۲ دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

برنامه keynote چیست؟

برنامه keynote چیست

سوالی که برای بسیاری از کاربران آیفون پیش می‌آید این است که برنامه keynote چیست؟ کی نوت یک از اپلیکیشن‌های قدرتمندی است که برای ایجاد شده است که توانست به یکی از برنامه های پر کاربرد آیفون تبدیل شود. اگر می‌خواهید درباره‌ی کارآیی و قابلیت‌های این نرم افزار بدانید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

برنامه keynote چیست + کارآیی

کمپانی اپل Keynote را در سال 2003 معرفی کرد. در واقع این نرم افزار رقیب برنامه پاور پوینت مایکروسافت است و قابل ذکر است که کی نوت به درخواست خود استیو جابز ایجاد شد. ین  از مجموعه iWork اپل است و اولین بار برای مک منتشر شد و به دلیل کاربردی بودنش برای آیپد و آیفون هم عرضه شد. کاربرانی که iPad دارند می‌توانند با استفاده از اپل پنسل از این نرم افزار بهره ببرند و به آسانی اسلایدهای زیبایی را خلق کنند.

برنامه keynote چیست + iWork

اگر با تیمی در حال درست کردن اسلایدهایی هستید این امکان وجود دارد که با استفاده از قابلیت ریل تایم – Real Time با یکدیگر در ارتباط باشید و به راحتی روی کارهای هم گروهی‌تان مانور دهید.

شما با این برنامه می توانید عکس‌ها، نمودارها، چارت‌ها، متن و مواردی از این قبیل را قرار دهید و محصول یا موضوع مورد نظرتان را ارائه دهید. علاوه بر آن، با keynote این امکان را دارید که از قدرت انیمیشن در اسلایدهایتان بهره ببرید و صفحات را جذاب‌تر کنید.

ویژگی و امکانات Keynote

  • امکان ساخت و طراحی اسلاید شو
  • امکان ذخیره سازی پروژه‌ی خود با فرمت‌های مختلف
  • وجود ابزارهای حرفه‌ای
  • دارای قابلیت Real Time
  • پشتیبانی از تمامی فرمت‌های ویدیویی
  • بک آپ گیری با سرویس iCloud
  • به اشتراک گذاری فایل خود با دیگران

یکی دیگر از ویژگی‌های Keynote، وجود حالت Rehearse است که برای آیفون و آیپد قرار داده شده. شما با این قابلیت می‌توانید برای اسلایدهای خود جلوتر زمان مشخص تعیین کنید و بدون نیاز به صفحه نمایش اضافی ارائه‌ی خود را تمرین کنید.

سخن آخر

اگر بخواهیم به صورت کلی به سوال برنامه keynote چیست جواب دهیم، می‌توان گفت که کی نوت یک نرم افزار ارائه یا همان Presentation است که شما با آن می‌توانید اسلایدهای جذابی را بدون داشتن مهارت خاصی در گرافیک ایجاد کنید و Slide های خود را به اشتراک بگذارید و ارائه دهید.

امیدواریم این مطلب در آشنایی شما با نرم افزار کی نوت کمک کرده باشد. اگر سوال و یا نظری در این باره دارید آن را می‌توانید با ما در بخش دیدگاه با ما و کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “برنامه keynote چیست؟

  1. Saeid گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم رمزی که برای برنامه کی نوت گذاشته برای ورود اگه فراموش بشه چطور میشه پیدا کرد

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام دوست عزیز،
      با توجه به گفته‌ی اپل اگه رمز فراموش شه دیگه نمیشه وارد کی نوت بشین
      بهتره حتما رمزتون رو جایی که مطمئن هستین بنویسین یا از برنامه‌های مدیریت پسورد که لینکشون رو گذاشتم، استفاده کنین:
      https://iapps.ir/app/calculator-hide-photos-videos/710655407
      https://iapps.ir/app/onesafe-password-manager/128569241
      https://iapps.ir/app/isafe-pro/231456945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.