1 دیدگاه
رویدادهای اپل

بررسی رویداد spring loaded اپل

رویداد spring loaded اپل

کمپانی اپل در رویداد spring loaded در 21 آوریل سال 2021، چیپ قدرتمند M1 که آیپد و آی‌مک از آن بهره بردند را معرفی کرد. اگر شما علاقه‌مندید که بیشتر درباره‌ی این رویداد بدانید با ما در این مطلب همراه باشید.

آی‌مک

اپل آی مک‌ها را بعد از 10 سال با تراشه‌ی ام وان بازطراحی کرده و اکنون نمایشگر 24 اینچی آن حاشیه‌های باریک‌تری دارد. علاوه بر آن، این شرکت رنگ‌های متنوعی از این محصول را وارد بازار کرده است. فرق iMac بیست و چهار اینچی از مدل ۲۱ اینچی آن در قدرت پردازشی و گرافیکی است.

آیپد پرو

iPad pro در دو مدل 11 و 12.9 اینچی از تراشه‌ی M1 قدرت می‌گیرند و در مقایسه با نسل گذشته آیپدها چیپ CPU آن 50 درصد قوی‌تر شده است و 40 درصد گرافیک آن بهبود پیدا کرده. نکته قابل توجه این است که آیپدهای سال 2021 از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند و از پورت USB 4 با تاندربولت 3 بهره می‌برد که پهنای باند 40 گیگابایت بر ثانیه دارد.

علاوه بر آن، این دستگاه به نمایشگر Liquid Retina XDR با فناوری mini-LED باز می‌گردد که به دلیل وجود نور پس زمینه 10 هزار ال ای دی، روشنایی 1600 نیتی و کنتراست 1.000.000 را برای کاربران فراهم می‌کند.

ایرتگ

یکی از موارد مهمی که در رویداد spring loaded اپل گفته شد، معرفی ایرتگ بود که این محصول با آیفون 12 و iPhone 12 mini به رنگ بنفش رونمایی شد و کاربران را شگفت زده کرد.شما می‌توانید Airtag را به هر وسیله‌ای وصل کنید تا با کانکت شدن به Find My، موقعیت آن را در هر زمان و هر مکانی بیابید.

این محصول در برابر گرد و خاک بسیار مقاوم است و باتری آن تا یکسال عمر می‌کند. پس با ایرتگ دیگر نگران گم شدن وسیله‌ی خود نباشید و با پرداخت 99 دلار، آن را خریداری کنید.

اپل تی وی

Apple TV که در رویداد spring loaded اپل معرفی شد از ششمین نسل این محصول به حساب می‌آید و از تراشه A12 Bionic بهره می‌برد و به خاطر این قابلیت شما می‌توانید تمامی بازی‌های اپ استور و اپل آرکید را با این دستگاه اجرا کنید و از تجربه‌ی کاربری جذاب آن لذت ببرید.

اپل تی وی 4k از تکنولوژی HDR در کنار دالبی ویژن بهره می‌برد و ویدیوها را با فرمت‌های مختلف با نرخ 60 فریم بر ثانیه نشان می‌دهد و پخش می‌کند. این دستگاه با حافظه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است.

Apple Card

سرویس مالی اپل در سال ۲۰۱۹ با هدف ایجاد تحولی در سیستم پرداخت اعتباری، اپل کارت را به وجود آورد. کاربران با Apple Card می‌توانند با سرویس Apple Pay تجربه‌ی خاصی داشته باشند. تیم کوک در رویداد spring loaded اپل از ویژگی جدید اپل کارت که اشتراک گذاری Apple Card با اعضای خانواده است، رونمایی کرد.

مالک آن می‌تواند دسترسی به برنامه Wallet را به سایر اعضای خانواده بدهد. نکته قابل توجه این است که کاربر اصلی می‌تواند دسترسی افراد مورد نظر را به بخشی از اطلاعات و تراکنش‌ها محدود سازد.

اپل پادکست

یکی از سرویس‌های محبوب کاربران که در رویداد spring loaded اپل معرفی شد، Apple Podcast است که این کمپانی آن را از نو بازطراحی کرده‌اند. در نسخه جدید، رابط کاربری بهبود یافته و  امکان لذت بردن از پادکست‌های بدون تبلیغ را برای کاربران فراهم آورده است.

مطالب پیشنهادی:

۱ دیدگاه در “بررسی رویداد spring loaded اپل

  1. بیتا گفت:

    چه رنگ های جذابی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.