بدون دیدگاه
معرفی بازی

بازی های گرافیک بالا آیفون که شما را میخکوب صفحه گوشی می‌کند!

معرفی بازی های گرافیک بالا آیفون

اگر شما هم طرفداران دنیای گیم هستید و حتی روی گوشی آیفون خود هم گه گاهی بازی می‌کنید، قطعا دوست دارید بازی‌های با کیفیت و جذاب را تجربه کنید. یکی از فاکتورهایی که گیم‌ها را جذاب و اعتیادآور می‌کند، بدون شک طراحی گرافیک آن‌هاست. اگر یک بازی داستان خوبی داشته باشد و گیم پلی متفاوتی هم داشته باشد، باز بدون یک طراحی حرفه‌ای نمی‌تواند شما را جذب خود کند. اگر شما هم دوست دارید با بازی‌ های گرافیک بالا آیفون آشنا شوید، حتما در این مطلب همراه ما باشید و از دانلود آن‌ها لذت ببرید.

Asphalt 9: Legends

کمپانی گیم‌لافت یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های بازی سازی است که با انتشار بازی‌های ماشینی خود کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. بازی آسفالت 9 – Asphalt9 هم آخرین سری ورژن معرفی شده‌ی گیم‌لافت در این سبک است. دیزاین این اپلیکیشن به قدری جذاب و گیرا است که از بازی های گرافیک بالا آیفون به حساب می‌آید. اگر حتی آن را بازی نکرده باشید هم با نگاه کردن به عکس‌های آن به خوبی متوجه حرفه‌ای بودن طراحی آن خواهید شد.

بازی آسفالت 9 - Aasphalt 9

در آسفالت 9 شما می‌توانید از بین ماشین‌های پرزرق و برق یکی را انتخاب کنید و سپس به خیابان‌های جذاب نیویورک بروید و با حریفان خود رقابت کنید. البته اگر از مسابقه خوشتان نمی‌آید می‌توانید در حالت تک نفره و چالشی به مسیر ماشین سواری بروید و از رانندگی در شب و روز لذت ببرید. به تنهایی در خیابان‌ها ماشین سواری کنید و مهارت خود را محک بزنید.

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: Asphalt 9: Legends

Max Payne Mobile

اغلب کمپانی راکستار را با بازی‌های GTA می‌شناسند، اما این توسعه دهنده‌ی معروف بازی‌های جذاب دیگری هم دارد که ممکن است توجه شما را جلب کند. بازی Max Payn Mobile یک گیم پلی اکشن و ماجراجویی دارد و داستان آن اینگونه شروع می‌شود که روزی مکس پین وارد خانه‌اش می‌شود و می‌بیند همسر و فرزندش را عده‌ای به قتل رسانده‌اند. بعد از این حادثه مکس تماما در پی انتقام جویی است و به دنبال قاتلان خانواده خود می‌گردد. شما هم باید از هوش خود استفاده کنید تا بتوانید سرنخی از جنایتکاران پیدا کنید و انتقام خود را از آن‌ها بگیرید.

بازی Max payne برای آیفون

همانطور که از کارنامه‌ی راکستار پیداست، این توسعه دهنده توجه بسیار زیادی به دیزاین و گرافیک برنامه‌های خود دارد و بازی Max Payne Mobile باز یکی دیگر از بازی های گرافیک بالا آیفون بین کاربران است و قطعا شما هم اگر از بازی‌های ماجراجویی با صحنه‌های قتل و خونریزی خوشتان می‌آید، نصب این گیم شما را ساعت‌ها میخکوب صفحه گوشیتان خواهد کرد.

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: Max Payne Mobile

City Mania: Town Building Game

City Mania یکی دیگر از بازی های گرافیک بالا آیفون از استودیوی محبوب گیم‌لافت است  که دیزاین حرفه‌ای که دارد، جذابیت آن را دو چندان کرده است. شما در این گیم باید تبدیل  به یک شهردار نمونه شوید، باید ساخت و ساز کنید، شهر خود را توسعه دهید و مردم آن را به سر کار بفرستید و درآمد خود را افزایش دهید.

فکر می‌کنید قدرت اداره یک شهر را دارید؟ می‌توانید رفاه و آسایش را برای شهروندان خود فراهم کنید؟ اگر شما هم از بازی‌های شهرسازی خوشتان می‌آید، حتما City Mania را نصب کنید و خودتان را محک بزنید.

بازی City Mania

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: City Mania: Town Building Game

Genshin Impact

آیا شما هم دوست دارید نقش یک ناجی و قهرمان را داشته باشید و دنیا را نجات دهید؟ پس بازی Genshin Impact را نصب کنید و به دنیایی بروید که در آن بعد از یک فاجعه باید سرزمین خود را نجات دهید و با نیروهای شیطانی بجنگید. هیولاها و موجودات عجیب و غریب زیادی وجود دارد که شما باید بر ترس خود غلبه کنید و شجاعانه مقابل آن‌ها بایستید تا دوباره شهر به آرامش برگردد و مردم سرزمینتان زندگی عادی خود را آغاز کنند.

بازی Genshin impact

داستان بازی بسیار جذاب است، اما این ویژگی برای شروع کافی نیست. طراحی و دیزاین آن در کنار قصه‌ی متفاوت هیجان انکیز است که ساعت‌ها شما را درگیر آن خواهد کرد. با این حساب می‌توان این برنامه را هم در لیست بازی های گرافیک بالا آیفون قرار داد. حتما اگر به این سبک علاقه‌مندید نصب گنشین ایمپکت را از دست ندهید.

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: Genshin Impact

Life Is Strange

قطعا برگرداندن زمان پدیده‌ی غیر ممکنی است و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. قطعا در دنیای واقعی نمی‌توان آن را تجربه کرد، اما در بازی Life Is Strange می‌توانید این کار را انجام دهید.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش دختری به نام مکس هستید، دختر عکاسی که یک دفعه متوجه می‌شود یک نیروی خارق‌العاده دارد و می‌تواند زمان را به عقب برگرداند، البته این نیرو تنها یک فانتزی نیست و عواقب و خطراتی هم برای او در پی دارد. پس او باید عاقلانه در مسیر خود پیش برود تا هنگام استفاده از قدرت خود تعادل را برقرار کند و کار درست را انجام دهد.

حالا مکس با این قدرت خود چه می‌کند؟ حالا باید در زمان سفر کند و به دنبال بهترین دوست خود که مدتی است ناپدید شده، بگردد و شما هم باید در این مسیر همراهش شوید و به او کمک کنید.

بازی Life is strange

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: Life Is Strange

Disorder

وقتی حرف از بازی های گرافیک بالا آیفون می‌شود، قطعا Disorder هم در لیست قرار می‌گیرد. اگر از طرفدران بازی‌های بتل رویال هستید، قطعا از این بازی خوشتان می‌آید. در این بازی شما در سال 2030 هستید، روزهایی که بعد از انفجار یک بمب هسته‌ای انگار زمین نفس‌های آخرش را می‌کشد و باید به کمک هم گروهی‌های خود اسلحه به دست بگیرید و علیه نیروی شر و بدی به پا خیزید تا بتوانید آرامش را دوباره به زمین برگردانید.

بازی disorder

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: Disorder

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم تا بازی های گرافیک بالا آیفون را در تمام سبک و سیاق‌ها به شما معرفی کنیم تا همه سلایق را دربر بگیرد و هر کس بتواند گیم موردعلاقه خود را پیدا کند و با نصب آن از آی‌اپس، یک اعتیاد جذاب به بازی را تجربه کند و لذت ببرد. اگر شما هم بازی می‌شناسید که به نظرتان جای آن در لیست بالا خالی است، می‌توانید آن را در قسمت نظرات به ما و دیگر کاربران آی‌اپس معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.