بدون دیدگاه
آیفون باز, امنیت

محدود کردن دسترسی‌ها با برنامه های امنیتی آیفون

برنامه های امنیتی آیفون

همان طور که می‌دانید، گوشی‌های iPhone در حالت عادی امنیت بالایی دارند و با وجود Face ID و Fingerprint کسی به راحتی نمی‌تواند قفل آن را باز کند و یا از اطلاعات شما سوء استفاده کند، اما باز هم باید همیشه مراقب باشید و برای بالا بردن امنیت دستگاه خود در تلاش باشید. استفاده از برنامه های امنیتی آیفون یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توانید در این زمینه انجام دهید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که برنامه‌هایی را در این زمینه معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید با این اپلیکیشن‌ها آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

Privatext – Private Text App

نرم افزار Privatext از جمله برنامه های امنیتی آیفون است که شما با نصب آن می‌توانید پیام‌های خود را رمزگذاری کنید تا دیگر کسی به آن‌ها دسترسی نداشته باشد. یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید، ارسال متن و یا عکس اشتباهی به افراد مختلف است. با دانلود Privatext دیگر نگران ارسال پیام اشتباه نخواهید بود، چراکه قبل از ارسال همیشه مجددا از شما برای Send پیام‌ها به وسیله نوتیفیکیشن سوال می‌پرسد و با تایید آن، پیام فورا ارسال می‌شود.

برنامه Privatext

Secret Photo Vault – Keepsafe

به احتمال زیاد برای شما هم اتفاق افتاده که در گوشیتان عکس‌های شخصی داشته باشید و نخواهید به هیچ عنوان کسی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. در حالت عادی نهایتا شما می‌توانید یک پوشه‌ی جداگانه برای تصاویر خود ترتیب دهید و آن‌ها را از بقیه فایل‌ها جدا کنید. اما با این کار باز هم نمی‌توان صد درصد مطمئن بود که کسی به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. در چنین شرایطی بهترین کار، استفاده از یک ابزار مناسب است. Secret Photo Vault که یکی از برنامه های امنیتی آیفون به حساب می‌آید و استفاده از آن باعث می‌شود دیگر نگران دیده شدن اطلاعات شخصی خود توسط دیگران نباشید. پس همین حالا با دانلود برنامه Secret Photo Vault از حریم شخصی خود محافظت کنید و عکس‌های خود را از دید بقیه پنهان کنید.

برنامه Keepsafe

برای انجام این کار فقط کافیست که عکس‌های شخصی خود را در برنامه وارد کرده و آن را رمزگذاری کنید. با پشتیبانی از حافظه ابری که این نرم‌افزار دارد، دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید بود و می‌توانید با خیال راحت همه اطلاعات شخصیتان را در آن حفظ و نگهداری کنید.

Secret Diary Keep Private Note

یکی دیگر از برنامه های امنیتی آیفون که طرفداران بسیاری هم دارد، Secret Diary است. این اپلیکیشن همانطور که از اسمش پیداست، از یادداشت‌های شخصی شما محافظت می‌کند. قطعا هر کسی در زندگی شخصی خود خاطرات و نوشته‌هایی دارد که دوست ندارد دیگران آن را بخوانند و این نرم افزار کمک می‌کند تا به راحتی و با حفظ حریم شخصی از آن‌ها محافظت کنید.

Secret Diary Keep Private Note

امنیت این برنامه بسیار بالاست و حتی اگر فردی تلاش کند که قفل آن را باز کند، از او عکس می‌گیرد و می‌توانید با مشاهده آن، فرد کنجکاو را شناسایی کنید. با دانلود Secret Diary برای ایفون، دیگر خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

سخن آخر

در این مطلب ما سعی کردیم تا به شما برنامه های امنیتی آیفون را معرفی کنیم تا بتوانید به وسیله‎‌ی آن‌ها از گوشی خود محافظت کنید و از کنجکاوی افرادی که نمی‌خواهید به عکس‌ها، اطلاعات و فایل‌های شما دست پیدا کنند، جلوگیری نمایید. البته افزایش امنیت iPhone تنها با نصب و استفاده از این اپلیکیشن‌ها صورت نمی‌گیرد، بلکه با این نرم افزارها صرفا می‌توانید از اطلاعات خود بیشتر محافظت کنید و نگذارید افراد دیگر به دیتای آن‌ها دسترسی داشته باشند. اگر دوست دارید بیشتر درباره افزایش امنیت آیفون بدانید، حتما این مقاله را در بلاگ اپس بخوانید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.