بدون دیدگاه
معرفی بازی

بازی های فکری ایفون از دید بلاگ اپس

بازی های فکری ایفون

معرفی بهترین بازی های فکری ایفون

در اپ استور آی‌اپس بازی‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند و روی قدرت تمرکز و دقت شما تاثیر بگذارند. امروز ما می‌خواهیم بعضی از بازی های فکری ایفون را به شما معرفی کنیم و شما را با انتخاب‌های جذابی آشنا سازیم. اگر دوست دارید درباره‌ی گیم‌های پیشنهادی بلاگ اپس بیشتر بدانید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید

Monument Valley

وقتی حرف از بهترین بازی‌های فکری آیفون می‌شود، بدون شک Monument Valley در لیست ما قرار می‌گیرد. دره یادبود یک گیم پلی خلاقانه با طراحی متفاوت است و گرافیک حرفه‌ای که دارد باعث می‌شود ساعت‌ها غرق بازی شوید.

در این بازی شما باید به Ida که یک شاهزاده خانوم است و در مکان‌های تاریخی گیر می‌افتد، کمک کنید تا راهش را پیدا کند و به مقصد برسد. اما این کار اصلا ساده نیست چراکه ساختمان‌های این بازی معماری تو در تو و متفاوتی دارند و گاه قسمت‌هایی از این بناهای تاریخی به صورت مداوم در حال حرکت‌اند و باید از آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید به مقصد خود برسید.

در Monument Valley باید خوب دقت کنید تا بهترین حرکت را انجام دهید و مقصد برسید و چیزی که بیشتر از همه شما را در بازی به چالش می‌کشد، خطای دید است. گاهی اوقات خطای دید ممکن است باعث شود شما دچار اشتباه شوید و نتوانید به راحتی شاهزاده خانم را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنید.

بازی های فکری ایفون + Mountain Valley

Shadowmatic

یکی از دیگر از جذاب‌ترین و بهترین بازی های فکری ایفون، Shadowmatic است. گیم پلی و فضای این گیم، به شدت متفاوت و گیراست و شما در آن باید با سایه‌ها به جواب معماها برسید.

در این بازی در هر مرحله اشیاء انتزاعی را در اختیار دارید و باید آن‌ها را در مقابل نور قرار دهید و آنقدر بچرخانید تا شکل، جسم معناداری را پیدا کند. در هر قسمت از Shadowmatic باید سعی کنید با سایه آن شکلی را به‌وجود آورید که از شما می‌خواهد. این شکل می‌تواند خرگوش، سگ و یا حتی انواع وسیله‌ها باشد.

بازی های فکری ایفون + شادوماتیک

شما با دانلود بازی Shadowmatic از اپ استور آی‌اپس، یک گیم پلی با گرافیک باکیفیتی را تجربه خواهید کرد، اما باید حواستان را جمع کنید و تمرکز داشته باشید تا بتوانید با چرخاندن جسم انتزاعی، سایه شکل معناداری را روی دیوار ایجاد کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید. این بازی با گیم پلی متفاوت و در عین حال با کیفیت خود فضای معمایی جذابی برای کاربران ایجاد کرده و توانسته بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. اگر از طرفداران بازی‌های فکری iOS هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این تجربه جذاب را از دست ندهید.

Candy Crush Saga

اگر تجربه بازی Candy Crush Saga را نداشته باشید، به احتمال زیاد چندین و چندبار اسم آن را شنیده‌اید. کندی کراش گیم پلی پازلی و اعتیاد آوری دارد که توانسته بسیار مورد استقبال کاربران قرار گیرد و تا به امروز این بازی بیش از 50 میلیون بار توسط افراد مختلف در سراسر دنیا دانلود شده است.

در این بازی شما باید آبنبات‌های هم‌رنگ را کنار هم بگذارید و آن‌ها را از بین ببرید تا بتوانید مراحل را طی کنید. اگر تا به امروز این گیم را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید همین حالا بازی Candy Crush Saga را از اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و از یکی از بهترین بازی های فکری ایفون لذت ببرید.

بازی های فکری ایفون + کندی کراش

 The Room

The Room که توسط استودیوی Fireproof Games برای سیستم عامل iOS منتشر کرده است و در آن شما درگیر یک گیم پلی معمایی و ترسناک می‌شوید و باید با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کنید. در این بازی شما در یک اتاق ترسناک و مرموزی قرار دارید و باید برای نجات پیدا کردن از آن جا خود تلاش کنید و معماهای زیادی را حل کرده و به مراحل بالاتر برسید.

بازی های فکری ایفون + اتاق

در واقع برای حل معماها در اتاق باید از اشیا و وسایل مختلف کمک بگیرید تا راز و اسرار را کشف کنید. ممکن است در اطراف خود نوشته و یا وسیله‌ای را ببینید که راهنمای شما باشد، پس خوب حواستان را جمع کنید و همه چیز را تحت نظر داشته باشید.

هم اکنون این امکان را دارید که The Room را دانلود کنید و با حل پازل‌ها و معماها به مراحل بعدی بروید و پرده‌ از اسرار آن مکان بردارید.

سخن آخر

ما سعی کردیم که در این بخش بازی‌هایی را معرفی کنیم که مناسب سلیقه همه افراد باشد، شما هم می‌توانید متناسب با علاقه خود بازی‌هایی که دوست دارید را از آی‌اپس نصب کنید و لذت ببرید. اگر شما هم تجربه استفاده از بازی فکری جذابی را داشتید و دوست دارید آن را به دیگر کاربران معرفی کنید، می‌توانید در قسمت نظرات تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.