لوگو Where's My Water?

Where's My Water?

5
تصاویر Where's My Water?تصاویر Where's My Water?تصاویر Where's My Water?تصاویر Where's My Water?تصاویر Where's My Water?

توضیحات

برنده بهترین بازی سال از puzzler

با جهت دهی آب به سمت دوش شکسته به سوآمپی کمک کنید تا حمام کند. هر مرحله پر از چالش های هیجان انگیز و جذاب است. از گل و لای سر راهتان عبور کرده و آب های تمیز، سمی، کثیف و بخار آب را با استفاده از سناریوهای پیچیده درون بازی به جهت های مختلف هدایت کنید. دقت کنید که برد و باخت شما به قطرات آبی که هدایت میکنید بستگی دارد!

داستان ها و شخصیت های اصلی بازی - شما میتوانید با انتخاب یک داستان از چهار خط داستانی این بازی و انتخاب یکی از چهار شخصیت اصلی بازی به اسم های سوآمپی، کرانکی، الی و اردک پر ماجرا 500 معما شگفت انگیز را حل کنید و از بازی لذت ببرید.


روش های نوآورانه - آب را به اشکال مختلف در بیاورید و از خلاقیت خود برای حل معماها استفاده کنید - بسیار جذاب و سرگرم کننده!

جمع آوری جوایز، چالش ها - جمع آوری آیتم های ویژه منحصر به فردی که برای هر شخصیت به صورت جداگانه طراحی شده و چالش های سخت و جذاب به منظور باز کردن سطوح جدید و دریافت جایزه!

قابلیت همگام سازی -پیشرفت و دستاوردهای خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


داستان سوآمپی:

سوآمپی در فاضلاب های زیرزمینی شهر زندگی میکند و کمی با دیگر تمساح هایی که تا به حال دیده اید فرق دارد. او بسیار کنجکاو و مهربان است و به شدت به دوش گرفتن و حمام کردن بعد از یک روز سخت کاری علاقه دارد. اما لوله های جایی که او زندگی میکند مشکل دارد و گاها به اشتباه گل و لای وارد آنها شده و حمام کردن سوآمپپی را غیر ممکن میسازد؛ حالا سوآمپی برای دوش گرفتن به کمک شما نیاز دارد تا حل کردن معماهای بازی به او کمک کنید تا با آب تمیز استحمام کند.


داستان الی:

Allie خلاق ترین تمساح فاضلاب است. روحیه عجیب و استعدادهای هنری اش او را به یک ستاره تبدیل کرده است. در حال حاضر، تمساح ها ساز موسیقی ای از بخار ساخته اند و بی صبرانه منتظر نواختن آن هستند. شما باید به او کمک کنید تا بخار آب مورد نیاز خود را برای نواختن سازش تامین کرده و آهنگ های زیبا برایتان بنوازد.


   داستان کرانکی:

کرانکی یک تمساح واقعی است. او همیشه گرسنه است و اشتها باور نکردنی ای دارد، از لاستیک های ماشین ها گرفته تا استخوان های قدیمی ماهی های گندیده. اما مشکلی که کرانکی دارد این است که سبزی نمیخورد! برای پاک کردن جلبک ها و سبزی ها از سر راه کرانکی از آب بنفش استفاده کنید تا او بتواند این مسیر را طی کرده و به غذایش برسد.


 داستان اردک پرماجرا:

دنبال این اردک پر دردسر بگردید و با استفاده از علائم و نشانه های درون بازی او و یک اردک بزرگ تر و بچه اردک های دیگر را پیدا کنید. زمان بندی همه آن چیزی است که شما به آن احتیاج دارید.


تغییرات نسخه اخیر

Minor bug fixes


توسعه دهنده

Disney