۲ دیدگاه
ابزار کاربردی, اپلیکیشن های کاربردی

بهترین و سریع‌ترین روش دانلود از یوتیوب!

دانلود از یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین وبسایت‌های آپلود و تماشای ویدیو است که در سراسر جهان به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از آنجایی که در این پلتفرم محبوب یوتیوبرهای زیادی مطالب آموزشی و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، قطعا افراد بسیار زیادی از آن بهره می‌برند، اما شما تنها یک چالش در این بخش وجود دارد که آن هم عدم وجود دانلود مستقیم است، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به شما چند روش دانلود از یوتیوب را به شما آموزش دهیم، پس همراه ما باشید.

دانلود از یوتیوب تنها با تغییر آدرس صفحه

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ ابزاری دانلود از یوتیوب را انجام دهید. ویرایش URL است. شما لازم نیست وارد هیچ برنامه و یا وبسایتی شوید و تنها کافیست تا لینک ویدیویی که می‌خواهید را تغییر دهید و ube را در آن حذف کنید. یعنی:

https://www.youtube.com/watch?v=XKfgdkcIUxw را تبدیل به https://yout.com/video/?url=https://youtube.com/watch?v=XKfgdkcIUxw  کنید.

نحوه‌ی دانلود از یوتیوب

بعد از اینکه ube را در آدرس صفحه حذف کنید و اینتر را بزنید، به صورت خودکار لینک صفحه به شکل بالا در میاید و تغییر می‌کند. حالا در صفحه‌ی پیش رو شما می‌توانید فرمت دلخواهتان را انتخاب کنید و با زدن روی دکمه‌ی Format shift to.. را بزنید تا شروع به دانلود شود. در این روش دانلود از یوتیوب شما حتی می‌توانید فایل صوتی ویدیو را با فرمت مورد نظر خود دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

روش‌های دیگر دانلود از یوتیوب به صورت رایگان

علاوه بر شیوه‌ی بالا روش‌های دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد، آن هم استفاده از سایت‌های خارجی است. یکی از معروف‌ترین سایت‌های رایگان برای دانلود از یوتیوب، https://givefastlink.com/ است که برای دانلود تنها باید وارد آن شوید و لینک ویدیوی مورد نظر خود را در نوار بالای صفحه Paste کنید. حالا روی گزینه‌ی Download بزنید. پس از انتخاب این گزینه، شما باز هم می‌توانید فرمت دلخواه را به همراه کیفیت آن ( 1080، 720، 420 و…) انتخاب کنید و آن را دریافت کنید.

دانلود از یوتیوب

ممکن است به دلایل مختلف سایت بالا برای شما کار نکند و نتوانید از آن استفاده کنید، اما نگران نباشید، چراکه باز هم یک روش دانلود از یوتیوب دیگر وجود دارد. وارد سایت https://ddownr.com/ شوید و لینک ویدیوی موردنظر خود را در نوار بالای صفحه وارد کنید و روی گزینه‌ی Download بزنید. حالا به راحتی می‌توانید فایل خود را دریافت و ذخیره کنید.

در این مطلب ما سعی کردیم تا به شما ساده‌ترین و راحت‌ترین روش دانلود از یوتیوب را آموزش دهیم. تمام شیوه‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم رایگان هستند و برای شما کمترین هزینه‌ای هم ندارند، پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. در آخر هم اگر سوالی درباره دانلود از یوتیوب دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “بهترین و سریع‌ترین روش دانلود از یوتیوب!

  1. Amir گفت:

    اینم سایت خوبیه واسه دانلود از یوتیوب
    https://downloadero.com/Youtube-Downloader/

    1. Maedeh گفت:

      بله این سایت هم خیلی سایت خوبیه ممنون از معرفیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.