۴ دیدگاه
آی اپس

با تخفیف بلک فرایدی آی‌اپس قرار است حسابی غافلگیر شوید!

تخفیف بلک فرایدی آی‌اپس

جمعه‌ی سیاه یا بلک فرایدی رویداد جذابی است که هر ساله در سراسر دنیا برگزار می‌‌شود و در آن روز اکثر برندها و کمپانی‌ها حراج بزرگی را برای مشتریان خود ترتیب می‌دهند. قطعا شما هم به عنوان کاربر از خرید کردن با قیمت‌های بسیار پایین‌تر خیلی خوشحال می‌شوید. تخفیف‌هایی که در این روز گذاشته می‌شود را قطعا در هیچ زمان دیگری از سال پیدا نخواهید کرد. در بلاگ‌اپس هم ما با تخفیفات هیجان انگیز بلک فرایدی قرار است حسابی غافلگیرتان کنیم.

تا 100% تخفیف! گوش به زنگ باشید!

در پیج اینستاگرام آی‌اپس شما کاربران می‌توانید اخبار و اطلاعات زیادی را هر روزه بخوانید و از محتوای آن لذت ببرید. اما در این سه روز قرار است شما را با تخفیفات هیجان انگیزی در آی‌اپس سورپرایز کنیم. در این سه روز یعنی جمعه، شنبه، یکشنبه (5، 6 و 7 آذرماه) باید  گوش به زنگ باشید تا از اخبار و آفرهای جذاب باخبر شوید. پس یادتان نرود که بعد از فالو کردن اینستاگرام آی‌اپس، حتما نوتیفیکیشن‌ پیج را فعال کنید تا اولین نفری باشید که از آفرها مطلع می‌شوید.

یک آفر ناگهانی جذاب!

در بلک فرایدی آی‌اپس امسال شما می‌توانید تا 40% تخفیف دریافت کنید. البته همه ماجرا به آفر 40% ختم نمی‌شود و قرار است بیشتر از این‌ها شما را غافلگیر کنیم و حتی فراتر از تخفیف‌ها برویم. در این سه روز متوالی باید نوتیفیکیشن پیج اینستاگرام آی‌اپس را فعال کرده باشید تا با استوری‌هایی که در ساعات مختلف به شما تخفیفات هیجان انگیز اعلام می‌کنند، تا بتوانید یک تجربه خوب از بلک فرایدی امسال را داشته باشید‎ البته یکی از جذاب‌ترین آفرهای امسال کدهای تخفیف 100% است در هر روز ۴ کد تخفیف 100% در استوری‌ها قرار می‌گیرد و اگر شما اولین کسی باشید که آن را می‌بینید، در واقع یک اشتراک رایگان برنده می‌شوید که دیگر حتی لازم نیست چیزی بابت آن پرداخت کنید.

چه ساعتی تخفیفات بلک فرایدی اعلام می‌شود؟!

ساعت دقیقی برای اعلام آفرها وجود ندارد و ممکن است هر زمانی این اتفاق بیوفتد. پس چشم از اینستاگرام آی‌اپس برندارید و منتظر خبرهای خوب باشید؛ اما اصلا نگران از دست دادن تخفیف‌ها نباشید، چراکه این تخفیفات در طول سه روز متوالی و در هر روز 4 مرتبه اعلام می‌شود و اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید تا 100% تخفیف در بلک فرایدی از آی‌اپس دریافت کنید و لذت ببرید. اگر دوستانی دارید که آن‌ها هم کاربران آیفون هستند، حالا بهترین فرصت است تا آن‌ها را هم با آی‌اپس آشنا کنید و آن‌ها را از تخفیفات هیجان انگیز ما باخبر کنید.

نصب اپلیکیشن‌های ایرانی و دریافت تخفیف

یکی دیگر از اتفاقات جذابی که بعد از دریافت اشتراک برایتان رقم می‌خورد، نصب برنامه‌های ایرانی است که در این جمعه سیاه آن‌ها هم برای شما کاربران آی‌اپس آفرهای ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی محبوبی مثل دیجی کالا، اسنپ مارکت، مالتینا، بانی مد، کمدا و موتن‌رو در بلک فرایدی امسال برای شما تخفیفات ویژه و هیجان انگیزی دارند که قطعا استفاده از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و لذت ببرید.

ورود به گلدن فرایدی آی‌اپس

البته اگر بخواهید از اطلاعات دقیق تخفیفات برنامه‌های ایراتی مطلع شوید هم اکنون می توانید با ورود به این صفحه به صورت کامل از شیوه دقیق دریافت آفرها باخبر شوید. البته یک اتفاق هیجان انگیز دیگر هم در این جمعه‌ی طلایی در اینستاگرام آی‌اپس در انتظار شماست. مجددا به شما تاکید می‌کنیم که اینستاگرام را دنبال کنید تا با کامنت گذاشتن برای پست بلک فرایدی جایزه ببرید و یک خاطره‌ی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

تخفیف شما کاربران بلاگ‌اپس

حالا که شما کاربران آی‌اپس تا اینجا همراه ما بوده‌اید، باید بدانید که برای شما که در بلاگ اپس ما را همراهی کردید هم آفرهای هیجان انگیزی اختصاص داده‌ایم؛ اما چطور می‌توانید از این آفر بلاگ اپس استفاده کنید؟ کافیست در قسمت نظرات برای ما از تجربه استفاده از آی‌اپس بنویسید تا به ایمیلتان کد تخفیف اختصاصی شما ارسال شود و با استفاده از آن اشتراک خود را تمدید کنید. اگر قبلا از آی اپس استفاده نکرده‌اید برای دریافت هدیه می‌توانید در بخش نظرات شیوه آشنایی خود با آی‌اپس را بنویسید و هدیه خود را دریافت کنید.

در آخر هم امیدواریم که سرعت عمل به خرج دهید و بتوانید از تخفیفات ناگهانی و جذاب آی‌اپس در بلک فرایدی بهره‌مند شوید و لذت ببرید. البته اگر درباره آفرهای آی‌اپس باز هم سوالی دارید، حتما در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

لینک اینستاگرام

ورود به گلدن فرایدی

 

 

۴ دیدگاه در “با تخفیف بلک فرایدی آی‌اپس قرار است حسابی غافلگیر شوید!

  1. جواد گفت:

    سلام و عرض ادب ، من از زمانی که از ای پس استفاده میکنم از برنامه های ارائه شده بسیار راضی هستم ، ممنون از ارائه خدمات شما

    1. Maedeh گفت:

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که تجربه خوبی رو براتون رقم زدیم. کد تخفیف برای شما ارسال شد.

  2. Amir گفت:

    ممنون از تلاش و پشتیبانی خوبتان?

    1. Maedeh گفت:

      ممنون از شما دوست عزیز. کد تخفیف برای شما ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.