لوگو Calculator# Hide Photos Videos

Calculator# Hide Photos Videos

تصاویر Calculator# Hide Photos Videos تصاویر Calculator# Hide Photos Videos تصاویر Calculator# Hide Photos Videos تصاویر Calculator# Hide Photos Videos تصاویر Calculator# Hide Photos Videos

توضیحات

برنامه Calculator# Hide Photos Videos از بهترین‌ نرم افزارها در زمینه‌ی حفاظت از اطلاعات شماست. آیکون این اپلیکیشن به شکل یک ماشین حساب است و تنها با وارد کردن رمز عبوری که از قبل تعیین کرده‌اید، می‌توانید داخل آن شوید و برای افراد دیگر این برنامه فقط کاربرد یک ماشین حساب را دارد.

یکی از ویژگی‌های جذاب Calculator# Hide Photos Videos، وجود دسته بندی‌های مختلف برای انواع مواردی است که نیاز دارید که از دسترسی دیگران به دور باشد. به عنوان مثال یکی از دسته بندی‌ها مربوط به اقسام رمزهاست و شما این امکان را دارید که پسورد بانک، لاگین کامپیوتر و سایت‌ها، اکانت ایمیل‌ها، شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این قبیل را در این برنامه قرار دهید.


امکانات و قابلیت‌های برنامه Calculator# Hide Photos Videos:


● وجود دسته بندی‌های مختلف

● حفاظت از حریم خصوصی

● بک آپ گیری توسط Dropbox

● بازیابی رمز ورود فراموش شده

● وجود Decoy Mode

● رابط کاربری حرفه‌ای و جذاب


شما با دانلود برنامه Calculator# Hide Photos Videos برای آیفون، می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های کاربردی آن استفاده کنید و دیگر نگران از یاد رفتن رمزها و یا حریم خصوصیتان نباشید، تنها لازم است یک پسورد را برای ورود به این اپلیکیشن به یاد داشته باشید.


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

NewSoftwares.net