بدون دیدگاه
اکشن, معرفی بازی

چند ترفند بازی کالاف دیوتی موبایل که گیم پلی را برایتان جذاب‌تر می‌کند

ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی جذاب و پرطرفدار در سبک بتل رویال و بقا است که توسط کمپانی اکتیویژین برای iOS یوزرها منتشر شده و امروزه کاربران زیادی می‌توانند این بازی را حتی روی آیفون خود تجربه کنند. در بازی کالاف دیوتی آیفون شما می‌توانید در سه حالت پرطرفدار بازی کنید، حالت تمرینی، مولتی پلیر و بتل رویال هر سه مود این بازی پرطرفدار هستند، اما حالت بتل رویال بین کاربران محبوب‌تر است. در این مطلب به بررسی ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون می پردازیم.

حالت مولتی پلیر و تمرینی

اما اگر حالت مولتی پلیر را انتخاب کنید، شما با تیم رقیب، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرید. و باید با آن‌ها بجنگید و سعی کنید پیروز شوید. تیم‌هایی که وارد بازی می‌شوند، می‌توانند نتهایتا 5 نفر باشند و برای مبارزه به میدان جنگ بروند. در کالاف موبایل، می‌توانید در سرزمین اطراف خود ماجراجویی کنید و سلاح‌ها و تجهیزات جنگی مختلف پیدا کنید و آماده یک جنگ خونین شوید.

البته اگر یک گیمر تازه کار هستید و فکر می‌کنید بازی را بلد نیسید، می‌توانید حالت تمرینی بازی را انتخاب کنید و با ربات‌ها بازی کنید، خوبی این مود بازی این است که شما می‌توانید قبل از اینکه بازی اصلی را شروع کنید، با فضا و شیوه بازی آشنا می‌شوید.

حالت بتل رویال کالاف iOS

در حالت بتل رویال، صد بازیکن توسط هواپیما در یکی از نقشه‌های بازی رها می‌شوند و شما می‌توانید به همراه دوستان و هم تیمی‌های خود با این صد نفر روی نقشه بازی فرود بیایید و بازی را شروع کنید. در اینجا هم مثل دیگر بازی‌های بتل رویال شما باید با جمع‌آوری انواع اسلحه، آماده‌ی کشت و کشتار و مبارزه شوید. باید تمام تلاشتان را بکنید تا آخرین تیم یا فرد زنده بازی شما باشید، پس جنگ بزرگی را در پیش دارید.

تغییرات پایان بازی

هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شوید و بازیکنان کم‌تر شوند، شاهد کوچک شدن نقشه بازی خواهید بود و در انتها هم هر کسی که تنها فرد زنده بازی باشد برنده است. این حالت از بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است و شما هم می‌توانید با دانلود کالاف دیوتی برای آیفون، بتل رویال را تجربه کنید، پس همین حالا شروع کنید و دوستان خود را به بازی اضافه کنید و برای یک مبارزه نفسگیر آماده شوید.

ترفند بازی کالاف دیوتی

برای دانلود کالاف دیوتی موبایل ios …

برای دانلود کال آف دیوتی برای آیفون، دیگر لازم نیست درگیر دردسرهای اپل آیدی و گیف کارت شوید، چراکه در اپ استور ایرانی آی‌اپس، می‌توانید انواع بازی‌ها و برنامه‌های خارجی را مثل کالاف دیوتی، بدون داشتن اپل آیدی دانلود و نصب کنید. برای این کار کافیست:

  1. وارد اپلیکشن یا وبسایت آی‌اپس شوید
  2. در نوار جستجوی ” کال آف دیوتی” را بنویسید
  3. روی آیکون دریافت و سپس install بزنید

البته شما می‌توانید روی لینک دانلود Call of duty برای آیفون، بزنید تا صفحه آن برایتان باز شود و به راحتی آن را دریافت و نصب کنید.

چند تکنه ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون برای تجربه گیم پلی بهتر

نسخه iOS  بازی کال آف دیوتی موبایل، مانند نسخه‌های دیگرش، گیم پلی مهیج و جذابی دارد، اما برای اینکه بتوان تجربه بهتری را از بازی داشت باید حواستان به چند نکته و ترفند باشد. اول از همه باید زمانی که برای اولین بار وارد بازی می‌شوید، کنترلرهای بازی را انتخاب کنید، کنترل‌های بازی Simple و Advanced هستند.

اما بهتر است که Advanced یا همان حالت پیشرفته را انتخاب کنید، چراکه در این حالت، تسلط بیشتری روی شوتر و بازی خواهید داشت و قطعا با تسلط بیشتر، گلوله‌ها را هدر نمی‌دهید و از آن‌ها درست و بجا استفاده می‌کنید.

کالاف دیوتی آیفون

افزایش Level در Call of duty mobile آیفون

در Call of duty شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا لول خود را بالا ببرید و تجهیزات خود را گسترش دهید، اما باید حواستان باشد که جوایزی که بازی به صورت اتومات به شما می‌دهد را تایید کنید تا امتیاز آن‌ها برایتان محاسبه شود، شما وقتی گزینه‌ی Claim را بزنید، تازه امتیازات را دریافت می‌کنید و با این کار می‌توانید لول خود را بالا ببرید و قدرت خود را بالا ببرید و تجهیزات خود را گسترش دهید.

اسلحه Sniper overpowered

شما با امتیازات و پول‌هایی  که جمع می‌کنید، می‌توانید لباس‌ هم بخرید، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انجام ندهید و خرید تجهیزات جنگی و اسلحه‌ها را در اولویت قرار دهید، چراکه بیشتر از هر چیزی می‌تواند کمکتان کند. در کال آف دیوتی iOS، شما می‌توانید به راحتی از یک اسلحه بسیار قدرتمند برای تیراندازی استفاده کنید و لذت ببرید، پس از اسلحه Sniper overpowered استفاده کنید تا تیراندازی‌ بسیار دقیقی انجام دهید و از سرعت و دقت آن لذت ببرید.

کالاف دیوتی

باگ‌ کال آف دیوتی که به شما در بازی کمک می‌کند!

بدون شک همه‌ی بازی‌ها حتی بازی قدرتمندی مثل کالاف هم باگ دارد. ممکن است این موضوع در نگاه اول یک نکته منفی به نظر بیاید. اما اگر زرنگ باشید، می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. یکی از باگ‌ها گرافیکی بازی این است که در ساختمان‌ها که می‌روید، گاهی مواقع، آن طرف دیوار یا بالای سقف‌ها دیده می‌شود، اما این مشکل می‌تواند خیلی به شما کمک کند.

دشمنان شما گاهی اوقات در ساختمان‌ها کمین می‌کنند و برای شما ترپ یا تله می‌گذارند. اما شما با استفاده از این باگ می‌توانید بدون این که به بالای ساختمان بروید، متوجه شوید که آیا کسی در طبقه بالا برای شما تله گذاشته است یا نه؟! کافیست وارد ساختمان شوید و در طبقه پایین بپرید تا بتوانید از همانجا طبقه بالا را ببیند. با این روش، در ساختمان‌ها دشمن شما را غافلگیر نمی‌کند و خطر از بیخ گوشتان می‌گذرد.

پیدا کردن لوکیشن دشمن یا انمی

یکی دیگر از ترفندهای بازی کالاف دیوتی آیفون، رفتن به Black Market – بلک مارکت یا همان زیرزمین است. از روی نقشه شما می‌توانید به راحتی آن را ببینید و به سمت آن حرکت کنید، وارد بلک مارکت که می‌شوید در سالن اصلی می‌توانید نقشه کلی بازی را مشاهده کنید. خوبی این نقشه این است که شما به صورت لحظه‌ای می‌توانید موقعیت مکانی دشمنان خود را ببینید و به سراغشان بروید. حتی اگر انمی سوار چاپر شده باشد هم، باز نقشه به طور دقیق لوکیشن او را نمایش می‌دهد. اگربه صورت گروهی و با دوستان خود بازی می‌کنید، این روش می‌تواند خیلی به شما کمک کند.

کشن دشمن در تانک، بدون دمج کردن تانک

داشتن تانک در کالاف دیوتی آیفون، یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی است که هر گیمر در این بازی تجربه می‌کند، به همین دلیل خیلی از افراد سعی می‌کنند تا راننده تاک را بکشند، اما در اغلب مواقع خود تانک هم آسیب می‌بیند و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

برای کشتن کسی که داخل تانک است، در حالت عادی باید 7 تا تیر آرپی‌جی داشته باشید، اما جمع آوری آن‌ها ممکن است خیلی طول بکشد، ولی شما می‌توانید از گاز نوا برای کشتن او استفاده کنید، گاز نوا را روی تانک پرتاب کنید تا به راحتی و بدون صدمه زدن به تانک، دشمن را بکشید و تانک را بردارید و سراغ دیگر دشمنان خود بروید.

برداشتن چندتا وست درکالاف موبایل

همان طور که می‌دانید در کالاف دیوتی آیفون، در حالت عادی شما نمی‌توانید دو تا وست یا جلیقه در کیفتان داشته باشید، اما با این ترفند شما یک جلیقه اضافه در کیفتان خواهید داشت و می‌توانید آن را یا خودتان استفاده کنید یا به هم تیمی‌های خود بدهید، اما چطور می‌توانیم این کار را بکنیم؟

برای این کار شما باید  کیفتان را باز کنید و جلیقه‌ای که از قبل در کیفتان هست را به جای اسنوبرد بگذارید (پس باید حتما یک اسنوبرد در کیفتان باشد)، با این کار اسنوبرد از کیفتان خارج می‌شود و روی زمین می‌افتد، بعد از این شما به راحتی می‌توانید وست دوم را بردارید و آن را داخل کیفتان مشاهده کنید. با استفاده از این ترفند و تکرار آن، حتی می‌توانید بیشتر از دو جلیقه هم بردارید و به دوستانتان بدهید.

هرگز از دو اسلحه با مهمات یکسان استفاده نکنید

این بازی تنوع خوبی از اسلحه‌های مختلف را برایتان به ارمغان آورده و دست شما برای انتخاب سلاح‌ها کاملا باز است. اما یک ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون که نباید آن را فراموش کنید  این است که هرگز نباید از ۲ اسلحه مختلف که از یک مهمات مشترک بهره می‌برند، استفاده کنید! وقتی شما از ۲ سلاح مختلف با مهمات مشترک استفاده می‌کنید، باعث می‌شود تا مهمات شما در بین اسلحه‌هایتان تقسیم شود. این به آن معناست که تیرهای مصرفی شما به نصف می رسد، پس حین بازی به این نکته خوب دقت کنید.

از صخره ها بالا بروید

 نقشه‌های بخش بتل رویال کال آف دیوتی مملواز کوه‌ها و تپه‌های مرتفعی‌ است که دیدی عالی از محیط اطراف بازی را در اختیارتان قرار داده است. شما با بالا رفتن از این کوه‌ها، می‌توانید دیدفوق العاده‌ای به اطراف داشته باشید و پیش از آن‌که دشمنان شما را پیدا کنند، شما آن‌ها را ببینید و به آن‌ها شلیک کنید. البته موضوع به همین راحتی‌ها‌ هم نیست و باید مثل یک کماندو خبره حواستان به دشمن باشد. البته این نکته شاید ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون به حساب نیاید اما به شما کمک می‌کند تا جنگجوی باهوش‌تری باشید.

ترفند کالاف دیوتی موبایل

قبل از حمله حتما اسلحه را چک کنید

طبیعی است که اسلحه شما بعد از هربار استفاده کردن و تیراندازی با آن، نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. اگر اسلحه‌ شما خالی باشد، چیزی شلیک نخواهید کرد و شما به محض درگیر شدن با بازیکن دیگری؛ مجبور به پر کردن ناگهانی اسلحه‌ هایتان خواهید شد. این پروسه ممکن است زمان‌بر باشد و دربدترین سناریو ممکن؛ حتی باعث مرگ و یا از دست دادن فرصت‌های بسیاری خواهد شد. بنابراین بهتر است که همیشه قبل از وارد شدن به درگیری و یا نبرد با بازیکنی، از پر بردن خشاب اسلحه‌یتان مطمئن شوید و هیچوقت فراموش نکنید یک کماندو اول از تجهیزات خود مطمئن می شود و بعد دشمن حمله می کند. این نکته هم یک ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون به حساب می‌آید که با توجه به آن می‌توانید جنگجوی بهتری باشید.

call of duty mobile

مراقب دشمن جهمنی باشید

کال آف دیوتی آیفون اگرچه یک بازی واقع‌گرایانه است، اما تلاش کرده که با اضافه کردن مکانیزم‌های فانتزی و المان‌های دوست داشتنی، گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر کند. یکی از چیز‌هایی که شما می‌توانید در بخش بتل رویال کال آف دیوتی موبایل به سراغش بروید، Hellhound‌ها هستند. موجوداتی غول‌پیکر که شبیه زامبی‌هایی وحشتناک هستند در نقاط خاصی از نقشه که با دایره‌های قرمز مشخص شده‌اند؛ می‌توان آن‌ها را پیدا کرد تا هیجان بیشتری را بتوان در بازی تجربه کرد.

در این مقاله سعی کردیم تا به شما چند نکته و ترفند بازی کالاف دیوتی آیفون را آموزش دهیم، امیدواریم تا با این مقاله، بازی را برایتان جذاب‌تر کرده باشیم، اما در انتها اگر شما هم ترفندی می‌دانید که فکر می‌کنید می‌تواند به کاربران آی‌اپس در بازی کمک کند، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط پیشنهادی : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.