1 دیدگاه
سایر محصولات اپل, لوازم جانبی اپل

معرفی ایرتگ اپل

ایر تگ اپل

سوالی که شاید برای شما کاربران آیفون پیش باید این است که ایرتگ اپل چیست؟ کمپانی اپل دستگاه جدیدی را برای کاربران خود وارد بازار کرده است که در واقع یک ردیاب کوچک است و با استفاده از تکنولوژی باند فوق وسیع آن می‌توانید موقعیت دقیق گوشیتان را ببینید. در این جا درباره ایرتگ اپل مطلبی را تهیه کرده‌ایم، پس اگر می‌خواهید در این باره اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

ایرتگ اپل چیست ؟

ایر تگ اپل یک دستگاه ردیاب است که به شما یک سیگنال امن بلوتوثی می‌فرستد و با آن می‌توانید از اپلیکیشن Find My برای موقعیت یابی آیفون خود استفاده کنید. ایرتگ اپل از قابلیت گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب استفاده می‌کند. در این محصول یک باتری قابل تعویض  قرار داده شده که شارژ آن بیش از یک سال کار می‌کند. علاوه بر آن، این دستگاه مجهز به اسپیکر است که به طور مثال اگر زمانی گوشی خود را گم کردید می‌توانید با استفاده از Find My یا Siri بگویید که موبایل خود را گم کرده‌اید تا آن را برای شما پیدا کند و اگر تلفن همراه شما نزدیکتان باشد باید صدا را دنبال کنید تا آن را بیابید.

نحوه اتصال

برای اتصال ایر تگ اپل کافی است آن را از جعبه‌ی خود بیرون آورید و آن را فعال کنید و نزدیک گوشی خود قرار دهید تا ردیاب را شناسایی کند و به آن متصل شود. بعد از این کار Air Tag در اپل آیدی ثبت خواهد شد. شما این امکان را دارید که این دستگاه را علاوه بر موبایل خود به کیف پول، کلیدها و یا هر چیزی که قصد ردیابی آن را دارید، وصل کنید.

درصورتی که دیگر قصد استفاده از ایر تگ را ندارید یا می‌خواهید آن را در اختیار کاربر دیگر قرار دهید، باید به برنامه Find My بروید و ایرتگ را از لیست خود انتخاب کنید، سپس گزینه‌ی حذف را فشار دهید.

ایرتگ و Find My

ایرتگ اپل به سری گوشی‌های آیفون 11 و 12 وصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که آخرین موقعیت آن را در برنامه Find My ببینید. این محصول با iOS 14.5 به بعد سازگار است. اگر موبایلتان در محدوده‌ی بلوتوثی قرار داشت با پخش صدا آن را به راحتی می‌توانید پیدا کنید ولی اگر در نزدیکی شما نبود، با ترکیب چیپ U1 و تکنولوژی باند فوق وسیع و اپلیکیشن فایند مای می‌توانید آن را بیابید و دیگر نگران گم شدن گوشی خود نباشید.

شارژ ایرتگ اپل

کمپانی اپل هنگام عرضه این محصول اعلام کرده است که نیازی به شارژ کردن آن نیست و شما می‌توانید بعد از یکسال، باتری ایر تگ خود را تعویض کنید و همچنان از آن استفاده‌ کنید. قابل ذکر است که این دستگاه به باتری CR2032 مجهز شده است که معمولا از این مدل برای تجهیزات قابل حملی مانند کنترل از راه دور و ساعت به کار برده می‌شود.

 

اگر شما هم می‌خواهید گوشی، کلید، کیف پول یا هر دستگاهی را ردیابی کنید، با پرداخت 29 دلار می‌توانید از ایرتگ اپل بهره ببرید. کمپانی اپل اعلام کرده است که تمامی اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی این محصول رمز گذاری شده و امکان سوء استفاده از لوکیشن شما وجود نخواهد داشت. شما با داشتن این محصول پیشنهادی و جذاب، دیگر نگران گم شدن یا فراموش کردن جای وسایل خود نخواهید بود و با مشاهده لوکیشن، آن را به آسانی پیدا خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط پیشنهادی :

۱ دیدگاه در “معرفی ایرتگ اپل

  1. بیتا گفت:

    خود ایرتگ گم کنیم چی 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.