1 دیدگاه
معرفی بازی, ورزشی

جذاب‌ترین بازی‌های اپل آرکید

بازی های اپل آرکید

کمپانی اپل آرکید یکی از زیر مجموعه‌های شرکت اپل است که بازی‌های انحصاری را برای کاربران iOS منتشر می‌کند. اما برای دانلود و نصب این نرم افزارها شما باید در اپ استور اشتراک ماهیانه با قیمت 5 دلار تهیه کنید. ممکن است شما هم به دلیل به صرفه نبودن هزینه و دردسرهای پرداخت دلاری از دانلود و نصب این بازی‌ها صرف نظر کرده باشید. اما به احتمال زیاد باز هم هوس تجربه این بازی‌ها ذهن شما را قلقلک می‌دهد. البته حالا دیگر لازم نیست برای نصب این بازی‌ها اشتراک اپل آرکید تهیه کنید، چراکه بهترین و معروف‌ترین بازی‌های Apple Arcade در حال حاضر در آی‌اپس موجود هستند و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافه می‌توانید آن‌ها را دانلود و نصب کنید. اگر دوست دارید با این بازی‌های جذاب بیشتر آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

Crossy Road

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اپل آرکید که طرفداران بسیار زیادی دارد، بازی Crossy Road است. در این بازی شما در جاده‌ و خیابان‌ها پرخطر هستید و باید سعی کنید بدون اینکه ماشین‌ها شما را زیر بگیرند، آن‌ها را از خیابان رد کنید و به سلامت به مقصد برسانید. شما هم می‌نوانید با دانلود بازی Crossy Road برای آیفون، وارد گیم پلی اعتیاد آور این بازی شوید و به کاراکترهای مختلفی که در بازی قرار دارند کمک کنید تا از خیابان‌ها رد شوند، بدون اینکه به ماشین‌ها و کامیون‌ها اصابت کنند. اما چیزی که این بازی را جذاب می‌کند، نامحدود بودن گیم پلی است، این بازی هیچ پایانی ندارد و شما تا هر جا که می‌توانید باید بازی را ادامه دهید و خود را به چالش بکشید. گیم پلی آن بسیار ساده و در عین حال درگیر کننده است، شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن رکورد خود با دوستان و اطرافیان، آن‌ها را به چالش بکشید و به رقابت دعوت کنید.

crossy road

در کراسی رود، شما تنها با یک کاراکتر بازی نخواهید کرد، در این بازی شما شخصیت‌های متفاوت و مختلفی را باید از خیابان وجاده‌ها عبور دهید، اما گاهی ممکن است به جای خیابان سد راه شما، ریل و قطارهایش باشد، تغییر فضای بازی هم شما را بیشتر به چالش می‌کشد، هم باعث می‌شود از بازی خسته نشوید و هر لحظه اتفاق جدیدی را تجربه کنید.

Speed Demons

در بازی اپل آرکید Speed Demons، شما یک بازی ماشین سواری متفاوت را تجربه خواهید کرد، چراکه شما باید تا می‌توانید به ماشین‌های دیگر برخورد کنید و با آن‌ها تصادف کنید. این گیم پلی با ساختار شکنی توانسته نظر بسیاری از کاربران iOS را به خود جلب کند. در این بازی شما سنگین‌ترین ترافیک‎های جاده‌ای را تجربه خواهید کرد و باید در اتوبان‌ها و جاده‌ها یش بروید و سعی کنید با ایجاد تصادف‌های جاده‌ای ماشین‌هایی که در مسیر هستند را نابود کنید و از بین ببرید. اگر شما هم عاشق بازی‌های متفاوت و جدید هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی Speed Demons برای آیفون، یک گیم پلی متفاوت را تجربه کنید.

speed demons

Cat Quest II

یکی دیگر از بازی‌های اپل آرکید که طرفداران بسیاری دارد، بازی Cat Quest II است. در کت کوئست 2، که سبک اکشنی دارد، شما شاهد جدال بین سگ‌ها و گربه‌ها هستید، جنگی که بین امپراطوری لوپوس و پادشاهی فیلینگارد شکل گرفته و هر امپراطوری سعی دارد تا تمام آن‌جا را از آن خود کند. در این بازی همه چیز تم سگ و گربه‌ای دارد، به صورتی که حتی دیکته‌ی کلمات هم در آن تحت ثاثیر لحن سگ و گربه‌ای قرار گرفته‌است. در این بازی تا چشم کار می‌کند شما المان‌های سگ و گربه‌ای را مشاهده می‌کنید، اما کاراکترهای این بازی به قدری جذاب و دوست داشتنی هستند که به سرعت شیفته‌ی آن‌ها می‌شوید. شما با دانلود بازی Cat Quest II برای آیفون، به میدان جنگ می‌روید و می‌توانید هم در نقش سگ هم گربه، اسلحه به دست  بگیرید و شروع به جنگیدن کنید.

cat quest 2

Oceanhorn

در بازی اپل آریکد Oceanhorn شما در یک جزیره هستید و باید به گشت‌وگذار در دریا و مناطق اطراف بروید. با ماجراجویی در محیط اطراف خود، بدون شک باچالش‌هایی روبرو هستید، برای مثال ممکن است در مسیر شما با هیولاها و موجودات عجیب و غریبی روبرو شوید و برای نجات هم تنها راه چاره تلاش و جنگیدن است. این بازی با طراحی گرافیک سه بعدی و جذابی که دارد باعث می‌شود جذابیت آن دوچندان شود. شما با دانلود Oceanhorn برای آیفون، می‌توانید وارد این گیم پلی جذاب شوید و لذت ببرید. این بازی سبک نقش آفرینی و اکشن دارد و اگر از دوستداران این سبک بازی باشید، قطعا از Oceanhorn هم خوشتان می‌آید.

 

Star Fetched

بازی Star Fetched یک بازی اپل آرکید است که در آن شما در نقش یک فضانورد هستید که در فضا دنبال مسیر خود می‌گردد. با شروع بازی شما باید مسیر خود را پیش بگیرید و در این بین با چالش‌ها و موانعی که سر راهتان قرار می‌گیرد دست و پنجه نرم می‌کنید. اگر موجود ناشناس و مزاحمی دیدید باید با تفنگی که در دست دارید آن‌ها را بکشید و از سر راه خود بردارید، اما گاهی امکان دارد که سر راه خود اشیا ارزشمندی را پیدا کنید که به کارتان بیاید و امتیازاتتان را افزایش دهد. با دانلود بازی Star Fetched برای آیفون، شما هم می‌توانید به فضا بروید و کاراکتر اصلی را در پیدا کردن راه درست همراهی کنید.

far fetched

ChuChu Rocket! Universe

بازی ChuChu Rocket! Universe، یکی از بازی‌های نوستالژی در کنسول بازی سگا است که امروزه اپل آرکید آن را به‌روز رسانی کرده ونسخه iOS منشتر کرده‌است. این بازی یک گیم پلی فکری و جذاب دارد و به این صورت است که شما در یک فضای معمایی قرار دارید و دو گروه از کاراکترهای بازی را باید در مسیرشان هدایت کنید. موجوداتی که در بازی هستند برای راه رفتن خود هیچ کنترلی ندارند و به همین دلیل ممکن است به یکدیگر برخورد کنند، یا تیغ‌های بین مسیر به آن‌ها صدمه بزند. شما برای هدایت آن‌ها باید روی زمین بازی را علامت گذاری کنید تا آن‌ها به سلامت به انتهای مسیر برسند. مسیری که آن‌ها طی می‌کنند اصلا طولانی نیست، بیشتر چالشی که شما با آن روبرو هستید، علامت گذاری روی زمین بازی و هدایت آن‌ها است، پس خوب تمرکز کنید تا بتوانید آن‌ها را به درستی هدایت کنید. اگر شما هم  دوست دارید این گیم پلی خاطره انگیز را تجربه کنید، همین حالا می‌توانید با دانلود بازی ChuChu Rocket! Universe برای آیفون، یک گیم پلی فکری متفاوت و جذاب را تجربه کنید.

Agent Intercept

اگر از علاقمندان به بازی‌های ماشین‌سواری و اتوموبیل رانی هستید و دوست دارید یک گیم پلی کلاسیک را در این حوزه تجربه کنید، ما به شما  بازی Agent Intercept را پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی اپل آرکید، شما به طرز جنون آمیزی باید سرعت بگیرید و در مسیر پیش بروید. شما باید سعی کنید تا با پیوستن به ماموریت‌های بازی سطح خود را افزایش دهید و به مراحل بالاتر بروید. رانندگی در جاده‌های و مسیرهای پرپیچ و خم همیشه می‌تواند هیجان انگیز و جذاب باشد، در این بازی هم شما با بدلکاری و حرکات مختلف در بازی می‌توانید صحنه‌های جذابی ایجاد کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. پس همین حالا با دانلود بازی Agent Intercept برای آیفون، وارد این فضای هیجان انگیز شوید و با ماشین‌های مسابقه‌ای رانندگی جنون آمیز را تجربه کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین بازی‌های اپل آرکید آشنا کنیم. هم اکنون هم شما می‌توانید با دانلود این بازی‌ها از آی‌اپس بدون صرف هزینه اضافی آن‌ها را دانلود کنید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی مرتبط:

بازی‌های مشابه پابجی 

معرفی بازی های آفلاین 

ترفندهای کالاف دیوتی

بازی های پولی رایگان در آی اپس

۱ دیدگاه در “جذاب‌ترین بازی‌های اپل آرکید

  1. بیتا گفت:

    Crossy Road خیلیییی بازی جذابیه ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.