بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

با برنامه books در آیفون کتابخوان شوید!

برنامه books در آیفون

برنامه books در آیفون یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به صورت دیفالت در iPhone نصب می‌باشد. در ابتدا اسم آن iBook بوده ولی بعد از مدتی کمپانی اپل تصمیم گرفت آن را Books یا همان Apple Books تغییر دهد. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا کتاب‌های دلخواه خود را با فرمت پی دی اف و حتی کتب صوتی را دانلود کنید و در هر زمان و مکانی به صورت آفلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با این ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در این مطلب ذکر خواهیم کرد، تجربه‌ی خواندن خود را لذت بخش‌تر و شیرین‌تر کنید. پس اگر شما می‌خواهید درباره‌ی این اپ کاربردی بیشتر بدانید و با نحوه کار کردن با آن آشنا شوید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

امکانات و قابلیت‌های برنامه books در آیفون

در نرم افزار بوکز اپل میلیون‌ها کتاب در هر ژانری از عاشقانه و جنگی گرفته تا روان شناسی و کمیک وجود دارد و شما در این برنامه می‌توانید به راحتی نسخه دیجیتال کتاب‌های دلخواه خود را بیابید و آن‌ها را دانلود کنید. علاوه بر آن، اگر از طرفداران کتاب‌های صوتی هستید، این امکان را دارید که فایل آن‌ها را دریافت کنید و در هر زمان و مکانی به آن‌ها گوش دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه books در آیفون، مشاهده لیست برتر فروشگاه بوکز است. شما می‌توانید ببینید که چه کتاب‌هایی پر فروش هفته بودند و یا پیشنهادات این اپلیکیشن بر اساس علاقه‌مندی‌های خود را مشاهده کنید.

امکانات برنامه books در آیفون

علاوه بر آن، شما می‌توانید پیش نمایش کتاب‌های صوتی و غیر صوتی را دانلود کنید و آن‌ها را ببنید و اگر از آن‌ها خوشتان آمد، دکمه دریافت را بزنید و سروع به خواندن و یا گوش دادن بکنید. قابل ذکر است که Books از زبان‌های گوناگونی از انگلیسی گرفته تا اسلواکیایی پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های که باعث شده این برنامه را بسیار جذاب کند، امکان تغییر سایز فونت و علامت گذاری توسط هایلایت است و اگر هنگام شب در حال مطالعه کردن هستید، پیشنهاد می‌دهیم که حتما از تم خودکار شب استفاده کنید تا روشنایی تنظیم گردد و چشمان شما اذیت نشود.

پشتیبانی از سرویس آیکلود

در این برنامه هر پی دی اف، کتاب صوتی و غیر صوتی توسط سرویس iCloud بک آپ گرفته می‌شود و شما این امکان را دارید که به فایل‌های خود در هر دستگاه اپل به آن‌ها دسترسی داشته باشید. پس اصلا نگران از دست دادن محتوای خود نباشید و در هر جایی بودید خواندن کتاب مورد علاقه‌ی خود را شروع کنید.

برنامه books در آیفون و دیوایس‌های دیگر

مطلب پیشنهادی: سرویس آیکلود چیست؟

سخن آخر

در کل می‌توان گفت بوکز یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی آیفون است که هر کاربر با استفاده از آن ارزشش را خواهد فهمید. اگر شما از کتابی خوشتان آمد می‌توانید به راحتی لینک آن را برای دوستانتان بفرستید و آن‌ها را به کتاب خوان دعوت کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید و آموزنده بوده باشد، اگر سوال، نظر و یا پیشنهادی درباره‌ی مقاله‌ی برنامه books در آیفون دارید، حتما آن را با ما و دبگر کاربران آی‌اپس در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.