بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

رفع مشکل icloud و خطای لاگین به حساب کاربری!

آیکلود یک فضای ذخیره فایل ابری است که کمپانی اپل آن را انحصارا برای کاربران iOS طراحی کرده است. iCloud یک سرویس بسیار کاربردی برای یوزرهای آیفون است که به کمک آن می‌توانند از فایل‌های خود نگهداری کنند و به راحتی و از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند. البته ممکن است گاهی کاربران هنگام استفاده از آن خطایی دریافت کنند و یا دچار مشکل شوند، اما جای نگرانی نیست چرا که در این مطلب به شما در رفع مشکل icloud کمک خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ سوال خود برسید.

مشکل لاگین در آیکلود

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران سراسر دنیا با آن مواجه شوند، دریافت خطای لاگین در iCloud است. حتی برخی از یوزرها می‌گویند که گاهی آن را مکررا دریافت می‌کنند و بسیار آزارشان می‌دهد.

اگر چنین مشکلی برایتان ایجاد شد، نگران نباشید چراکه این مشکل جزئی و بسیار هم شایع است. حالا اولین کاری که می‌توان انجام داد ریست کردن گوشی است. یک بار موبایل خود را خاموش و روشن کنید، ممکن است آیفون شما کمی هنگ کرده باشد و یا انترنت شما دچار اختلال شده باشد. با این کار احتمال برطرف شدنش زیاد خواهد بود.

رفع مشکل آیکلود

اما اگر ریست کردن به رفع مشکل icloud کمک نکرد، باید یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا ورود پیدا کنید. برای انجام این کار هم کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد تنظیمات – Settings آیفون خود شوید
  2. روی عکس خود بزنید
  3. به سمت پایین اسکرول کنید و برنامه‌‌ی iCloud را انتخاب کنید
  4. آپشن Sign out را لمس کنید
  5. حالا باید پسورد اپل آیدی خود را وارد کنید
  6. سپس گزینه‌ی Turn off را انتخاب نمایید

البته لازم به ذکر است که این مراحل ممکن است در گوشی‌های مختلف کمی متفاوت باشد. اما تفاوت چندانی ندارد پس نگران نباشید. بعد از این کار شما باید مجددا وارد اکانت خود شوید و ببینید آیا مشکل برطرف شده یا نه. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است ایراد از سرور اصلی آیکلود باشد و با ورود مجدد برطرف شود. این امکان هم وجود دارد که بعد از چند روز و یا چند ساعت خود به خود خطا رفع شود و بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

سخن آخر

در این مطلب ما سعی کردیم شما را در رفع مشکل icloud راهنمایی کنیم. امیدواریم که توانسته باشیم در رفع این خطای شایع کمک کرده باشیم. در پایان اگر باز هم سوالی درباره مشکلات آیکلود دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا راه حل مناسب با مشکلتان را ارائه دهیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.