بدون دیدگاه
ماجراجویی, معرفی بازی

نقد و بررسی بازی واکینگ دد

به احتمال زیاد با سریال The Walking Dead آشنایی دارید و یا اسم آن را شنیده‌اید. به دلیل معروفیت و محبوبیت بالای این سریال در سراسر دنیا کمپانی Telltale Games تصمیم گرفت که بازی‌های واکینگ دد را منتشر کند و توانست افراد بسیاری را جذب آن‌ها کند. ما در این مقاله به نقد و بررسی بازی واکینگ دد پرداختیم و اگر دوست دارید درباره‌ی سری گیم‌های The Walking Dead بیشتر بدانید و با آن‌ها آشنا شوید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Walking Dead: The Game

در این نقد و بررسی بازی واکینگ دد ابتدا به Walking Dead: The Game می‌پردازیم. شما در این گیم پلی در نقش Lee Everett هستید و باید از کلمنتاین که به تازگی یتیم شده است در برابر خطرات مختلف به خصوص زامبی‌ها محافظت کنید. در این بازی ماموریت‌هایی داده می‌شود که باید آن‌ها را به پابان برسانید. نکته قابل ذکر این است که هر تصیمی می‌گیرید در روند داستانی شما تاثیر می‌گذارد، پس حواستان به انتخاب‌هایتان باشد، چرا که سرنوشت شما و کلممنتاین در دستان شماست!

هم اکنون شما این امکان را دارید که بازی جذاب Walking Dead: The Game را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و از فضای دارک و ترسناک آن لذت ببرید.

Walking Dead: The Game – Season 2

این بازی سری 2 وتکینگ دد است که ادامه داستان Walking Dead: The Game است که در آن به زندگی کامنتاین پرداخته می‌شود و او باید یاد بگیرید چگونه از خود در دنیای خطرناک و پر از زامبی محافظت کنید. در این گیم پلی ماموریت‌های زیادی دریافت می‌کنید که مهم‌ترین آن پیدا کردن منشا و دلیل بیماری‌ای است که باعث شده همه را تبدیل به مردگان متحرک کند.

در Walking Dead: The Game – Season 2 سعی کنید بهترین تصمیم را بگیرید چون روند بازی کاملا به انتخاب‌های شما بستگی دارد.

ویژگی‌های دیگر این بازی:

  • گرافیک HD
  • افکت‌های صوتی ترسناک
  • لوکیشن‌های مختلف
  • روبه‌رو شدن با شخصیت‌های جدید

نقد و بررسی بازی واکینگ دد فصل 2

The Walking Dead: A New Frontier

در سری A New Frontier شما در نقش فردی به اسم خاویر هستید که به دنبال خانواده‌اش است. در این مسیر شما با کلمنتاین آشنا می‌شود و باید تلاش کنید که در مسیر یافتن خانواده‌تان به زامبی تبدیل نشوید. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، امکان صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با کاراکترهای مختلف است.

همین حالا The Walking Dead: A New Frontier را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و سعی کنید به دام زامبی‌های گرسنه نیفتید و زنده بمانید.

نقد و بررسی بازی واکینگ دد + a new frontier

جمع بندی نقد و بررسی بازی واکینگ دد

ما در این مقاله به نقد و بررسی بازی واکینگ دد بپردازیم و شما را با سری‌های مختلف آن آشنا کنیم. یکی از ویژگی‌های مهم سری بازی‌هایی که کمپانی تل تیل گیمز به آن دقت کرده، استفاده از کاراکترهایی است که در خود سریال The Walking Dead حضور داشته‌اند و همین باعث جذاب‌تر شدن سری‌ها آن شده.

اگر سوال، نظر و یا پیشنهادی در این باره دارید، آن را می‌توانید در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

بازی‌های فکری و جذاب آیفون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.