1 دیدگاه
آرکید, معرفی بازی

بازی forgotten memories، ترسناک‌ترین بازی iOS تا به امروز!

شما بازی forgotten memories را که دانلود می‌کنید، ابتدا با نوشته‌هایی مواجه می‌شوید که باید خوب به آن‌ها دقت کنید. اول از همه باید توجه کنید که این بازی دارای صحنه‌های خشن و  بسیار ترسناک است، پس اگر آمادگی آن را ندارید، اصلا به شما پیشنهاد نمی‌شود. اگر هم می‌خواهید هیجان بازی را بالا ببرید بهتر است که در یک اتاق تاریک بروید و هدفون بگذارید تا افکت صدا و موسیقی‌ها را بهتر بشنوید. این کار باعث می‌شود که دلهره و ترس در بازی ملموس‌تر باشد و بیشتر لذت ببرید. در این بازی به هیچ عنوان ذخیره اتوماتیک وجود ندارد و باید هر بار به صورت دستی آن را ذخیره کنید.

داستان بازی

داستان بازی forgotten memories از این قرار است که خانم رز هاوکینز یک بازرس در ماساچوست است و شما در طول بازی صدای او را می‌شنوید که داستان را برایتان بازگو می‌کند. او در چند هفته‌ی اخیر به پرونده یک دختر گمشده به اسم ایدن برخورد می‌کند و همه این‌ها دست یه دست هم دادند تا او خود را در یک تیمارستان متروکه در شمال شهر می‌بیند و احساس می‌کند که هیچ چیز از اتفاقات اخیر را به یاد نمی‌آورد.

بازی forgotten memories

تنها چیزی که به یاد می‌آورد، مردی است که یک تفنگ را به سمت او گرفته و به او شلیک می‌کند. در بازی forgotten memories شما در نقش رز هاوکینز هستید و زخمی و مجروح در بیمارستان متروکه با یک چراغ قوه رها شده‌اید. به جستجوی وسایل کمک اولیه می‌روید تا بتوانید جلوی خونریزیتان را بگیرید، داستان به همین منوال پیش می‌رود و شما باید به زیرنویس‌هایی که در واقع حرف‌های رز هاوکینز است توجه کنید تا بازی را ادامه دهید و به حل معماها بپردازید.

گیم پلی بازی forgotten memories

گیم پلی بازی خاطرات فراموش شده به این صورت است که شما در فضای متروکه و وحشتناک باید به ترس خود غلبه کنید و به ماجراجویی بپردازید. سعی کنید با حل معماها سر نخ‌هایی از دختر گمشده پیدا کنید. در بعضی از اتاق‌ها ممکن یک رکوردر قدیمی را ببینید که در آن یک صدای ضبط شده در آن با شما حرف می‌زند، خوب به حرف‌هایش توجه کنید تا بتوانید بهتر بازی را پیش ببرید.

با پیش روی هر چه بیشتر در forgotten memories به این موضوع پی می‌برید که آنجا تنها یک تیمارستان متروکه‌ی عادی نیست و اتفاقات عجیب و ترسناک زیادی در آن در در حال رخ دادن است. از جنازه‌ها و مانکن‌های عجیب و وحشتناک گرفته تا فضای دارک بازی که گیم پلی را دلهره آور کرده است.

بازی ترسناک forgotten memories

تغییر فاصله دوربین در بازی

در بازی forgotten memories شما می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود وارد تنظیمات شوید و تغییراتی را به وجود آورید، برای مثال زاویه دوربین را تغییر دهید و آن را دور یا نزدیک کنید. برای انجام این کار کافیست وارد Options شوید و گزینه‌ی سوم یعنی Camera Distance را انتخاب نمایید.

علامت تعجب در بازی به چه معناست؟

هر گاه روی هر وسیله‌ای علامت تعجب ببینید، این بدین معناست که می‌توانید با آن تعامل برقرار کنید و برای این کار هم کافیست یک بار روی آن بزنید.

همیشه از چراغ قوه استفاده نکنید!

یکی از نکاتی که ممکن است شما را در میانه‌های بازی به چالش بکشد، تمام شدن باتری چراغ قوه است. به احتمال زیاد اصلا فکرش را هم نمی‌کنید که چراغ قوه باتری تمام کند. برای شارژ کرن آن هم باید حتما به یک جای خاصی بروید. به همین دلیل شما باید در مکان‌هایی روشنایی دارند، آن را خاموش کنید و انرژی آن را هدر ندهید.

هنگام حمله ناگهانی مانکن‌ها بر ترس خود غلبه کنید

ممکن است در صحنه‌هایی از بازی، زمانی که همه چیز آرام است، ناگهان تعدادی از مانکن‌ها به سمت شما بیایند و حمله کنند، اما باید آرامش خود را حفظ کنید و با استفاده از اسلحه‌‌ای که دارید، آن‌ها را بکشید و از سر راه خود بردارید. زمانی که مانکن‌ها به سمتتان می‌آیند، موسیقی‌های دلهره آور پخش می‌شود و هیجان بالا می‌رود و ممکن است کمی هول شوید، اما خودتان را نبازید و  تمرکز کنید تا آن‌ها را از بین ببرید.

سخن آخر

اگر از عاشقان بازی‌های ترسناک هستید، مطمئنا گیم‌های زیادی را در این سبک تجربه کرده‌اید و به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که بازی‌های iOS به قوت بازی‌های کنسولی نیستند، اما بازی forgotten memories در این میان غوغا به پا کرده و تجربه ترس و وحشت را به کاربران القا می‌کند. چیزی که بیشتر از همه باعث جذابیت این بازی شده است، صداگذاری هیجان انگیز آن است که البته حتما برای لمس این هیجان باید از هدفون استفاده کنید تا به معنای واقعی دلهره را احساس کنید و شاهد بالا رفتن ضربان قلب خود باشید.

لینک دانلود بازی برای آیفون از آی‌اپس: Forgotten Memories

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “بازی forgotten memories، ترسناک‌ترین بازی iOS تا به امروز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.