1 دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, منابع و آموزشی

بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی برای آیفون چیست؟

اپلیکیشن زبان انگلیسی

معرفی اپلیکیشن زبان انگلیسی

فرقی نمی‌کند که شما سطح زبان بالایی داشته باشید یا نه، یادگیری زبان مسیری بی پایان است که همیشه ادامه دارد. برای تقویت زبان هر کسی شیوه متفاوتی را انتخاب می‌کند برای مثال، رفتن به کلاس‌های آموزشی، استفاده از کتاب‌های تخصصی، تماشای فیلم و سریال و استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان از روش‌های مختلف زبان آموزی هستند. استفاده از برنامه‌های آموزشی iOS در حال حاضر بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده، چراکه در زندگی روزمره شما همیشه گوشی خود را همراه دارید و می‌توانید در هر زمان به نرم افزارهای داخل آن دسترسی داشته باشید، پس اپلیکیشن‌ زبان انگلیسی برای آیفون، می‌توانند انتخاب خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا استفاده از نرم افزارهای تقویت زبان را فراموش نکنید. اگر دوست دارید با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

گسترش دایره لغات با برنامه 504، کاربردی‌ترین ‌لغات انگلیسی

یکی از دغدغه‌های زبان آموزن برای یادگیری لغات، کاربردی بودن آن‌ها است. قطعا شما هم دوست دارید کلماتی را یاد بگیرید که بین انگلیسی زبانان بسیار رواج دارد، پس باید از منابع معتبر و پرکاربرد استفاده کنید.

کتاب 504 لغت ضروری یکی از معروف‌ترین منابع برای یادگیری کلمات انگلیسی است که در آن شما پرتکرارترین لغات را یاد می‌گیرید. اما برای استفاده آن لازم نیست کتاب آن را بخرید و می‌توانید با دانلود نرم افزار 504 برای آیفون، آن را در روی گوشی خود داشته باشید و مطالعه کنید.

اپلیکیشن زبان انگلیسی 504، یادگیری لغات را به طرز عجیبی ساده و دوست داشتنی کرده است و دیگر حالت خشک و بی روح کتاب را ندارد. در این برنامه یادگیری کلمات با بازی، سوال و فلش کارات همراه است و این باعث می‌شود تا شما عمیقا متوجه معنی و کاربرد کلمات شوید.

کلماتی که در برنامه 504 وجود دارند، بارها و بارها در فیلم، کتاب و مکالمات روزمره مشاهده خواهید کرد و شما با یادگیری این لغات درک بهتری از محتوای آن‌ها خواهید داشت. علاوه بر این، برای مطالعه‌ی هر لغت، معنی و مثال‌های زیادی وجود دارد که فهم آن‌ها را برایتان راحت تر می‌کند. متود آموزشی این برنامه بسیار جذاب است و باعث می‌شود تا حتی زمانی که در مترو و اتوبوس هستید از این اپلیکیشن استفاده کنید و حتی شده یک کلمه در روز یاد بگیرید.

اپلیکیشن زبان انگلیسی + 504
اپلیکیشن 504، یادگیری واژگان ضروری

برنامه Tandem، پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

ممکن است شما هم به عنوان زبان آموز دوست داشته باشید با افراد مختلف دنیا انگلیسی صحبت کنید و از این تجربه لذت بخش یاد بگیرید. این برنامه یک شبکه اجتماعی برای دوست داران زبان‌های خارجی است که در آن سطح زبان کاربران در پروفایلشان مشخص است و شما می‌توانید بعد از مشاهده پروفایل آن‌ها، یک مکالمه جذاب را شروع کنید و درباره موضوعات مختلف حرف بزنید.

اگر در حال یادگیری چندین زبان هستید، می‌توانید از برنامه Tandem که اپلیکیشن زبان انگلیسی است بهره ببرید. تنها کافیست که در پروفایل کاربری خود بنویسید که در حال یادگیری‌اید تا افراد مختلف آن زبان هم با شما وارد مکالمه شوند. برای شروع هم شیوه‌های متفاوتی وجود دارد و می‌توانید از طریق، چت، تماس صوتی و تماس تصویری با افراد مختلف دنیا ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها انگلیسی صحبت کنید.

 با دانلود برنامه Tandem برای آیفون، می‌توانید برای تقویت مکالمه با دیگران ارتباط برقرار کرده و انگلیسی حرف بزنید. کاربران این اپلیکیشن همه زبان آموزانی هستند که هدفشان تقویت زبان انگلیسی است و شما این امکان را دارید که به آن‌ها بپیوندید و با افراد سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و دوست شوید.

اپلیکیشن زبان انگلیسی + Tandem
برنامه Tandem

بهترین برنامه یادگیری گرامر English Grammar in Use

مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی (listening, speaking, reading, writing) زمانی کامل می‌شوند که قوائد اصلی زبان انگلیسی را بلد باشید. قطعا بدون دانستن Grammar قطعا در مکالمه به مشکل می‌خورید و جملات شما پر از اشکال خواهد بود، پس چه بهتر که از همین ابتدا حواستان به قواعد زبان انگلیسی باشد.

ممکن است فکر کنید که یادگیری گرامر حتما نیازمند معلم و کلاس است، اما اشتباه می‌کنید، منابع بسیاری برای خودآموزی زبان انگلیسی وجود دارد که منحصرا برای کسانی نوشته شده است که به کلاس نمی‌روند، یکی از این منابع کتاب English Grammar in Use است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم افزار در زمینه یادگیری گرامر است.

اپلیکیشن زبان انگلیسی + English Grammar In Use
اپلیکیشن English Grammar in Use

در این برنامه می‌توانید هم درسنامه‌ها را بخوانید، هم به آن‌ها گوش دهید و هر درس تشکیل شده از دو قسمت توضیحات و تمرینات است. در قسمت تمرینات شما بعد از نوشتن جواب هر سوال، درست یا غلط بودن آن را متوجه می‌شوید و این باعث می‌شود تا شما ایرادات و اشکالات خود را متوجه شوید و مطالعه مفیدتری را تجربه کنید.

هم اکنون شما می‌توانید به جای تهیه کتاب از اپلیکیشن English Grammar in Use برای آیفون استفاده کنید. این برنامه بدون کم و کاستی کل کتاب را در بر می‌گیرد و استفاده از آن بسیار ساده است.

اکسین چنل رو نصب کن و با روزی ده دقیقه زبان یاد بگیر!

خیلی از افراد به دلیل کار و مشغله زیاد، برای کلاس رفتن زمان زیادی ندارند و نمی‌توانند برای یادگیری زبان انگلیسی با یک دبیر همراه شوند، از طرفی هم خودآموزی زبان ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، برای مثال اگر شما فرد شاغلی باشید و تصمیم بگیرید خودتان زبان یاد بگیرید، ممکن است در این مسیر گمراه شوید و ندانید که از کدام منابع باید استفاده کنید. اما برنامه اکسین چنل دقیقا مناسب افرادی مثل شماست و کمکتان می‌کند تا بدون کلاس رفتن، زبان یاد بگیرید!

اپلیکیشن زبان انگلیسی + اکسین چنل

شما با دانلود اپلیکیشن آیلتس اکسین چنل برای iOSباید مطابق با سطحتان در طول هفته محتوای آموزشی که به صورت ویدیویی برایتان قرار گرفته را ببینید و آخر هفته‌ها آزمون‌ آن را تکمیل کنید. با این برنامه شما برای یادگیری زبان تنها روزی ده دقیقه زمان لازم دارید تا طبق برنامه‌های خود پیش بروید و مسیر آموزش خود را دنبال کنید.

مدرسین مجموعه اکسین چنل، دبیران بین المللی و با تجربه‌ای هستند که طبق استانداردهای جهانی به شما آموزش می‌دهند، بنابراین آموزش‌های این برنامه همه برگرفته از کاربردی‌ترین لغات و مکالمات روز دنیاست.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی بهترین و کاربردی‌ترین برنامه‌ها، مسیر یادگیری زبان انگلیسی را برایتان راحت‌تر کنیم. اگر شما نظر و یا پیشنهادی در این باره دارید آن را می‌توانید را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

۱ دیدگاه در “بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی برای آیفون چیست؟

  1. بیتا گفت:

    چه جالب ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.