1 دیدگاه
معرفی بازی, معرفی کمپانی

معرفی بهترین بازی های کچاپ

بهترین بازی های کچاپ

شاید اسم استودیوی Ketchapp را شنیده باشید. این شرکت سازنده‌ی بازی‌های اعتیاد آور و جذابی مانند  است و باعث شده هر فردی علاقه‌مند به گیم‌های آن شود. معمولا بازی‌های کچاپ ساده هستند سختی چندانی ندارند اما به دلیل جذابیت آن می‌تواند کاربران را ساعت‌ها سرگرم خود کنند. بهترین بازی های کچاپ به انتخاب بلاگ اپس ZigZag، Scream Go Hero، Ballz و Stack است. اگر شما هم دوست دارید درباره‌ی این بازی‌های جذاب بدانید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ZigZag

شاید اسم ZigZag که یکی از بازی‌های قدیمی استودیوی کچاپ به حساب می‌آید. شما در این گیم پلی باید روی صفحه‌ای که شکسته و زیگ زاگی هست پیش بروید و با لمس توپ مسیر آن را تغییر دهید. علاوه بر آن، الماس‌هایی بر سر راهتان وجود دارند که با خوردن آن‌ها می‌توانید آیتم‌های جذاب بازی را خریداری کنید. اگر می‌خواهید مراحل بازی ZigZag را به خوبی پشت سر بگذارید، باید سرعت عمل خود را بالا ببرید و سریع جهت مسیر توپ را عوض کنید.

اگر شما هم دوست دارید بازی Zig Zag را تجربه کنید، آن را می‌توانید از طریق اپ استور آی‌اپس دانلود کرده و از جذاب بودن آن لذت ببرید.

بهترین بازی های کچاپ + ZigZag

Scream Go Hero

یکی از بهترین بازی های کچاپ Scream Go Hero است که بعضی از کاربران آن را به اسم داد بزن تا بپره می‌شناسند. در این گیم پلی باید از صدای خود برای حرکت و پریدن بین سطوح با ارتفاع‌های متفاوت استفاده کنید و تا جایی که می‌توانید شخصیت اصلی را جلو ببرید تا به مرحله‌ی بعدی برود.

بهترین بازی های کچاپ + Scream Hero

نکته قابل توجه آن است که هر جقدر بیشتر داد بزنید، کاراکتر اصلی با شدت بیشتر می‌پرد. اما حواستان باشد که به چه اندازه صدای خود را بالا و پایین می‌برید پس حین بازی کردن حتما دقت داشته باشید.

اگر شما هم دوست دارید بازی Scream Go Hero را تجربه کنید، هم اکنون می‌توانید آن را از اپ استور آی‌اپس دانلود و اجرا کرده و با فریادهایتان به قهرمان بازی کمک کنید تا بتواند مراحل را بگذراند.

Ballz

Ballz یکی از بازی‌هایی محسوب می‌شود که مهارت سرعت عمل، ذهن و تمرکز بازیکنان را به چالش می‌کشد و باعث شده بسیاری از کاربران ساعت‌ها سرگرم آن شوند. در این گیم پلی باید توپ‌هایی که به شما داده می‌شوند را به گونه‌ای به  گوشه‌ها پرتاب کنید تا مدت زمان بیشتری بین بلوک‌ها شماره دار گیر کند. در واقع باید طوری بازی را پیش ببرید تا شماره‌ی بلوک‌ها به صفر برسند و از بین بروند.

یکی از ویژگی‌های جذاب بالز، استفاده از ترکیب رنگ‌های زیبا برای بلوک‌هاست و علاوه بر آن، انیمیشن‌های به کار رفته در این بازی باعث شده افراد زیادی را جذب خود کند. هم اکنون شما می‌توانید Ballz که از بهترین بازی های کچاپ به حساب می‌آید را از آی‌اپس دانلود کنید و معتاد گیم پلی آن شوید.

بهترین بازی های کچاپ + Ballz

Stack

شما در بازی Stack باید بلوک‌های رنگی را طوری بچینید که با یکدیگر تراز شوند و اگر آن‌ها درست روی همدیگر قرار ندهید، باعث می‌شود که بلوک‌هایتان به پایین بیفتند و طول برجی که در حال ساخت آن هستید، کم خواهد شد. بنابراین در این بازی باید دقت و تمرکز خود را بالا ببرید و بلوک‌ها را به صورت فیت روی همدیگر بچینید تا بتوانید رکورد بزنید.

با دانلود بازی Stack از اپ استور آی‌اپس مهارت تمرکز و دقت خود را بسنجید و از گیم پلی آسان و جذاب آن لذت ببرید.

بهترین بازی های کچاپ + Stack

اگر شما از دوستداران بازی‌های اعتیاد آور و سرگرم کننده هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما گیم‌های منتخب بلاگ اپس را تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “معرفی بهترین بازی های کچاپ

  1. بیتا گفت:

    Scream Go Hero خیلی باحاله همش باید جیغ بزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.