بدون دیدگاه
آیپد/ آی پاد, سایر محصولات اپل

با آیپد پرو 2021 بیشتر آشنا شوید!

آیپد پرو 2021

یکی از محصولات هوشمندی که امروزه کاربران از آن استفاده می‌کنند، آیپدهای باکیفیت اپل است. iPadها ابزار بسیار مناسبی برای تماشای فیلم و سریال، بازی، طراحی و دیزاین هستند. البته نمی‌توان لذت صفحه بزرگ آن را برای انجام کارهای روزمره نادیده گرفت. کیفیت صفحه نمایش و سایز آن قطعا یک تجربه شیرین و جذاب را برای انجام کارهای روزانه برایتان بوجود می‌آورد. آیپدهای اپل هم که روز به روز درحال ارتقا و پیشرفت هستند، اگر شما هم دوست دارید درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با هم آیپد پرو 2021 را بررسی کنیم و با ویژگی‌های آن آشنا شویم.

iPad pro 2021

به جرئت می‌توان گفت که آیپد پرو 2021 یک دستگاه فوق العاده با کیفیت است. با نمایشگری که قدرت نمایش تصاویر HDR را دارد و تراشه M1 که قدرت پردازش کارها را تا 40% افزایش داده، به معنای واقعی می‌توان لذت کاربری را در آن حس کرد.

قابلیت Center Stage

یکی از قابلیت‌های جدید و کاربردی آیپد پرو 2021، قابلیت Center Stage دوربین است. این ویژگی به این صورت است که هنگام مکالمه و فیلمبرداری، سوژه‌ی اصلی به هر سمتی که حرکت کنید، دوربین به صورت خود کار تغییر زاویه می‌دهد و او را در مرکز صفحه قرار می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که شما در تماس‌های تصویری و فیلمبرداری، همیشه در مرکز صفحه قرار بگیرید و دیگر لازم نباشد تا زاویه دوربین خود را تنظیم کنید.

تراشه M1

کمپانی اپل در سال 2020 تصمیم گرفت تا برای لپ تاپ‌های مک خود دیگر از پردازنده‌های اینتل استفاده نکند و به همین دلیل تراشه M1 را معرفی کرد و برای اولین بار در Macbook های خود از آن استفاده کرد. در ابتدا همه فکر می‌کردند که این تراشه تنها برای لپ تاپ‌های اپل است، اما حالا می‌بینم که از آن برای آیپد پرو 2021 هم استفاده کرده است و این یکی از بهترین تغییراتی است که در این محصول اتفاق افتاده و در مقایسه با سری‌های قبل که از تراشه A12Z استفاده می‌شد، تا 40% سرعت پردازش بالا رفته و تجربه بهتری را برای شما کاربران بوجود می‌آورد.

پشتیبانی از کانکتور تاندربولت

برای اینکه بتوانید دیوایس‌های تخصصی دیگر را به آیپد خود وصل کنید، در سری‌های قبل حتما نیازمند استفاده از یک تبدیل بودید، اما در آیپد پرو 2021 حالا دیگر نیازی به تبدیل جداگانه ندارید و می‌توانید این دستگاه‌ها را از طریق خروجی تاندربولت به iPad خود متصل کنید.

استفاده از مجیک کیبورد و قلم اپل برای آیپد پرو 2021

لوازم‌ جانبی که اپل برای آیپد پرو به بازار عرضه کرده، به شما کمک می‌کند که آیپد خود را تبدیل به یک کامپیوتر دستی کوچک کنید. مجیک کیبورد که یکی از محصولات مکمل iPad Pro 2021 است به شما کمک می‌کند تا به راحتی مطالب خود را تایپ کنید. با وجود تاچ پد موس هم دیگر نیازی نیست تا وسط کار به صفحه دست بزنید. آپید پرو از طریق مگنت به راحتی مجیک کیبورد متصل می‌شود و سرجایش قرار می‌گیرد و حتی دیگر دغدغه‌ی تنظیم آن را هم نخواهید داشت. این محصول بیشتر مناسب افرادی است که در طول روز کارهای تایپی زیادی دارند و دوست دارند آن را با آیپد پرو 2021 خود انجام دهند.

آیپد پرو و اپل پنسل

قلم اپل نسل دوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که از آیپد برای طراحی و دیزاین استفاده می‌کنید و کارهای ادیت زیادی در طول روز دارید، قطعا یک قلم هوشمند به کارتان می‌آید. قلم هوشمند نسل دوم، با قابلیت مگنتی که دارد به راحتی به لبه‌ی بالای آیپد می‌چسبد و از این طریق هم شارژ می‌شود. اما توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید این محصول را برای دستگاه خود تهیه کنید، باید حتما نسل دوم آن را بخرید تا با آیپد پرو 2021 سازگار باشد.

امکانات و ویژگی‌های آیپد پرو 2021 در یک نگاه:

 

اندازه 280.6 در 214.9 در 6.4 میلی‌متر
وزن 682، 685 گرم
سیم کارت نانو eSIM
نوع نمایشگر Liquid Retina XDR mini-LED LCD
رزولوشن 2048 در 2732
مقاوم در برابر خش و گرد و خاک
روشنایی 1000 تا 1600 نیت
نمایشگر True-tone
سیستم عامل iPadOS 14.5.1
تراشه M1
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Apple GPU (هشت هسته‌ای)
حسگرها Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج
USB USB Type-C 4

تاندربولت 4

رم 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت تا 2 ترابایت
خشاب کارت حافظه ندارد
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، 10 مگاپیکسل لنز اولترا واید
دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
کیفیت ویدیو 1080 و 4K
اسپیکرها 4 اسپیکر استریو
بلوتوث دارد
GPS دارد
باتری 18 وات بر ثانیه
رنگ‌ها نقره‌ای و خاکستری

 

روی هم رفته ما سعی کردیم تا دراین مطلب با یک نگاه متفاوت آیپد پرو 2021 را به شما معرفی کنیم و نقاط قوت و مهم آن را برایتان شرح دهیم. اگر شما کاربران آی‌اپس تجربه استفاده از این محصول را داشتید، می‌توانید نظرات خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

قلم اپل نسل اول

آیپد 2021

آیپد مینی 2021

آیپد ایر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.