بدون دیدگاه
اپل واچ, سایر محصولات اپل

برنامه های اپل واچ که تا به حال کاربردشان را نمی‌دانستید!

برنامه های اپل واچ

همان طور که می‌دانید اپل واچ یکی از محصولات محبوب کمپانی Apple است که طرفداران بسیاری دارد و در حال حاضر 5 سری از این محصول رونمایی شده است. این ساعت هوشمند به صورت مستقیم به آیفونتان وصل می‌شود و شما می‌توانید بعضی از فعالیت‌های گوشی خود را مثل جواب دادن به پیام‌ها و تماس‌ها کنترل کنید. در این مقاله ما به معرفی و بررسی برنامه های اپل واچ که بسیار کاربردی هستند و شما از آن‌ها اطلاع نداشتید می‌پردازیم، پس اگر دوست دارید با اپلیکیشن‌های مهم Apple Watch که منتخب بلاگ اپس هستند آشنا شوید، با ما همراه باشید.

با ECG ضربان قلب خود را اندازه بگیرید

اگر به دنبال برنامه‌ایی در اپل واچ خود هستید که با آن بتوانید به آسانی نوار قلب خود را مشاهده کنید بدون اینکه هزینه اضافی در مراکز پزشکی پرداخت کنید، استفاده از ECG را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کمپانی Apple از سری 4 به بعد اپل واچ، قابلیت ECG را اضافه کرد که یعنی ساعت هوشمندتان دارای سنسور الکترونیکی ضربان قلب است. بنابراین شما با این برنامه می‌توانید نوار قلب خود را مشاهده و آن را به صورت پی دی اف دریافت کنید.

برنامه های اپل واچ + ECG

اندازه گیری سطح اکسیژن خون با Blood o2

همان طور که می‌دانید به مقدار اکسیژنی در سلول‌های خونی بدن وجود دارد، اکسیژن خون می‌گویند و اگر بدنتان به اندازه‌ی کافی آن را دریافت نکند ممکن است دچار اختلالاتی شود. در نتیجه کمپانی اپل تصمیم گرفت که قابلیت Blood o2 که از برنامه های اپل واچ است را قرار دهد و با اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما را از سلامتتان آگاه سازد.

با Noise حواستان به سلامت شنوایی‌تان باشد

اگر شما از اپل واچ سری 4 به بعد استفاده می‌کنید، بهتر است درباره‌ی قابلیت کاربردی Noise بدانید. شما با این برنامه می‌توانید صدای محیط اطراف خود را اندازه گیری کنید و اگر سطح صدای اطرافتان بسیار بالا باشد به حدی که ممکن است به سلامت گوشتان آسیب بزنید، به شما هشدار می‌دهد.

برنامه های اپل واچ + Noise

بر اساس اطلاعاتی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است، اگر سطح صدا از 90 دی سی بل بگذرد و شما به مدت 30 دقیقه در معرض آن قرار بگیرید، به گوش شما صدمه می‌زند و می‌تواند شنوایی‌تان را مختل کند.

با Activity ورزش کردن را دوباره شروع کنید

شما با Activity که یکی از برنامه‌های فوق کاربردی در Apple Watch است، می‌توانید میزان حرکت، تعداد دفعات ایستادن و تمرین‌های ورزشی خود را اندازه گیری کنید. تمام مدتی که اپل واچ را دور مچ خود بسته‌اید، این اپلیکیشن در حال اندازه گیری حرکات شماست و جزئیات فعالیت‌های روزتان را نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب برنامه Activity، تشویق کاربران اپل واچ به ورزش کردن به مدت 30 دقیقه است و همین باعث شده که بسیاری از افراد تلاش کنند روزانه تمرین‌های مختلف انجام دهند تا به هدف 30 دقیقه ورزش در روز برسند.

برنامه های اپل واچ + Activity

تجربه دوباره خاطرات دوران کودکی با Walkie talkie

یکی از برنامه های اپل واچ که بسیار جذاب به حساب می‌آید و ما را به خاطرات دوران کودکی می‌برد، Walkie-Talkie است. شما با این اپلیکیشن می‌توانید با کسانی که Apple Watch دارند، گفت و گو داشته باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، فشار دادن و رها کردن دکمه صحبت است و از آن طریق این امکان را دارید که با آن‌ها حرف بزنید و یا حرف آن‌ها را بشنوید.

نکته قابل توجه این است که برای برقراری مکالمه با برنامه Walkie-Talkie باید از قبل به مخاطب مورد نظر خود پیامی بفرستید و اگر او قبول کرد آن وقت می‌توانید به گفت و گو بپردازید. علاوه بر آن، برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن باید حتما با بلوتوث، وای فای یا دیتای گوشی باشد در غیر این صورت نمی‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه های اپل واچ + walkie talkie

با Breathe تنفس خود را کنترل کنید

Breathe یکی از برنامه های اپل واچ است که با آن می‌توانید برای چند دقیقه تمرین تنفس می‌کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که اضطرابتان را کم کند و یا اگر ورزش سنگینی انجام داده‌اید با آن می‌توانید ریتم تنفسی خود را نرمال کرده و ضربان قلبتان را به حالت عادی برگردانید.

سخن آخر درباره برنامه های اپل واچ

ما در این مقاله سعی کردیم، کاربرد مهم‌ترین برنامه های اپل واچ که به صورت دیفالت در ساعت‌های هوشمند اپل قرار دارند را توضیح دهیم تا شما بتوانید به راحتی از آن‌ها برای کارهای روزمره‌ی خود استفاده کنید و لذت ببرید. اگر دوست دارید درباره‌ی سری اپل واچ‌ها اطلاعاتی کسب کنید می‌توانید این مطالب را بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.