بدون دیدگاه
معرفی بازی

معرفی بازی های جایگزین پابجی آیفون

پابجی یکی از معروف ترین بازی‌های سبک بتل رویال است که طرفداران بسیاری دارد. حتی اگر آن را بازی نکرده باشید، قطعا اسم آن را شنیده‌اید. اما در حال حاضر بسیاری از کاربران به دنبال گیم پلی‌های جدید هستند ولی نمی‌دانند که کدامشان بهتر است. ما در این مقاله به معرفی بازی های جایگزین پابجی آیفون پرداختیم و اگر شما می‌خواهید گیم‌های متنوعی را در سبک Battel Royal تجربه کنید و آن‌ها را بیشتر بشناسید، با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

Call of Duty®: Mobile

کال آف دیوتی یکی از بازی‌های معروف بتل رویال است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. شما در آن می‌توانید با دوستانتان یا با افرادی که نمی‌شناسید بازی کنید. بازی Call Of Duty آیفون حالت‌های مختلفی دارد که شما با انتخاب یکی از آن‌ها و با تعیین سلاح‌های مورد نیازتان به دشمنان حمله کرده و پیروز شوید. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی اعتیاد آور، وجود گرافیک فوق العاده است و حتی پایجی به پای آن نمی‌رسد!

اگر در کال آف دیوتی تازه کار هستید و نمی‌دانید چگونه در ماموریت‌های مختلف موفق شوید، نگران نباشید چراکه با تمرین کردن و بازی کردن به مرور زمان لولتان بالا خواهد رفت و حرفه‌ای تر خواهید شد.

Garena Free Fire-New Beginning

یکی از بازی های جایگزین پابجی آیفون را می‌توان گارنا  فری فایر نام برد. Garena Free Fire-New Beginning در یک جزیره‌ی دور افتاده صورت می‌گیرد که شما باید در مدت زمان 10 دقیقه تلاش کنید بین 50 نفری که وجود دارد آخرین کسی باشید که زنده می‌کند. شما برای دانلود این بازی می‌توانید اینجا کلیک کنید : دانلود بازی Garena Free Fire New Beginning

بازی گارنا فری فایر مودهای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • مولتی پلیر 4 به 4
  • تک نفره – Solo
  • Duo
  • Team

اگر شما هم دوست دارید بازی اکشنی در سبک بتل رویال را در جزیره‌ای دور افتاده تجربه کنید،Garena Free Fire-New Beginning مناسب شماست. شما می‌توانید این بازی را از اپ استور آی اپس دانلود کنید و از حس ماجراجویی لذت ببرید.

Fortnite

قطعا اسم بازی معروف فورتنایت را شنیده‌اید و آن یکی از بازی های جایگزین پابجی آیفون به حساب می‌آید. شما در بازی Fortnite آیفون باید با تیم خود در لوکیشنی که قرار گرفته‌اید به جمع آوری سلاح بپردازید و از خود در مقابل گروه‌های دیگر محافظت کنید. علاوه بر آن با اسلحه‌هایی که پیدا کردید می‌توانید با دشمنان خود بجنگید و آن‌ها را نابود کنید. اگر می‌خواهید برنده‌ی بازی شوید باید بقیه‌ی افراد بازی را بکشید و آخرین بازمانده شوید اینگونه است که می‌توانید پیروز شوید.

شما در Fortnite این امکان را دارید که قلعه‌ی نظامی و مخفیگاه‌های مخصوصی بسازید و از خود و تیمتان در برابر رقیبان دفاع کنید و آن‌ها را از بین ببرید.

شما هم اکنون می‌توانید بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و غرق جذابیت آن‌ها شوید. امیدواریم که این مطلب به شما در انتخاب بازی‌های سبک بتل رویالی کمک کرده باشد. اگر بازی دیگری می‌شناسید می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما و دیگران  به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط با بازی های جایگزین پابجی آیفون :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.