بدون دیدگاه
آی اپس, معرفی بازی

محبوب‌ترین بازی‌های پولی که در آی‌اپس رایگان شدند!?

بهترین بازی‌های پولی رایگان

بازی‌های پولی که در آی اپس رایگان هستند.

بسیاری از بازی‌های معروف دنیا که طرفداران زیادی دارند پولی هستند و باید مبلغی را به دلار برای استفاده از آن بازی پرداخت کنید، اما پرداخت هزینه دلاری برای ایرانی‌ها تقریبا غیر ممکن است، اما نگران نباشید چراکه آی‌اپس کنار شماست و بازی‌های پولی معروف دنیا را به صورت رایگان در اختیارتان گذاشته است. اگر شما هم دوست دارید بهترین بازی‌های پولی دنیا را بشناسید و دانلود کنید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید و با محبوب‌ترین آن‌ها آشنا شوید.  

در بازی ماین کرافت Minecraft شهر رویایی خود را بسازید!

بازی ماین کرافت – Minecraft یکی از اعتیادآورترین و محبوب‌ترین بازی‌های آرکید دنیا است که در سراسر جهان میلیون‌ها کاربر فعال دارد. در این بازی بدون هیچ محدودیتی شهر رویایی خود را بسازید و غرق ایده پردازی‌های خود شوید. فرقی نمی‌کند شما کودک باشید یا بزرگسال، ماین کرفت سن و سال نمی‌شناسد و همه را به خود جذب می‌کند. اگر تا به امروز این بازی را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید با دانلود بازی ماین کرافت برای آیفون، معتاد یک بازی آرکید جذاب شوید!

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1-Recovered-1024x576.jpg است

creative mode

برای بازی در ماین کرافت شما می‌توانید سه حالت مختلف creative mode, survival mode, haardcore را انتخاب کنید، یک از آن‌ها Creative mode یا همان حالت خلاقانه است، این دقیقا همان حالتی است که آزادانه و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید هر چیزی که دوست داشته باشید را بسازید، از گل و گیاه گرفته تا خانه‌های بزرگ و پل‌های طولانی. بازی ماین کرافت بی نهایت است و همین ویژگی است که آن را انقدر محبوب و معروف کرده است.

اکثر بازی‌ها برای اینکه مخاطبین خود را به چالش بکشند، همیشه محدودیت‌هایی را در بازی قرار می‌دهند تا شما دنبال راه حلی برای گذر از محدودیت‌ها باشید و مراحل مختلف را بگذرانید. اما توسعه دهندگان ماین کرافت با ایده‌ای متفاوت، بازی منشتر کردند که در کمال ناباوری توانست غوغا به پا کند و بسیار مورد استفبال قرار گرفت. ایده اصلی ماین کرفت، گیم پلی بدون محدودیت است، احساس آزادی همان چیزی که همیشه جایش در اکثر بازی‌ها خالی بود، اما در ماین کرفت تمام شهر تحت کنترل شماست و می‌توانید آزادانه هر چیزی که می‌خواهید را بسازید و لذت ببرید.

حالت survival mode

در حالت survival mode باز هم شما در همان سرزمین همیشگی هستید، با این تفاوت که بدون هیچ وسیله‌ و امکاناتی وارد بازی می‌شوید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید. به سرزمین اطراف خود بروید و سعی کنید از هر وسیله‌ای که می‌توانید استفاده کنید تا زنده بمانید. منابع و امکانات زیادی اطراف شما است که با کشف آن‌ها می‌توانید با چالش‌هایپیشرو مقابله کنید. در نهایت با تمام این‌ها می‌توانید راهی برای زنده ماندن پیدا کنید. اگر دوست دارید چالش بیشتری را در بازی تجربه کنید، باید حالت Hardcore را انتخاب کنید، این حالت از بازی درست شبیه survival mode است با این تفاوت که اگر شما در بازی بمیرید هر چیزی که بدست آورده‌اید را از دست می‌دهید و باید دوباره از صفر شروع کنید و آن‌ها را بدست آورید.

limbo لیمبو، خاص‌ترین بازی ماجراجویی آیفون

بازی Limbo- لیمبو (برزخ) یک بازی خلاقانه و متفاوت iOS است که بسیاری از کاربران آیفون را به خود جذب کرده‌است. فضای دارک و مرموز و شخصیت اصلی بازی که به ماجراجویی در جنگل‌های تاریک و ترسناک می‌رود، قطعا شما را هم جذب خود می‌کند. با دانلود Limbo برای ایفون، با کاراکتر اصلی بازی در ماجراجویی‌های مرموز همراه شوید و به او کمک کنید تا بتواند خواهر گم شده خود را پیدا کند. پسر کوچک بازی پر از ترس و دلهره است و نگران خواهر گم‌شده‌اش است، اما شما می‌توانید او را از نگرانی دربیارورید.

بازی لیمبو با خلاقیت و نوآوری توانست تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین کاربران شود و جوایز بسیاری دریافت کند. این بازی در عین سادگی، گیم پلی پیچیده و جذابی دارد و ناخودآگاه شما را ساعت‌ها میخکوب خود می‌کند.

بازی دره یادبود Monument Valley، جذاب‌ترین بازی فکریiOS

بسیار کم‌اند بازی‌هایی که بتوانند با سبکی متفاوت، مخاطبین زیادی را جلب کنند و محبوب دل‌ها شوند، اما با انتشار بازی Monument Valley برای آیفون، به همه ثابت شد که ساختارشکنی به همراه نوآوری نتایج جذابی را بوجود می‌آورد. در این بازی شما وارد دنیای عجیب و تو در تویی می‌شوید و باید به پرنسس کوچک بازی کمک کنید تا از مسیرهای تو در تو و خطرناک بگذرد و به سلامت به مقصد برسد. ساختمان‌ها در این بازی واقعا معماری عجیبی دارند، حتی گاهی می‌بینید قسمتی از آن‌ها حرکت می‌کند و یا در حال فرو ریختن است، پس مراقب باشید و بهترین مسیر را انتخاب کنید تا پرنسس کوچک بازی را به کشتن ندهید.

در بناهای سورئال و رمزآلود، راه‌های مخفی بسیاری وجود دارد که با هوشمندی می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و از آن‌ها عبور کنید. در Monument Valley هر لحظه شما با چالش‌های جدید و فضای متفاوتی روبرو هستید و هیچ گاه از بازی خسته نمی‌شوید و جذابیت بازی هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شود. موسیقی متن و گرافیک حرفه‌ای هم قطعا جذابیت بازی را برایتان دوچندان می‌کند و شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند.

Where’s My Water، بازی دوست داشتنی حمام تمساح

یکی دیگر از بازی‌های محبوب آیفون Where’s My Water محسوب می‌شود که گیم پلی ساده و در عین حال جذابی دارد. داستان بازی از این قرار است که شما باید به تمساح مهربانی به اسم سوآمپی که زیر زمین زندگی می‌کند کمک کنید تا بتواند دوش بگیرد و تمیز شود. لوله‌های آب اطراف تمساح مشکلات زیادی دارند و گاهی اوقات آب‌ها را کثیف می‌کند و سوآمپی نمی‌تواند حمام کند. اما چطور می‌توانید به او کمک کنید؟ تمساح بازی برای دوش گرفتن به آب تمیز احتیاج دارد و شما باید مسیر آب را هدایت کنید و به تمساح برسانید. هدایت مسیر آب کار سختی نیست، اما تمیز نگه داشتن آب و کنترل فشار آن قطعا چالش برانگیز است و  شما را درگیر خود می‌کند.

بازی دوست داشتنی حمامی تمساح، با گرافیک حرفه‌ای و داستان جذابی که دارد باعث شده تا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آیفون شود، اگر تا به الان ابن بازی دوست داشتتنی را تحربه نکرده‌اید، می‌توانید با دانلود بازی Where’s My Water برای آیفون، هر روز به سوآمپی بامزه و دوست داشتنی کمک کنید تا در زیر زمین حمام کند و از آب تمیز استفاده کند.

بازی‌هایی که معرفی کردیم، از پردانلودترین و محبوب‌ترین بازی‌های iOS هستند اما در اپ استورهای خارجی برای دانلود آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید، ولی در اپ استور ایرانی آی‌اپس همه این بازی‌ها را می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی دانلود و نصب کنید و از گیم پلی جذاب آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.