بدون دیدگاه
ابزار کاربردی, اپلیکیشن های کاربردی

برنامه های ضروری آیفون که حتما باید نصب کنید!

وقتی به تازگی گوشی آیفون می‌خرید اولین کاری که باید انجام دهید، نصب برنامه‌ های ضروری آیفون است. این اپلیکیشن‌ها ممکن است نرم افزارهایی باشند که شما با استفاده از آن‌ها کارهای روزمره خود را انجام می‌دهید، کارهایی مثل تماشای فیلم و سریال، عکاسی و فیلمبرداری، خرید کالا، پرداخت آنلاین و یا جستجوی لغات انگلیسی، همه این‌ها نیازمند داشتن ابزارهایی هستند. اگر دوست دارید با این ابزارها آشنا شوید، در این مطلب همراه ما باشید.

MX Player

اگر شما هم از طرفداران فیلم و سریال باشید، قطعا یکی از برنامه های ضروری آیفون برای شما یک پلیر جذاب و کاربردی است. برنامه MX Player یک ابزار بسیار کاربردی است که در آن امکان پخش ویدیوها با فرمت‌های مختلف را خواهید داشت. تقریبا می‌توان گفت که اکثر فرمت‌های ویدیویی در این برنامه پشتیبانی می‌شود و این نکته‌ی بسیار مهمی به حساب می‌آید. با امکان پخش زیرنویس به همراه تنظیمات دستی که در اختیارتان قرار گرفته، فیلم‌های خارجی را ببینید و از آن‌ها لذت ببرید.

امکانات و ویژگی‌های MX Player:

  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی
  • امکان پخش ویدیو باکیفیت Full HD
  • فعال کردن زیرنویس
  • تنظیم نور صفحه
  • پشتیبانی از اغلب فرمت‌های زیرنویس

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: MX Player

B612 – Beauty & Filter Camera

این روزها با پیشرفت روز افزون دوربین گوشی‌های هوشمند، عکاسی و فیلمبرداری تبدیل به یکی از مهم‌ترین کاربردهای موبایل‌ها شده است و افراد زیادی هر روزه با آیفون خود تصاویر زیادی را ثبت می‌کنند و آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. از این رو می‌توان گفت یکی از برنامه های ضروری آیفون  اپلیکیشن‌های عکاسی است که در آن فیلترهای متنوع و جذابی وجود دارد.

فیلترها و افکت‌ها باعث شده‌اند که کاربران در لحظه بتوانند نور و رنگ عکس‌ها را تغییر دهند، بدون اینکه لازم باشد آن را مجددا ویرایش کنند. برنامه B612 هم یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه است که با نصب آن به دنیایی از افکت‌های جذاب دسترسی خواهید داشت. افکت‌هایی که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید عکس‌های بامزه‌ای بگیرید و حتی چهره خود را تغییر دهید و گاه تبدیل به یک بچه هفت ساله، میانسال و یا حتی موش و خرگوش شوید.

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: B612

دیجی کالا | digikala

بدون شک هر کسی که در ایران زندگی می‌کند، با کمپانی بزرگ دیجی کالا آشنایی دارد. دیجی کالا یک استور همه جانبه است که در آن می‌توانید هر کالایی که می‌خواهید را تهیه کنید و در زمانی که تعیین می‌کنید تحویل بگیرید. به جرئت می‌توان گفت که این فروشگاه ایرانی دارای معتبرترین و مشهورترین پلتفرمی است که در حال حاضر فعالیت می‌کند. در Digikala فروشگاه‌های مختلفی به فروش اجناس خود می‌پردازند و شما هم می‌توانید از آن خرید کنید و لذت ببرید.

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: digikala

اسکایپ | Skype

این روزها که اغلب کلاس‌ها و کنفرانس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند، داشتن یک پلتفرم مناسب برای تدریس و یادگیری بسیار مهم است. اسکایپ یکی از برنامه های ضروری آیفون است و توانسته به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در این زمینه تبدیل شود.

اسکایپ از اولین نرم افزارهای تماس تصویری بود که به کاربران سطح وب عرضه شد و هنوز هم با آپدیت‌های خود توانسته بین کاربران جایگاه خود را حفظ کند و به آن‌ها بهترین خدمات را ارائه دهد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی اگر بخواهید این امکان را دارید که صفحه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یک میتینگ باکیفیت برگزار کنید.

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: Skype

Fastdic – Fast Dictionary |فست دیکشنری

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است که افراد زیادی در حال یادگیری آن هستند، البته اگر زبان‌آموز نباشید هم گاهی اوقات نیازمند دانستن معنای لغات و جملاتی هستید. بنابراین دیکشنری یکی از برنامه های ضروری آیفون محسوب می‌شود. اگر شما هم به چنین ابزاری احتیاج دارید، برنامه فست دیکشنری – Fastdic می‌تواند بسیار به شما کمک کند. برای پیدا کردن معنای هر لغت در این برنامه، کافیست آن را جستجو کنید و تا معنی فارسی و انگلیسی آن را بخوانید.

امکانات و ویژگی‌های  دیگر برنامه Fastdic:

  • گوش دادن به تلفظ کلمات
  • خواندن مثال‌های متعدد
  • ارائه معنای انگلیسی و فارسی
  • دارای ویجت ترجمه همزمان
  • دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی
  • مشاهده فونتیک‌ها

لینک دانلود برنامه از آی‌اپس: Fastdic

 

قطعا برنامه‌هایی کاربردی زیادی برای آیفون وجود دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، اما در این مطلب سعی کردیم تنها به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم. البته شما کاربران آی‌اپسی هم می‌توانی در بخش نظرات برنامه های ضروری آیفون را معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.