1 دیدگاه
آموزش, اکشن, معرفی بازی

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل آیفون

کالاف دیوتی یکی از بازی‌های محبوب و معروف کمپانی Activision در سراسر دنیاست که طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. در ایتدا این بازی تنها برای PC و کنسول‌ منتشرشده بود، اما به دلیل درخواست‌های زیاد، بالاخره نسخه iOS کالاف دیوتی برای آیفون داران هم عرضه شد. امروزه بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های اپل، نمی توانند Call of Duty را به صورت مستقیم از اپ استور دانلود نمایند و به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که نصب کالاف دیوتی موبایل ایفون را به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید، تا آخر این مطلب همراهمان باشید.

بررسی کوتاه گیم پلی Call of Duty

بازی کالاف دیوتی در سبک بتل رویال است که شما در این گیم پلی به صورت تک نفره یا با اعضای تیمتان در جزیره‌ای با بازیکنان دیگر قرار می‌گیرید و با به دست آوردن آیتم‌های مختلفی مثل سلاح، تیر، پانسمان، جعبه کمک‌های اولیه و مواردی از این قبیل باید از خود محافظت کنید و با اسلحله‌هایی که در دست دارید دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا بتوانید نفر اول شوید.

گیم پلی کالاف دیوتی

نصب کالاف دیوتی موبایل آیفون از آی‌اپس

اگر شما هم از کاربران ایفون هستید و می‌خواهید کالاف دیوتی موبایل را بازی کنید، می‌توانید از اپل استور ایرانی آی‌اپس آن را دریافت کنید. و بدون نیاز به اپل آیدی و دردسرهای همیشگی‌اش از گرافیک خارق العاده و با کیفیت آن لذت ببرید.

برای این کار ابتدا وارد آی‌اپس شوید و در نوار جستجو call of duty را سرچ کنید و بعد بازی را انتخاب کنید و دکمه دریافت برنامه را بزنید و سپس گزینه Install را انتخاب نمایید. بعد از اینکه دانلود تمام شد، حالا می‌توانید بازی کردن را شروع کنید.

در ادامه عکس و مراحل نصب به صورت دقیق‌تر بررسی شده و شما می توانید برای نصب کالاف دیوتی موبایل آیفون طبق راهنما پیش بروید.

مراحل نصب از آی‌اپس به صورت خلاصه:

  1. وارد آی‌اپس شوید
  2. Call of duty را در قسمت جستجو، تایپ کنید
  3. دکمه دریافت برنامه را لمس کنید
  4. روش دریافت برنامه را انتخاب نمایید
  5. دکمه Install را فشار دهید
  6. بعد از اتمام  نصب، call of duty را باز کنید

نصب کالاف دیوتی موبایل آیفون از آی‌اپس

سخن آخر

با مراحلی که در بالا گفتیم به راحتی خواهید توانست این بازی محبوب را نصب کنید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشیم به خوبی مراحل دانلود کالاف دیوتی را توضیح داده باشیم. اگر سوال و یا نظری در این باره دارید، حتما آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل آیفون

  1. علیرضا گفت:

    کالاف بازی خوبی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.