۶ دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

برنامه health ایفون

برنامه health ایفون

معرفی برنامه health ایفون

اگر شما هم از افرادی هستید که به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید و قطعا اسم برنامه health ایفون بارها به گوشتان خورده است، اما به احتمال زیاد کاربرد دقیق آن را ندانید، در این مطلب ما می‌خواهیم آن را به دقت با یکدیگر بررسی کنیم و با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم، چراکه تنها کاربرد این برنامه قدم شماری نیست و دارای دنیای گسترده‌ای است.

شیوه ورود به برنامه

این نرم افزار به صورت دیفالت روی دستگاه‎‌های iOS شما نصب است و لازم نیست آن را مجددا از استورها دانلود کنید. تنها کاری که باید در این بخش انجام دهید، این است که وارد نرم افزار شوید و اطلاعات خود را وارد کنید. برای انجام این کار هم کافیست اپلیکیشن را باز کنید و روی آیکون پروفایل خود بزنید. در این بخش با انتخاب گزینه‌ی Health Profile وارد حساب کاربری خود شوید و با زدن روی آپشن Edit در بالای صفحه آن را ویرایش و تکمیل کنید.

اطلاعاتی که باید وارد کنید شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، گروه خونی، قد و وزن می‌شوند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که این نرم افزار بر اساس مدل گوشی و نسخه‌ی iOS آیفون شما ممکن است متفاوت باشد اما روی همه رفته این مسئله به هیچ وجه کارایی اصلی برنامه را تغییر نمی‌دهد.

قدم شماری دقیق

در بخش Summary اطلاعات کاربردی و مناسبی درباره‌ی وضعیت سلامتی خود خواهید دید. اولین چیزی که در این بخش توجه شما را جلب می‌کند، تعداد قدم‌هایتان است.

این نرم افزار به صورت خودکار قدم شمارش فعال است و شما را تحت نظر دارد. ممکن است برای برخی از کاربران این سوال پیش بیاید که آیا هنگامی که سوار ماشین و یا وسیله‌ی نقلیه‌ای هستید، آیا برنامه آن را پیاده روی حساب می‌کند؟ در جواب این پرسش باید بگوییم که اشتباه نکنید چراکه این اپلیکیشن به خوبی تفاوت پیاده روی و وسیله نقلیه را متوجه می‌شود و به صورت دقیق آن را برایتان بررسی می‌کند.

ویژگی‌های دیگر برنامه health ایفون:

  • محاسبه کالری دریافتی روزانه
  • قدم شماری
  • ضربان قلب
  • محاسبه میزان زمان سرپا بودن در طول روز
  • فعالیت روزانه
  • تنظیم خواب و ترک کردن آن

بررسی برنامه health ایفون

تغییرات برنامه در iOS 15

همانطور که می‌دانید بعد از عرضه هر نسخه جدید سیستم عامل iOS شما شاهد تغییراتی در اپلیکیشن‎‌های اصلی خود خواهید بود. برنامه health ایفون هم از این مسئله مستثنی نیست.

در آخرین ورژنی که به کاربران عرضه شد هم تغییرات مثبتی در این برنامه به وجود آمد. یکی از ویژگی‌های جدید اضافه شدن Health Trends است که در آن موضوعات ترند این حوزه در اختیارتان قرار می‌گیرد و با ارسال نوتیفیکیشن شما را از اطلاعات تازه باخبر می‌کند. چیزی که در این بخش می‌بینید همه فعالیت‌های شما در پنج هفته اخیر است و با استفاده از آن در واقع میزان پیشرفت خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

استفاده از ترندینگ هلث

برای استفاده از این قابلیت، کافیست برنامه را باز کنید و به سمت پایین صفحه را اسکرول کنید. حالا در این بخش لیستی را می‌بیند که به صورت دقیق ضربان قلب، پیاده روی و فعالیت‌های شما را آنالیز کرده است. البته با انتخاب گزینه‌ی View Health Trends در پایین صفحه، شما لیست را به صورت کامل و به همراه تمام متریک‌ها مشاهده خواهید کرد.

در این بخش شما دو دسته بندی Trending و Not Trending را خواهید دید. در قسمت ترندینگ آن متریک‌هایی را می‌بینید که از همه مهم‌تر بوده‌اند و پیشرفت بیشتری در آن‌ها به چشم می‌خورد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر از اپل واچ استفاده می‌کنید، اطلاعات دقیق‌تری را در برنامه دریافت خواهید کرد.

برنامه health ایفون + view trend

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا ویژگی‌های برنامه health ایفون را برایتان شرح دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و از قابلیت‌های جدید آن هم استفاده کنید. اگر با این حساب باز هم سوالی ذهن شما را درگیر کرده است، می‌توانید همین حالا آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۶ دیدگاه در “برنامه health ایفون

  1. omid گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتتون

    1. Maedeh گفت:

      ممنون از نظر شما امید عزیز

  2. pakananian گفت:

    ممنونم از توضیحات خوبتون

    1. Maedeh گفت:

      ممنون از نظرتون دوست عزیز
      خوشحالیم که براتون مفید بوده

  3. علی گفت:

    خیلی ممنون توضیحاتتون خیلی کمک کرد

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام علی عزیز،
      خوشحالیم این مطلب بهتون کمک کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.