بدون دیدگاه
ماجراجویی, معرفی بازی

بررسی بازی فورتنایت موبایل، بکشید تا کشته نشوید!

بررسی بازی فورتنایت موبایل

فورتانیت یکی از بازی‌های جذاب و محبوب ساخته استودیو Epic Games است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این گیم در اوایل سال 2017 به کاربران معرفی شد و در مارچ سال 2018 برای iOS عرضه شد. با توجه به گفته‌ی کمپانی سازنده این بازی تا به الان بیش از 125 میلیون کاربر دارد و هر ماهه به کاربران آن اضافه می‌شود. سبک فورت نایت بتل رویال – Battle Royale به حساب می‌آید و افراد می‌توانند در هر پلتفرمی آن را بازی کنند. ما در این مقاله به بررسی بازی فورتنایت موبایل برای کاربران iOS پرداختیم. اگر دوست دارید با این گیم مهیج و چالش برانگیز آشنا شوید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

بتل رویال چیست؟

بازی فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال بین گیمرهاست و می‌خواهیم در این مطلب نگاه عمیق‌تری به آن بیندازیم. قبل از اینکه به بررسی بازی فورتنایت موبایل بپردازیم، بهتر است بدانیم سبک بتل رویال چیست Battle Royale و چه گیم پلی دارد. بتل رویال سبکی است که این چند سال‌ اخیر گیمرها را به شدت جذب خود کرده است.

شما در آن به صورت آنلاین در یک لوکیشن با کاربران دیگر با شرایط و امکانات تقریبا برابر قرار می‌گیرید و باید تمام تلاش خود را بکنید که آخرین فرد زنده در بازی باشید. به علاوه، در این سبک باید به جمع آوری مهمات جنگی بپردازید تا رقبا و بازیکنان دیگر را از بین ببرید و آن‌ها را از صحنه جنگ حذف کنید.

بررسی بازی فورتنایت موبایل + بتل رویال

بررسی بازی فورتنایت موبایل + گیم پلی

همان طوری که در بالا گفتیم، فورتنایت در سبک بتل رویال است و در هر مسابقه 100 بازیکن در لوکیشنی مثل یک جزیره قرار می‌گیرند و شما باید سعی کنید بازیکنان دیگر را با سلاح‌های مختلفی که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در ابتدای Fortnite به شما یک کلنگ و نقشه داده می‌شود و شما باید بتوانید سلاح‌ها و آیتم‌های ویژه‌ی دیگر بازی را پیدا کنید و از خود محافظت کنید و تیم‌های دیگر را بکشید.

جزیره مدام در حال کوچک‌تر شدن است و شما باید خودتان را به داخل دایره برسانید، اگر نتوانید برسید خواهید مرد و از مسابقه حذف خواهید شد. هنگامی که دایره کوچک‌تر می‌شود شما خواه ناخواه مجبور می‌شوید که با دشمنانتان به روبه‌رو شوید.

قابل ذکر است که هر چقدر در آخر مسابقه سلاح‌ها و آیتم‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارید.

بررسی بازی فورتنایت موبایل + گیم پلی

گرافیک هنری و فنی

یکی از مواردی که توجه بسیاری از افراد را جلب کرد، گرافیک با کیفیت این بازی و چشم اندازهای فانتزی آن است. در واقع درفورتنایت iOS با نسخه‌های مختلف کنسول تفاوت محسوسی دیده نمی‌شود. بنابراین می‌توان گفت که استودیوی Epic Games توانسته در نسخه موبایل هم گرافیک هنری را حفظ کند و به بهترین شکل آن را به کاربران ارائه دهد.

با بررسی ابعد نقشه  و جرئیات مختلفی که وجود دارد، می‌توان گفت که سازندگان این بازی در بخش گرافیک فنی هم توانستند نیاز کاربران را پاسخ دهند. اما در بعضی قسمت‌ها با کاهش کیفیت تصویر، از بین رفتن عناصر نورپردازی و سایه زنی روبه‌رو خواهید شد.

حرفه‌ای شدن در بازی فورتنایت

سوالی که برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید، این است که چگونه می‌توان در بازی فورتنایت حرفه‌ای شد و ما در مقاله بررسی بازی فورتنایت موبایل به آن پرداختیم که عبارتند از:

  • تمرین قبل بازی در محوطه مخصوص تمرین
  • انتخاب محل مناسب برای فرود آمدن
  • استفاده درست و صحیح از نقشه
  • شناخت انواع سلاح‌ها و ابزارها
  • دقت کردن و گوش دادن به صداها
  • دوری کردن از فضاهای باز و بزرگ
  • دویدن و یافتن پناهگاه

سخن آخر

در کل می‌توان گفت که Fortnite یکی از گیم‌های محبوب بتل رویال است و بعد از مدت‌ها هم با وجود بازی‌هایی مثل پابجی و کالاف دیوتی، طرفداران خود را دارد و هر ماهه کاربران زیادی به این بازی اضافه می‌شود.

برای تجربه کردن Fortnite شما می‌توانید آن را همین حالا از اپ استور آی‌اپس دانلود و نصب کرده و شروع به بازی کردن کنید.

ما در این مقاله به بررسی بازی فورتنایت موبایل پرداختیم و امیدواریم که برایتان جذاب و مفید واقع شده باشد. اگر سوال و یا نظری در این باره دارید، حتما آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهاد دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.