1 دیدگاه
اپل واچ, سایر محصولات اپل

چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم ؟

چگونه اپل واچ را اپدیت كنیم

چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم + WatchOS

کمپانی اپل سری‌های مختلفی از Apple Watch را وارد بازار کرده و باعث شده که ساعت‌های هوشمندش در سراسر دنیا محبوبیت پیدا کند و طرفداران خود را داشته باشد. یکی از مواردی که باعث می‌شود باگ‌های سیستم عاملش رفع شود از طریق به روز رسانی WatchOS است. پس اگر برایتان سوال چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم پیش آمده به شما پیشنهاد می‌دهیم که در این مطلب با ما همراه باشید.

به‌روز رسانی iOS

در ابتدا برای آپدیت WatchOS باید مطمئن شوید که سیستم عامل آیفونتان نسخه‌ی بالاتر از iOS 9 را نصب دارد. اگر متوجه شدید که آی او اس گوشی شما به روز رسانی نشده است، طبق مراحل زیر آن را Update کنید:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی General بزنید
  • بخش Software Update را انتخاب کنید
  • سپس گزینه‌ی Download And Install را برگزینید

آپدیت WatchOS

حالا که آیفون شما آپدیت شد، می‌توانید WatchOS اپل واچ را هم به روز رسانی کنید. برای این کارم تنها لازم است که وارد برنامه Apple Watch که داخل گوشیتان است، بروید و روی قسمت General بزنید. بعد از آن، داخل بخش Software Update شوید. پس از اینکه وارد آپدیت نرم افزار شدید، گزینه‌ی Download And Install را انتخاب نمایید تا اپل واچتان را به روز رسانی کنید.

مراحل چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم

مراحل به صورت خلاصه:

  • وارد برنامه Apple Watch در آیفون شوید
  • قسمت General را بزنید
  • بخش Software Update را انتخاب نمایید
  • سپس گزینه‌ی Download And Install را لمس کنید

چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم + مراحل

مشکلات

حین به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. اما نگران نباشید چرا که می‌توانید آن‌ها را با چند روش ساده حل کنید:

  1. حتما قبل از اینکه می‌خواهید ساعت هوشمند اپل را آپدیت کنید آن را به شارژر وصل کرده تا بتوانید فرآیند به روز رسانی را شروع کنید.
  2. ساعت هوشمند Apple را فورس ریستارت کنید.
  3. آیفونتان را فورس ریستارت کنید.

هنگامی که اپل واچتان آپدیت می‌شود ممکن است چند بار خاموش روشن شود ولی جای نگرانی ندارد و کاملا طبیعی است. پس مدتی منتظر بمانید تا این فرآیند به طور کامل انجام گیرد و زمانی که Update WatchOS تمام شد می‌توانید آن را از شارژر جدا کرده و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

امیدواریم که در مطلب چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم بهتان کمک کرده باشیم که این پروسه را به آسانی انجام دهید.

شما این امکان را دارید که به مطالب دیگر بلاگ اپس سر بزنید و درباره‌ی موضوعات مختلف و جذاب اطلاعات مفیدی را کسب کنید و می‌توانی نظرات و سوالات خود را با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

 

۱ دیدگاه در “چگونه اپل واچ را اپدیت کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.