر دهید و در عین حال ویدیو باکیفیتی داشته باشید، می‌توانید از پرده سبز استفاده کنید و با حذف پرده سبز در کاین مستر تصویر پس زمینه ویدیو خود را تغییر دهید. 

viva video یک اپلیکیشن ادیت فیلم برای اینستاگرام

اگر برای ادیت ویدیوهای خود در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یویتوب به یک ابزار کاربردی احتیاج دارید، ما به شما برنامه viva video را پیشنهاد می‌کنیم. ویوا ویدیو یک برنامه ویرایش فیلم آیفون – ios است که با آن می‌توانید ویدیوهای خود را سریع آماده کنید و در صفحه مجازی خود قرار دهید. در این برنامه شما می‌توانید فیلم‌های خود را برش دهید، افکت‌های مناسب به آن‌ اضافه کنید، اسلاید شو درست کنید، ویدیوهای مختلف را به هم بچسبانید و با اضافه کردن متن و استیکرهای متنوع، ویدیوهای ترند بسازید و در فضای مجازی آن‌ها را منتشر کنید. با دانلود برنامه Vivavideo برای آیفون، یکی از بهترین تجربه‌های ویرایش ویدیو را روی گوشی خود داشته باشید.

VLLO یک برنامه دوست داشتنی و فوق حرفه‌ای ویرایش فیلم

یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش فیلم آیفون، اپلیکیشن دوست داشتنی VLLO است، این برنامه در همان ابتدا که منشتر شد با استقبال زیادی روبرو شد و توانست کاربران زیادی را جذب کند، اما واقعا چه چیزی باعث محبوبیت آن شد؟ چه چیزی آن را از بقیه متمایز می‌کند؟ در استورها برنامه‌های ویرایش فیلم بسیاری وجود دارند اما کمتر برنامه‌ای پیدا می‌شود که بتواند هم تخصصی و با کیفیت باشد، هم کاربری ساده‌ای داشته باشد. برنامه ادیت ویدیو vllo توانسته همه این‌ها را در کنار هم حفظ کند و تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین برنامه ادیت ویدیو ایفون شود. 

ویرایش فیلم آیفون با VLLO

اما چیزی که این برنامه را از دیگر اپلیکیشن‌ها مجزا می‌کند در وهله اول فضای برنامه است. ممکن است باور نکنید اما در VLLO شما می‌توانید مانند نرم افزارهای تخصصی مثل پریمیر و افترافکت از keyframe ها برای ایجاد افکت‌های متنوع استفاده کنید، به احتمال زیاد این قابلیت را در برنامه‌های دیگر پیدا نخواهید کرد، اما اگر هم باشد مطمئنا کیفیت این برنامه را ندارد! Keyframe ها به شما این امکان را می‌دهد تا در ویدیوی خود هر حرکت و انیمیشنی که دوست دارید، ایجاد کنید و گاه با خلاقیت آن‌ها را تبدیل به افکت‌های جذابی کنید که هیچ جا ندیده‌اید. با دانلود برنامه ادیت ویدیو vllo برای آیفون، شما با فضای متفاوت و حرفه‌ای روبرو می‌شوید و ابزارها و امکاناتی را می‌بینید که در هیچ برنامه دیگری پیدا نخواهید کرد.

جمع بندی

برنامه‌هایی ویرایش فیلم آیفون که برای شما معرفی کردیم از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توانید در استورهای مختلف پیدا کنید. شما قطعا با یکبار استفاده از آن‌ها می‌فهمید که چقدر کاربردی هستند و کارتان را ساده‌تر می‌کنند. اما یادتان باشد که برنامه‌های اینشات و کاین مستر در آی‌اپس کاملا رایگان هستند. بنابراین نیازی نیست برای استفاده از امکانات ویژه آن پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید، پس این فرصت را از دست ندهید و آن‌ها را از آی‌اپس دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی:

۱ دیدگاه در “برنامه‌های حرفه‌ای برای ویرایش فیلم آیفون

  1. بیتا گفت:

    من ویوا ویدئو رو دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.