1 دیدگاه
اپل واچ, سایر محصولات اپل

همه چیز درباره‌ی WatchOS 8 اپل

WatchOS 8 اپل

معرفی WatchOS 8 اپل

کمپانی Apple در مراسم WWDC 2021 که هر ساله برگزار می‌شود، iOS 15 برای آیفون، iPadOS 15 برای آیپد و macOS Monterey برای مک و WatchOS 8 را برای اپل واچ معرفی کرد. ما در این مطلب به معرفی WatchOS 8 اپل پرداختیم. اگر دوست دارید درباره‌ی این سیستم عامل بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

Home App

در واچ او اس 8 برنامه هوم Apple Watch باز طراحی شده و دسترسی را به لوازم جانبی را در شرایط مختلف آسان‌تر کرده است. کابرانی که دارای خانه و یا وسایل خانه هوشمند هستند، می‌توانند با دوربین مجهز به اپلیکیشن Home Kit به صورت مستقیم فردی که پشت در وایساده است را ببینند. علاوه بر آن، یوزها این امکان را دارند که یک سری از دستگاه‌ها را با Home App کنترل کنند.

کیف پول – Wallet

در سیستم عامل جدید اپل واچ، قابل مشاهده است که برنامه کیف پول دارای امکانات بهبود یافته‌ای است. شما با استفاده از Wallet و Apple Pay می‌توانید به آسانی برای پرداخت‌های سریع و ایمن اقدام کنید.

برنامه Mindfulness

به تازگی بسیاری از افراد، به لحظات کوچک در روز خود دقت می‌کنند و به آن اهمیت می‌دهند. کمپانی اپل هم به این ویژگی توجه کرده و برنامه‌ی Breathe را به Mindfulness تغییر داده. در این اپلیکیشن تمرین‌های تنفسی به همراه جلسه‌ی Reflect که به معنای تامل کردن است، سعی در مثبت کردن ذهن کاربر دارد. هر جلسه Reflect با یک جمله مفهومی و خاص شروع می‌شود و به خاطر وجود انیمیشن‌های جذاب این برنامه باعث جذب کاربران به این اپلیکیشن شده‌اند.

WatchOS 8 اپل و تامل

اندازه‌گیری تنفس حین خواب

یکی از ویژگی‌های جذاب WatchOS 8 اپل، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و زمان خواب است. در این سیستم عامل امکان ردیابی میزان تنفس هنگام خواب را فراهم آورده و شما با آن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی سلامتی خود به دست آورید.

در واقع اپل واچ برای اندازه‌گیری میزان تنفس از شتاب سنج داخلی هنگام خوابتان استفاده می‌کند و این امکان را دارید که داده‌های کربوط به آن را در بخش Apple Health مشاهده کنید.

Photos

سیستم عامل 8 اپل واچ راه تازه‌ای را برای دیدن و تعامل با عکس‌های مورد علاقه‌ی کاربران این ساعت هوشمند معرفی کرده که آن Watch Face است که تصاویر پرتره‌ی جذابی را با تشخیص هوشمندانه چهره‌ی افراد و ترکیب آن‌ها و افکت‌های مختلف به عنوان واچ فیس استفاده می‌کند.

علاوه بر واچ فیس پرتره‌ها، برنامه Photos باز طراحی شده و روش‌های جدید برای مشاهده و دسته بندی تصاویر درWatchOS 8 اپل دیده می‌شود.

WatchOS 8 اپل و فیس واچ

Focus

این سیستم عامل جدید از قابلیت Focus استفاده می‌کند که باعث کاهش حواس پرتی‌های مختلف می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا توجه خود را متمرکز کنند و تسک مورد نظرشان را به خوبی انجام دهند. با این ویژگی دیگر نوتیفیکیشن‌ها را تا زمان مشخص شده، نشان نمی‌دهد.

امکانات دیگر سیستم عامل 8 اپل واچ

امکانات و ویژگی‌های جدید دیگر WatchOS 8 اپل:

  • اضافه کردن دو ورزش جدید تاچی و پیلاتس
  • امکان استفاده از Digital Crown
  • بهبود قابلیت‌های Messages
  • برقراری آسان‌تر ارتباط
  • باز طراحی برنامه Music و Weather
  • اضافه کردن برنامه Contacts به اپل واچ
  • قابلیت Assistive Touch
  • تایمر چندگانه
  • پشتیبانی از سری Apple Watch 3 به بعد

 

در این مطلب ما تلاش کردیم تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید WatchOS 8 اپل را به شما معرفی کنیم. اگر نظر یا سوالی در ابن باره دارید آن را می‌توانید در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “همه چیز درباره‌ی WatchOS 8 اپل

  1. بیتا گفت:

    به نظرم تغییر چندانی نداشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.