بدون دیدگاه
ایرپاد, سایر محصولات اپل

معرفی اپل ایرپاد مکس

کمپانی اپل در سال 2020 محصولی را به نام اپل ایرپاد مکس به بازار عرضه کرد. این ایرپاد دارای ساختار بسیار حرفه‌ای است. از لحاظ فنی مشخصات متفاوتی دارد. این دستگاه برای کاربرانی است که می‌خواهند به طور حرفه‌ای به موزیک‌های جذاب گوش دهند و فیلم‌های دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالایی ببینند. علاوه بر آن، این محصول برای کسانی که کارشان تدوین موسیقی است. نیاز به ابزار مخصوص و پیشرفته دارند کاملا مناسب است. اگر شما هم از کاربران iOS هستید و دوست دارید درباره‌ی ایرپاد مکس بیشتر بدانید، با ما در این مطلب همراه باشید.

مشخصات ظاهری اپل ایرپاد مکس

همان طوری که در بالا گفته شد، ایرپاد مکس از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت است. به شکل یک هدست فوق العاده جذاب طراحی شده است. اپل ایرپاد مکس به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی روی گوش‌های شما فیکس می‌شود. هیچ فشار یا سنگینی را حس نخواهید کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول، حذف نویز است که دیگر هیچ صدای اضافی را از محیط بیرون نمی‌شنوید. یک فضای جذاب و هیجان انگیزی را برای شما به وجود می‌آورد که با آن می‌توانید تجربه زیبایی از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود را داشته باشید.

قسمت بالایی ایرپاد مکس مشبکی است که می‌تواند هوا را به راحتی از خود عبور دهد و باعث می‌شود که هیچ فشاری به سرتان وارد نشود. قاب بیرونی این هدست از جنس استیل ضد زنگ است که در استفاده‌ی طولانی مدت دچار زنگ زدگی نمی‌شود. دسته‌های این محصول به گونه‌ای انعطاف پذیر است که شما می‌توانید اندازه‌ی آن را هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید تا روی سرتان فیکس شود.

ایرپاد مکس در بخش کناری خود یک دیجیتال کرون – Digital Crown دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا:

  • میزان کمی و زیادی صدا را کنترل کنید
  • آهنگ‌ها را جلو و عقب کنید
  • به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید
  • به Siri وصل شوید

مشخصات داخلی

دغدغه‌ی بسیاری از کاربرانی که از هدست‌ها استفاده می‌کنند، کیفیت صدا است. ایرپاد مکس، کیفیت بالایی در پخش صدا دارد که آن به خاطر وجود 6 میکروفون بیرونی تشخیص نویز که در دو نقطه این محصول قرار داده شده است و شما با آن وارد دنیای دیگری می‌شود و هیچ نویزی از محیط بیرون نمی‌تواند تمرکزتان را از بین ببرد.

یکی دیگر از مشخصات داخلی هدست اپل وجود درایور همه جانبه و دینامیکی است که باعث شده دامنه گسترده‌ای از فرکانس‌ها ایجاد کند تا شما بتوانید جزئیات آهنگی که در حال گوش دادن هستید را متوجه شوید و از آن لذت بیشتری ببرید.

در Airpod Max چیپ H1 به کار رفته که تا به امروز پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تراشه‌ی استفاده شده در هدست‌هاست. نکته قابل ذکر این است که این محصول حالت ترنسپرنسی – Transparency Mode دارد که یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر موسیقی‌که گوش می‌دهید، صدای بیرون را هم بشنوید. در حالیکه در با گزینه حذف نویر – Active Noise Cancellation سر و صداهای مزاحم بیرون حذف می‌شود و تنها صدای آهنگ خود را می‌شنوید.

متصل کردن ایرپاد مکس

شما می‌توانید از طریق بلوتوث این هدست را به آیفون، آیپد و مک متصل کنید. برای وصل کردن آن به iPhone کافی است که اپل ایرپاد مکس را نزدیکش قرار دهید تا به شما گزینه Connect را نشان دهد. پس از انتخاب آن، این محصول به دستگاه شما وصل خواهد شد.­­­­­­­­

باتری

هنگامی که Airpod Max را درون کیس شارژر خود قرار می‌دهید، در حالت کم مصرف یا Ultra Low Power است که باعث ذخیره سازی شارژ هدست می‌شود. نکته قابل توجه این است که تنها با 5 دقیقه شارژ کردن می‌توانید به 1 ساعت و نیم کامل موسیقی گوش دهید.

اگر شما هم از علاقه‌مندان محصولات کمپانی اپل هستید، می‌توانید از این هدست کاربردی لذت ببرید. این محصول دارای 5 رنگ جذاب آبی، سبز، صورتی، سیلور و مشکی است و شما می‌توانید با پرداخت  دلار، اپل ایرپاد مکس را با رنگ دلخواهتان خریداری کنید.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.