بدون دیدگاه
رقابتی, معرفی بازی, ورزشی

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای که نباید از دست داد!

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای

همه ما در اوقات فراغت خود و یا در زمان‌هایی که می‌خواهیم سرگرم شویم سراغ بازی‌های گوشی خود می‌رویم. قطعا یکی از گیم‌هایی که می‌تواند شما را سرحال بیاورد و به چالش بکشاند، بازی های دوچرخه سواری حرفه ای است و ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم. پس اگرشما هم از دوستداران گیم‌‌هایی در سبک دوچرخه سواری هستید، پیشنهاد می‌دهیم که این مطلب فوق العاده را از دست ندهید و همین الان شروع به خواندن آن کنید.

Trail Boss BMX

یکی از بازی های دوچرخه سواری حرفه ای که حتما باید آن را امتحان کنید، Trail Boss BMX است. گیم پلی به این صورت است که باید با ترفندهای مختلف از موانع سخت عبور کنید و با حرکت‌های نمایشی مثل پریدن با دوچرخه بدون گرفتن دسته‌ها آن، عکس‌برداری از خود در شرایط دشوار و مواردی از این قبیل امتیاز به دست آورید.

قابل ذکر است که Trail Boss BMX 3 سطح آسان، متوسط و دشوار دارد و در ابتدای بازی سطحتان آسان است و به مراتب مراحل، سخت‌تر خواهد شد.

ویژگی‌های دیگر این بازی:

  • گرافیک و طراحی با کیفیت
  • پخش افکت‌ها صوتی واقعی و آهنگ‌ها هیجان انگیز
  • وجود 40 مرحله چالش برانگیز
  • دارای لوکیشن‌های متنوع
  • پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا

پس عجله کنید و همین حالا با دانلود Trail Boss BMX از اپ استور آی‌اپس دوچرخه سواری را به صورت حرفه‌ای تجربه کنید و لذت ببرید.

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای + trail boss bmx

PEDAL UP!

PEDAL UP! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که توسط استودیوی Derailleur Interactive برای کاربران iOS منتشر شده. در این گیم پلی شما با انتخاب مدل دوچرخه خود می‌توانید بازی را شروع کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده PEDAL UP! را جذاب‌تر کند، وجود چالش‌هایی مختلف است که در واقع مهارت شما را در دوچرخه سواری می‌سنجد.

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای + pedal up

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر این بازی:

  • طراحی جذاب و گرافیک با کیفیت
  • دارای 40 لوکیشن متنوع
  • کنترلرهای روان
  • امکان رشرکت در رقابت‌های آنلاین

اگر از این گیم خوشتان آمد، شما این امکان را دارید که PEDAL UP! را از اپ استور آی‌اپس دانلود و نصب کرده و بالا رفتن آدرنالین خود را حس کنید.

Mountain Bike Xtreme

Mountain Bike Xtreme یکی از گیم‌های فوق العاده جذاب و مینیمالیستی در سبک بازی های دوچرخه سواری حرفه ای به حساب می‌آید. شما در نقش یک دوچرخه سوار هستید و باید در شرایط هوایی مختلف مهارت خود را نشان دهید و چالش‌های سخت را پشت سر بگذارید.

پس با دانلود بازی Mountain Bike Xtreme مهارت و سرعت عمل خود را در برابر موانع و شرایط مختلف نشان دهید و از طراحی و گرافیک جذاب آن لذت ببرید.

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای + mountain bike xtreme

Mad Skills BMX 2

شما در بازی Mad Skills BMX 2 یک مسابقه چالش برانگیز دوچرخه سواری را تجربه خواهید کرد. در این گیم پلی باید ابتدا دوچرخه دلخواه خود را انتخاب نمایید و سپس رقابت را شروع کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، امکان ارتقا دوچرخه خود است و در واقع شما با به دست آوردن امتیاز و پول به راحتی می‌توانید تجهیزات مناسبی را برای دوچرخه خود بخرید و تغییرات لازم را به آن بدهید.

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای + mad skills bmx 2

امکانات و ویژگی‌های بازی دوچرخه سوار دیوانه 2:

  • طراحی و گرافیک با کیفیت
  • پخش آهنگ‌های هیجان انگیز
  • وجود ده‌ها دوچرخه‌های متنوع
  • دارای مسیرهای جذاب و جدید
  • شخصی سازی کردن دوچرخه خود

اگر شما هم بازی دوچرخه سوار دیوانه 2 خوشتان آمد، سریع Mad Skills BMX 2 را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و مهارت، سرعت عمل و دقت خود را به چالش بکشید و سعی کنید برنده مسابقه‌ها شوید.

Mountain Bike Simulator BMX 3D

شما در Mountain Bike Simulator BMX 3D در نقش یک دوچرخه سوار حرفه‌ای هستید که باید از موانع مختلف مثل تپه‌ها، زمین‌های خطرناک و مواردی از این قبیل عبور کنید و جان سالم به در ببرید. یکی از ویژگی‌هایی که ابن بازی را جذاب کرده، امکان به دست آوردن امتیاز و پول از طریق انجام حرکات نمایشی، پرشی و ترکیبی است.

بازی های دوچرخه سواری حرفه ای + bmx 3d

پس با دانلود بازی Mountain Bike Simulator BMX 3D سعی کنید حرکات و ترفندهای حرفه‌ای انجام دهید و با به دست آوردن امتیاز و پوا دوچرخه دلخواه خود را خریداری کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید.

سخن آخر

امیدواریم با دانلود و نصب بازی های دوچرخه سواری حرفه ای که در این مقاله پیشنهاد کردیم شما را از دنیای واقعی به دور کرده باشیم و از گیم‌ها لذت برده باشید. شما می‌توانید با مطالعه مقالات دیگر بلاگ اپس اطلاعاتی درباره‌ی اخبار تازه اپل، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جذاب به دست آورید. اگر سوال، نظر و یا پیشنهادی در این باره دارید، آن را حتما با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.