بدون دیدگاه
آیفون باز, امنیت

نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون

نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون برای حفظ حریم شخصی

گوشی‌های ما دارای اطلاعات خصوصی مثل عکس، فیلم و پیام‌ها هستند و بسیاری از کاربران اسمارت فون‌ها به امنیت موبایل خود اهمیت نمی‌دهند و فکر می‌کنند که پسورد، تاچ آیدی و Face ID برای محافظت از حریم خصوصی خود کافی است. در حالی که این تصور اشتباه است و باید در نظر گرفت که هنگامی که قفل آیفون خود را باز می‌کنید و آن را دست کسی می‌دهید، اطلاعاتتان در دسترس او است. بنابراین باید از عکس، فیلم و اطلاعاتی که دارید، محافظت کنند و از برنامه‌‌های مخفی کردن عکس و فیلم بهره ببرید. در این مقاله ما به معرفی نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون می‌پردازیم تا شما با استفاده از این اپلیکشن‌ها بتوانید کنترل کاملی روی حریم خصوصی خود داشته باشید و دیگر نگران دسترس افراد کنجکاو به اطلاعات خو را نباشید.

Vault – Hide photos & videos

برنامه Vault – Hide photos & videos یکی از اپلیکیشن‌های iOS محبوب میلیون‌ها کاربر برای مخفی کردن فایل‌هاست. شما با این نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون می‌توانید اطلاعات دلخواه خود را انتقال دهید. علاوه بر آن، با انتخاب رمز عبور می‌توانید از فایل‌های خود محافظت کنید و شبکه‌های اجتماعی مورد نظرتان را قفل کرده و از دسترسی دیگران جلوگیری کنید.

هنگامی که فرد کنجکاوی وارد اپلیکیشن Vault – Hide photos & videos شود و رمز عبور را اشتباه وارد کند دوربین جلویی آیفون از او عکس می‌گیرد و به شما اطلاع می‌دهد که شخصی تلاش کرده وارد برنامه مخفی کننده فیلم و عکس شما شود!

Calculator# Hide Photos Videos

Calculator# Hide Photos Videos یکی از جذاب‌ترین نرم افزارهای قفل عکس و فیلم برای آیفون محسوب می‌شود. دلیل معروف بودن این اپلیکیشن، طراحی هوشمندانه‌ آن است که شکل یک ماشین حساب معمولی را دارد و شما تنها با وارد کردن رمز عبور مخصوصی که تعیین کرده بودید، می‌توانید وارد شوید. در غیر این صورت اگر فردی تلاش کرد که از این برنامه استفاده کند به بن بست می‌خورد و صرفا اعداد را جمع، منها، ضرب و تقسیم می‌کند.

در NS Vault دسته بندی‌های مختلفی برای هر نیازتان وجود دارد که به شرح زیر است:

  • عکس‌ها – Photos
  • ویدیوها – Videos
  • گالری – Gallery
  • صدا – Audio
  • فایل‌ها – Documents
  • رمز عبورها – Passwords
  • نوشته‌ها – Notes
  • لیست کارها – To Do List

برای مثال در قسمت پسوردها با دسته بندی‌های متنوعی رو به رو هستید و می‌توانید رمز کارت بانکی، لاگین سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید و دیگر هیچ وقت نگران از یاد رفتن رمز‌های خود نباشید. شما می‌توانید برنامه Calculator# Hide Photos Videos که فوق العاده کاربردی است را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و از رابط کاربری حرفه‌ای و جذاب آن لذت ببرید.

Secret Photo Vault – Keepsafe

یکی از برنامه‌های نرم افزار قفل عکس و فیلم برای آیفون، Secret Photo Vault – Keepsafe است. شما با این نرم افزار می‌توانید هر چقدر دوست دارید، تصاویر و فیلم‌های مورد نظر خود را به آن انتقال دهید و با گذاشتن رمز عبور روی آن‌ها از ورود دیگران به این اپلیکیشن جلوگیری کنید.

مزایای برنامه Secret Photo Vault – Keepsafe:

  • محافظت از فایل‌ها و اطلاعات شما از طریق PIN Code
  • دسته بندی تصاویر
  • بک آپ از اطلاعات
  • امکان اشتراک گذاری عکس و ویدیوها با دوستان

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Secret Photo Vault – Keepsafe، عدم نمایش آن در لیست برنامه‌های اخیرا استفاده شده است که این قابلیت به حفظ حریم خصوصی شما بسیار کمک می‌کند.

سخن آخر

اگر می‌خواهید عکس و ویدیوهایتان از گوشی خارج نشود، می‌توانید برنامه‌هایی که در بالا معرفی کردیم را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و از حریم خصوصی خود محافظت کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده و کمکتان کرده باشد. اگر سوالی یا نظری در این باره دارید می‌توانید آن را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.