بدون دیدگاه
معرفی بازی

بازی های اعتیاد اور آیفون که شما را میخکوب گوشیتان می‌کند!

بازی های اعتیاد اور ایفون

دنیای بازی و گیمینگ این روزها به شدت محبوب شده و افراد زیادی از سراسر دنیا به این صنعت روی آورده‌‍اند. در این دنیای جذاب، ممکن است گاهی درگیر بازی‌هایی شوید که شما را ساعت‌ها میخکوب صفحه گوشی کند و دوست داشته باشید که مراحل را پشت سر بگذارید و یا رکورد بزنید و لذت ببرید. در این مطلب هم ما به شما بازی‌ های اعتیاد آور آیفون را معرفی می‌کنیم، بازی‌هایی که با دانلود آن‌ها به سختی می‌توانید دستگاه خود را رها کنید به کارهای خود برسید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شوید.

Clash of Clans

به احتمال زیاد اسم Clash of Clans که یکی از بازی های اعتیاد اور آیفون به حساب می‌آید را بارها و بارها شنیده‌اید. این گیم آنقدر معروف و محبوب شد که بسیاری از افراد آن را بازی می‌کردند و معتادش می‌شدند. کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک هیجان انگیز است که شما در آن مدیریت یک قبیله را به عهده دارید و باید تلاش کنید تا با ساختن مکان‌های مختلف و افزایش تجهیزات جنگی، سرزمین خود را گسترش دهید و آماده حمله به قبایل دیگر شوید.

در Clash of Clans باید سعی کنید به خوبی پول و منابع خود را مدیریت کنید تا برای دفاع و حمله به سرزمین‌های دیگر آماده باشید. کاراکترهای زیادی در بازی وجود دارند که به شما کمک کنند، اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید به آن‌ها آموزش‌های تخصصی بدهید تا جنگجوی خوبی بریتان باشند. پس دست به کار شوید و با ابزارها و منابعی که در اختیار دارید یک دهکده خارق‌العاده درست کنید و افراد دهکده را مشغول به کار کنید.

نکته‌ای  که این بازی را چالش برانگیز و جذاب می‌کند، ذهن استراتژیک شماست، شما باید فکر کنید که چطور بناهای خود را قوی و محکم بسازید که  در مقابل حملات دشمنان از بین نرود، از طرفی هم باید برای حمله کردن جای درستی را انتخاب کنید تا برنده‌ی جنگتان باشید. روی هم رفته در کلش آف کلنز، کارهای بسیار زیادی می‌توانید انجام دهید، این بازی بسیار گسترده است و تا آن را تجربه نکنید متوجه نخواهید شد، پس همین حالا با دانلود بازی Clash of Clans برای آیفون، وارد قبیله‌ی خود شوید و آن را مدیریت کنید و حواستان باشد که به آن معتاد نشوید!

Subway Surfer

موج سواران مترو – subway Surfer، یکی از بازی های اعتیاد اور ایفون است که سبک آن پلتفرمر به حساب می‌آید و در سراسر دنیا بسیار معروف و پرطرفدار است و به احتمال زیاد آن را دست افراد مختلف دیده‌اید. در این بازی شما در نقش جک هستید که به همراه دوستانتان در حال فرار از مامور مترو هستید و در خطوط و ریل‌های قطار باید در مسیرتان پیش بروید، اما باید حواستان باشد که به موانع پیشروی خود برخورد نکنید و امتیازات سر راهتان را جمع آوری کنید.

اگر شما هم دوست دارید این بازی معروف و محبوب را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا با دانلود subway Surfer برای آیفون تجربه یک گیم پلی اعتیادآر را داشته باشید.

بازی Cube surfer

Crossy Road

یکی دیگر از بازی های اعتیاد اور ایفون، بازی اپل آرکید crossy road است، در این گیم شما باید به کاراکتر مورد نظرتان کمک کنید تا بتواند بدون اینکه تصادف کنند، از خیابان، ریل قطار و رودخانه رد شود و به سلامت به مقصد خود برسد. ممکن است این بازی بسیار ساده به نظر برسد، اما کافیست تا یک بار آن را تجربه کنید تا متوجه چالش آن شوید.

شما هم اکنون می‌توانید با دانلود بازی crossy road برای آیفون، این گیم پلی جذاب و چالشی را تجربه کنید و به جاده‌های پرخطر بروید تا به قهرمان کوچک بازی کمک کنید که بدون اینکه به موانع و ماشین‌های پیش رویش اصابت کند، از خیابان‌ها و رودخانه‌ها رد شود.

بازی Crossy road

Alto’s Adventure

Alto’s Adventure – ماجراجویی آلتور که محصول اپل آرکید است، یک بازی در سبک پلفرمری است و طراحی گرافیک بسیار جذابی دارد. شما باید کاراکتر اصلی بازی را که یک اسکیت سوار حرفه‌ای است، هدایت کنید و در مسیر پیش بروید. شما در سرزمین‌های مختلفی اسکیت سواری خواهید کرد و یاید تمام تلاش خود را بکنید تا موانع و چالش‌های راه را به خوبی پشت سر بگذارید و به انتهای مسیر برسید.

در این بازی در فضاهای مختلفی برای اسکیت سواری قرار خواهید گرفت که پر از موانع کوتاه و بلند است و شما می‌توانید با پشتک زدن و پریدن از آن‌ها عبور کنید و به مقصد برسید. اگر دوست دارید یکی دیگر از بازی های اعتیاد اور ایفون را تجربه کنید، هم اکنون می‌توانید با دانلود بازی Alto’s Adventure برای آیفون، به آلتو کمک کنید تا بتواند به خوبی چالش‌ها و موانع پیش‌رو را پشت سر بگذارد.

Stack

بازی بسیار ساده اما هیجان انگیز Stack که در اپ استور ایرانی آی‌اپس که برای کاربران iOS منتشر شده‌ است، یک گیم پلی کلاسیک و در عین حال جذاب دارد. در این گیم شما باید مربع‌هایی که وارد صفحه می‌شوند را هدایت کنید تا به درستی روی یکدیگر قرار بگیرند. اما اگر آن‌ها را به اشتباه روی هم بگذارید، مربع‌هایی که تا به حال ساخته‌اید می‌شکنند و نابود می‌شوند.

نکته جذاب این گیم پلی، کمکی است که به شما و ذهنتان می‌کند، برای اینکه امتیاز بالا کسب کنید تنها باید قدرت تمرکز خوبی داشته باشید و با تمرین و تکرار این بازی، بدون شک قدرت تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند. Stack علاوه‌بر تفریح و گذراندن وقت به شما یک ذهن متمرکز را هدیه می‌کند که می‌تواند در کار و تحصیل برایتان مفید باشد. پس اگر تا به امروز آن را بازی نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود Stack برای آیفون، سعی کنید که بالاترین امتیازی که می‌توانید را از آن خود کنید.

بازی Stack

Cube Surfer

باورتان نخواهد شد که این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها میخکوب خود کند! Cube Surfer که توسط کمپانی Voodoo برای iOS منتشر شده است، تبدیل به یکی از بازی‌های پرطرفدار بین کاربران آیفون شد. در این گیم نقش یک آدمک بامزه را دارید که سوار بر یک مکعب زرد رنگ است و باید او را طوری در مسیر هدایت کنید که مکعب‌های بیشتری جمع کند و به همراه آن‌ها از موانع عبور کند. اما باید حواستان باشد تا تمام تلاشتان را بکنید که تاجایی که ممکن است مکعب‌های خود را حفظ کرده و تعداد آن‌ها را بیشتر کنید.

گیم پلی Cube Surfer ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما کافیست یک بار آن را امتحان کنید تا متوجه شوید که چقدر جذاب و گیرا است. هم اکنون می‌توانید با دانلود Cube Surfer برای آیفون، یکی دیگر از بازی های اعتیاد اور ایفون را تجربه کنید و ساعت‌ها میخکوب صفحه‌ی گوشیتان شوید.

بازی اعتیاد آور Cube surfer

در این مطلب سعی کردیم تا به شما بهترین بازی‌ های اعتیاد اور آیفون را معرفی کنیم. اگر شما هم گیم‌هایی را می‌شناسید که از نظر شما اعتیادآور هستند، می‌توانید آن‌ها را در بخش کامنت‌ها به ما و دیگر کاربران معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.