بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

ساخت پی دی اف در آیفون بدون نیاز به اپلیکیشن!

یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین فرمت‌های داکیومنت، فرمت پی دی اف است. در گوشی‌های آیفون ممکن است بسیاری از شما بخواهید در گوشی خود عکس و یا فایل‌های مورد نظرتان را به PDF تبدیل کنید، اما احتمالا نمی‌دانید که این کار را می‌توانید با موبایل هم انجام دهید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با روش‌های ساخت پی دی اف در آیفون آشنا شوید و از آن‌ها استفاده کنید.

ساخت پی دی اف در آیفون با استفاده از قابلیت Select Print

لازم نیست برای ساخت پی دی اف در آیفون از هیچ ابزار و یا اپلیکیشن خاصی استفاده کنید. شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را که می‌تواند عکس، متن و یا هر چیز دیگری باشد را باز کنید و روی دکمه‌ی Share بزنید. حالا در صفحه به شما آیکون‌های مختلفی نمایش داده می‌شود که باید گزینه‌ی Select Print را بین آن‌ها پیدا کرده و روی آن بزنید. با انتخاب این گزینه در واقع شما فایل خود را برای پرینت گرفتن آماده می‌کنید و از فایل آماده شده یک پیش نمایشی را به شما نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید با انتخاب آپشن Share در بالای صفحه  آن را در آیفون خود دانلود و ذخیره کنید.

ساخت پی دی اف در آیفون

تبدیل عکس به PDF با برنامه‌ی Files

شاید شما هم گاهی اوقات بخواهید عکس‌های خود را به فایل پی دی اف تبدیل کنید و از آن برای کارهای اداری استفاده نمایید. در این روش می‌توانید از طریق برنامه‌ی Files این کار را انجام دهید. اول از همه باید مطمئن شوید که عکس‌های شما در این قسمت قرار دارند و نه در حافظه‌ی ابری! حالا در این بخش باید عکسی که می‌خواهید را پیدا کنید و انگشتتان را روی آن نگه دارید. حالا به شما گزینه‌هایی نمایش داده می‌شود، آخرین آپشن Create PDF است که با زدن روی آن به همین راحتی ساخت پی دی اف در آیفون انجام می‌شود.

البته روشی که گفتیم تنها برای تبدیل یک عکس بود، اگر چند تصویر داشتیم باید چه کار کنیم؟ در چنین شرایطی ابتدا باید با انتخاب گزینه‌ی more و سپس Select تصاویری که می‌خواهید را برگزینید و در آخر روی آیکون سه نقطه پایین صفحه بزنید و آپشن Create PDF را انتخاب نمایید.

استفاده از اپلیکیشن‌های PDF ساز

همانطور که در روش‌های بالا اشاره شد، برای ساخت پی دی اف در آیفون شما به ابزار خاصی احتیاج ندارید و می‌توانید با استفاده از امکاناتی که گوشی شما دارد این کار را به راحتی انجام دهید. اما باز هم اگر دوست ندارید از روش‌های بالا استفاده کنید، می‌توانید اپلیکیشن‌ها و ابزارهای اختصاصی آن را به کار ببرید. نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد که اپ استور ایرانی آی‌اپس آن‌ها را در اختیارتان قرار داده است.

دانلود برنامه‌های ساخت پی دی اف برای iOS:

  1. ++ PDF Photos
  2. PDF Document Editor & Reader
  3. Power PDF Pro

در این مطلب سعی کردیم تا ساده‌ترین روش‌های ساخت پی دی اف در آیفون را آموزش دهیم تا بتوانید بدون دردسر به فایل نهایی خود برسید و از آن استفاده کنید. در انتها اگر باز هم سوالی درباره‌ی ساخت PDF دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.