بدون دیدگاه
آیفون باز, رفع مشکل

قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون

قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون

کمپانی اپل هر چند وقت یکبار سیستم عامل آیفون و آیپدهای خود را به روز رسانی می‌کند تا باگ‌ها و مشکلات iOS قبلی را برطرف کند و آن را برای دانلود و نصب، به یوزرها ارائه می‌دهد. کاربران برای اینکه گوشی خود را به جدیدترین نسخه iOS برسانند و بتوانند از قابلیت‌ها و امکانات جدید آن بهره ببرند، باید آیفون خود را به‌روز رسانی کنند. شاید شما هم با قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون مواجهه شده باشید و ندانید که دقیقا مشکل از چه چیزی است. ما در این مقاله راهی را به شما ارائه می‌دهیم، پس با ما همراه باشید تا با روش‌ رفع این مسئله آشنا شوید.

دانلود و نصب آپدیت جدید iOS

هر موقع که بخواهید سیستم عامل خود را به‌روز رسانی کنید باید وارد تنظیمات شوید و قسمت General را انتخاب کنید. بعد از آن روی بخش Software Update بزنید و سپس گزینه‌ی Download and Install را فشار دهید. هنگامی که این بخش را زدید، گوشیتان شروع به دانلود می‌کند و باید مدتی صبر کنید تا این پروسه کامل انجام گیرد. وقتی که این فرآیند تمام شد توافقنامه اپل یا همان Terms and Conditions را خواهید دید و با زدن Agree می‌توانید سیستم عامل جدید را نصب کنید.

مراحل آپدیت کردن آیفون به صورت خلاصه:

  • وارد تنظیمات – General شوید
  • بخش General را انتخاب نمایید
  • روی Software Update بزنید
  • سپس Download and Install را لمس کنید

بررسی قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون

اگر گزینه‌ی Download and Install را زدید و اتفاقی نیفتاد، باید برای حل این مسئله موارد مختلف را در نظر بگیرید. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، بررسی قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون است.

نکته قابل توجه این است که ترافیک داده‌های دریافتی از طریق WiFi می‌تواند اختلالی در گزینه‌ی Download and Install ایجاد کند.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید از اتصال خود به اینترنت مطمئن شوید. برای این کار تنها کافیست کنترل سنتر آیفون را باز کنید و اگر وای فای خاموش است روی آن بزنید تا روشن شود و یا اگر On است آن را Off و دوباره On کنید. مسیر دیگر برای خاموش روشن کردن وای فای از طریق تنظیمات است.

قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون + wifi

حافظه داخلی آیفون

یکی از مواردی که در آپدیت آیفون تاثیز بسزایی دارد، حافظه داخلی است. شما حتما باید به مقدار حافظه‌ای که برای آپدیت نیاز هست را در نظر بگیرید و ببینید که چقدر Space دارید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی General بزنید
  • سپس iPhone Storage را انتخاب نمایید

حالا می‌توانید حافظه‌ی داخلی آیفون را مشاهده کنید و اگر متوجه شدید که Storage ندارید بهتر است به حذف یکسری فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها اقدام کنید.

هنگامی که حافظه‌ی کافی داشتید، روی Download and Install بزنید و به احتمال زیاد با این روش این مشکل حل خواهد شد.

قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون + حافظه داخلی

امیدواریم که مقاله بررسی قطع شدن اینترنت هنگام آپدیت آیفون به شما کمک کرده باشد تا مشکل به‌روز رسانی سیستم عامل را حل کرده باشید. اگر سوال، نظر و یا پیشنهادی دارید آن را حتما در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.