بدون دیدگاه
معرفی بازی, معرفی کمپانی

مجموعه بازی های voodoo که نباید از دست دهید!

معرفی مجموعه بازی های  voodoo

شرکت ویدیو گیم Voodoo فعالیت خود را در سال 2013 شروع کرد و هدف این کمپانی ساخت بازی‌های ساده اما اعتیاد آور بود. بنابراین وودوو گیم‌هایی را منتشر کرد که کاربران را ساعت‌ها سرگرم خود کند و یا حتی در شرایطی که افراد می‌خواهند زمان خود را به نحوی سپری کنند بتوانند به راحتی و بدون نیاز به اتصال اینترنت مجموعه بازی های voodoo را اجرا کنند.

اگر شما هم دوست دارید با بازی‌های شرکت Voodoo مثل Crowd City، Helix Hump، Cube Surfer و که منتخب بلاگ اپس هستند آشنا شوید با ما همراه باشید.

Crowd City

یکی از مجموعه بازی های voodoo، Crowd City است که شما در یک شهر هستید و باید سعی کنید که به عنوان رهبر آدمک‌های گروهتان را زیاد و زیادتر کرده و به تیم‌های دیگر حمله ور شوید. اگر تعداد افرادتان نسبت به گروهی که به آن حمله کرده‌اید بیشتر باشد به تعداد آدمک‌هایتان اضافه می‌شود ولی اگر این طور نباشد، تیم مقابل افرادتان را از آن خود می‌کند.

امکانات و ویژگی‌های دیگر بازی:

  • قرار گرفتن در جای رندوم از شهر
  • آنلاک کردن اسکین‌های مختلف
  • امکان کسب امتیاز

نکته قابل توجه در این بازی، زمان محدود آن است و شما دقیقا 2 دقیقه فرصت دارید که نفر اول شوید. پس حتما حواستان به تایمیتان باشد. شما هم اکنون می‌توانید Crowd City را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و ساعت‌ها سرگرم این بازی اعتیاد آور شوید.

مجموعه بازی های voodoo و Crowd City

Helix Jump

یکی از بازی‌های پرطرفدار این شرکت، Helix Jump است. شما در این گیم پلی توپی دارید که باید آن را از طریق هزارتوی مارپیچی که وجود دارد، رد کنید و آن را به مقصد خود برسانید.

در بازی هلیکس جامپ در عین سادگی و آسان بودنش، باید تمرکز بالا و سرعت عمل خوبی داشته باشید و سعی کنید به سنگ‌هایی که روی سطوح برج قرار دارند برخورد نکنید اگرنه باید آن لول را از اول شروع کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب Helix Jump این است که اگر بتوانید سه طبقه از برج را بدون برخورد رد کنید، شتاب جهش توپتان بیشتر می‌شود و چندین طبفه را بالا خواهید رفت.

اگر بازی Helix Jump را دوست داشتید، آن را می‌توانید از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و ساعت‌ها سرگرم آن باشید و حتی نتوانید از آن دست بکشید.

مجموعه بازی های voodoo و Helix jump

Cube Surfer

یکی دیگر از مجموعه بازی های voodoo که بین کاربران آیفون طرفداران زیادی دارد، Cube Surfer است. شما در این گیم پلی سوار یک مکعب هستید و باید به مسیری را به سمت جلو پیش بروید. در واقع هدف اصلی بازی جمع آوری مکعب‌هایی است که در راه شما قرار دارند.

ویژگی‌های دیگر:

  • تنوع رنگی
  • مراحل زیاد
  • پخش افکت‌های صوتی جذاب
  • امکان بازی کردن به صورت آفلاین

علاوه بر آن، الماس‌هایی را در مسیرتان خواهید دید و با گرفتن آن‌ها می‌توانید آیتم‌هایی که در استور بازی قرار دارد را بخرید و آنلاک کنید.اگر از این سبک گیم‌ها خوشتان می‌آید، ما به شما دانلود بازی Cube Surfer را پیشنهاد می‌دهیم.

مجموعه بازی های voodoo و Cube Surfer

Spiral Roll

در بازی Spiral Roll یک ابزار چوب بری مخصوص نجاری در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید با استفاده از آن مارپیچی ایجاد کرده و با آن از موانع مختلف را رد کنید. چالش‌های این گیم اندازه، زمان ایجاد و رها سازی مارپیچ است و شما باید سعی کنید سرعت و دقت خود را بالا ببرید تا بتوانید در این بازی مراحل را پشت سر بگذارید.

یکی از ویژگی‌های جذاب مارپیچ چوبی، به دست آوردن امتیاز و پول است که با آن می‌توانید آیتم‌هایی که در استور بازی وجود دارند را آنلاک کنید. اگر بازی Spiral Roll را دوست دارید، همین حالا می‌توانید را از اپ استور آی اپس بدون نیاز به اپل آیدی آن را دانلود ونصب کنید.

مجموعه بازی های voodoo و مارپیچ چوبی

شما هم اکنون می‌توانید مجموعه بازی های voodoo را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و از دوستداران و طرفداران گیم‌ها این استودیو شوید. اگر نظر، پیشنهاد و یا انتقادی در این باره دارید، آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.