۲ دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

همه چیز درباره هات اسپات در آیفون

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که بخواهید دیتا یا اینترنت تلفن همراه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا از آیفون خود به عنوان یک مودم برای خود استفاده کنید. اما نحوه هات اسپات در آیفون را ندانید.

در واقع شما با این کار گوشی خود را تبدیل به یک Wifi کرده و خودتان و یا افراد دیگر با وارد کردن رمز، می‌توانند به آن متصل شوند و از آن بهره ببرند. اگر شما هم دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه Hotspot در آیفون آشنا شوید و آن را به راحتی برای دیگران به اشتراک بگذارید.

هات اسپات در ایفون کجاست؟

فعال کردن این قابلیت در دستگاه‌های iOS که در ادامه به آن می‌پردازیم، کار چندان سختی نیست. نحوه هات اسپات در ایفون به این صورت است که ابتدا باید وارد تنظیمات یا Setting گوشی خود شوید و سپس بخش General را انتخاب کنید. در صفحه‌ی پیش رو شما می‌توانید گزینه Personal Hotspot را به راحتی مشاهده کرده و با زدن روی Off گزینه و تبدیل آن به On می‌توانید آن را فعال کنید.

حالا اسم وایفای شما در گوشی اطرافیان نمایش داده می‌شود، اما برای اینکه دیگران بتوانند به شما متصل شوند باید رمز عبوری که در همین قسمت درج شده را به آن‌ها بگویید تا بتوانند کانکت شوند. اغلب کاربران از قبل برای خود پسورد تعیین کرده‌اند، اگر دیدید که هات اسپات شما رمز عبور ندارد، حتما در این قسمت برای ایجاد پسورد اقدام کنید تا امنیت شبکه‌ی اینترنت خود را بالا ببرید.

مراحل انجام کار به طور خلاصه:

  1. وارد setting شوید
  2. به قسمت General بروید
  3. روی Personal Hotspot بزنید
  4. گزینه Off را به On تبدیل کنید

نحوه هات اسپات در آیفون

وصل شدن به هات اسپات دیگران در آیفون:

  1. وارد Setting شوید
  2. روی گزینه WiFi کلیک کنید
  3. اگر وایفای در حالت Off است آن را در حالت On قرار دهید
  4. حالا شبکه‌های اطراف قابل مشاهده هستند
  5. روی وایفای موردنظر خود بزنید
  6. رمز را وارد کنید و متصل شوید

در این مطلب سعی کردیم تا به تمام سوالات شما درباره‌ی نحوه هات اسپات در آیفون پاسخ دهیم. امیدوارم که بهتان کمک کرده باشیم، البته اگر باز هم در انجام این کار به مشکل خوردید، می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

آموزش رفع مشکل هات اسپات hotspot آیفون در ios14

بعد از عرضه iOS 14 برخی از کاربرانی که آیفون خود را آپدیت کردند، در هات اسپات کردن به مشکل خوردند، البته این مسئله تنها برای شما اتفاق نیوفتاده و افراد زیادی با آن روبرو شده‌اند، پس نگران نباشید و بدانید که این یک اختلال جزئی است و به راحتی حل می‌شود.

در این اخلال ممکن است آپشن هات اسپات در آیفون برای شما خاکستری رنگ شود، اما شما می‌توانید با یک میانبر هات اسپات آیفون خود را روشن کنید. همانطور که می‌دانید برای فعال کردن این آپشن شما می‌توانید به دو طریق عمل کنید. در شیوه اول که اغلب کاربران از آن استفاده می‌کنند، باید به هوم اسکرین گوشی خود بروید و انگشت خود را از سمت راست و بالای صفحه به پایین بکشید، با این کار کنترل سنتر برایتان باز می‌شود و می‌توانید تنها با زدن روی آیکون Hotspot بزنید. اکثر کاربران از این راه هات اسپات گوشی خود را روشن می‌کنند.

اما اگر در کنترل سنتر این گزینه برایتان خاکستری رنگ بود، می‌توانید از طریق وارد شدن به تنظیمات این کار را انجام دهید.  کافیست وارد قسمت Setting شوید و به بخش Cellular بروید. در این قسمت لیستی از آپشن‌ها پیش رویتان قرار می‌گیرد ولی شما باید گزینه پنجم که Personal Hotspot است را انتخاب کنید و آن را از حالت Off به On تغییر دهید. به احتمال زیاد با این میانبر به راحتی می‌توانید مشکل هات اسپات hotspot آیفون در ios14 را برطرف کنید.

هات اسپات از آیفون به لپ تاپ

ممکن است شما هم گاهی اوقات با لپ تاپ خود جایی باشید که به اینترنت وای‌فای دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از هات اسپات آیفون خود استفاده کنید. انجام این کار هم بسیار ساده است و کافیست هات اسپات گوشی خود را از قسمت کنترل سنتر که در بالا به آن اشاره شد، روشن کنید. حالا در قسمت شبکه‌های اینترنت خود داخل لپ تاپ، اسم Hotspot آیفون خود را پیدا کنید و اگر رمز عبور برای آن گذاشته‌اید آن را بنویسید و سپس Connect را بزنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “همه چیز درباره هات اسپات در آیفون

  1. بیتا گفت:

    خیلی راحت بود مرسی

    1. iApps گفت:

      سلام
      امیدوارم عالی باشید
      خوش حالیم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته است.
      مرسی از نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.