بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

icloud چیست و چطور می‌توان وارد آن شد؟!

icloud چیست

اگر شما هم از کاربران اپل باشید قطعا اسم آیکلود به گوشتان خورده است. اما ممکن است بسیاری از افراد که به تازگی با اپل آشنا شده‌اند، با سوال icloud چیست روبه‌رو شوند. در جواب این پرسش باید به شما بگوییم که آیکلود یک سرویس است که به وسیله‌ی آن می‌توانید از اطلاعات خود در فضای ابری نگهداری کنید تا همیشه و در همه جا بتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

این سرویس به صورت تخصصی برای کاربران اپل ارائه شده و به اندازه 5 گیگ حافظه ابری رایگان در اختیار هر یوزر قرار می‌دهد. آیکلود با بک آپ گیری از دیتاها، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بتوانید هر جا که هستید، به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید، برای این کار کافیست تنها به اینترنت دسترسی داشته باشید و آن‌ها را دانلود و استفاده کنید.

نحوه ورود به ایکلود از طریق سایت

برای ورود به حساب iCloud در آیفون، آیپد، کامپیوتر باید از طریق سیستم وب سایت رسمی آن یعنی icloud.com اقدام کنید. برای انجام این کار باید در نظر داشته باشید که اگر از گوشی وارد سایت شوید، گزینه‌ی ورود به آیکلود برای شما نمایش داده نمی‌شود و دلیل آن هم مشخص نیست، اما راه حل آن استفاده از مرورگرهای سیستم است.

نحوه وارد شدن به آیکلود از طریق سایت

البته اگر بخواهید از طریق آیفون و آیپد وارد آن شوید، می‌توانید از گزینه‌ی Request Desktop site استفاده کنید. برای این کار هم کافیست به سایت آیکلود بروید و روی آیکون به اشتراک گذاری که به شکل یک مربع به همراه فلش است بزنید و سپس گزینه‌ی Request Desktop Site را انتخاب کنید. حالا یک صفحه پیش رویتان باز می‌شود که باید در آن اپل آیدی و رمز عبورتان را بنویسید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به آیکلود با اپل آیدی

یکی دیگر از شیوه‌های ورود به آیکلود، استفاده از اپل آیدی است. اگر دوست دارید از این طریق وارد وب سایت شوید، ابتدا باید وارد بخش Settings یا همان تنظیمات شوید، حالا روی گزینه‌ی Sign in to your iPhone بزنید و در مرحله‌ی بعد ایمیل و پسورد اپل آیدی خود را تایپ کنید و Sign in را بزنید. در قدم بعدی باید iPhone passcode را وارد کنید، البته اگر آن را از قبل تنظیم کرده باشید.

ورود به آیکلود با اپل آیدی

در آخر هم باید اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهید با آیکلود همگام سازی شوند را از طریق فعال و غیر فعال کردن اسلایدر روبه‌روی آن مشخص کنید.

 

امیدواریم که این مطلب به خوبی به پاسخگوی سوال icloud چیست بوده باشد. اگر سوالی در این باره ذهنتان را درگیر کرده است، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.