بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, عکس و ویدیو

برنامه imovie در آیفون، بهترین اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدیو

برنامه imovie در آیفون

اپلیکیشن iMovie برای ساخت و ویرایش ویدیو است که کمپانی اپل برای دستگاه‌های مک، آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتتشر کرده. در ابتدا این برنامه برای دیوایس Mac عرضه شده بود اما به دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن، Apple در سال 2010 تصمیم گرفت که نسخه‌‌ای را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ عرضه کند. در واقع می‌توان گفت که آی مووی یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی شرکت Apple به حساب می‌آید. ما در این مقاله به بررسی برنامه imovie در آیفون پرداختیم. اگر دوست دارید با این اپلیکیشن کاربردی آشنا شوید و اطلاعاتی به دست آورید، ما را تا انتهای این مطلب همراه کنید.

مشخصات برنامه imovie در آیفون

شما با استفاده از برنامه imovie در آیفون، این امکان را دارید که تصاویر، ویدیوها و صداها را به شکل‌های مختلف کنار یکدیگر قرار دهید و با بهره گیری از تم‌های متنوعی که آی مووی در اختیارتان قرار داده است، کلیپ جذابی را بسازید. علاوه بر آن، می‌توانید ویدیوهای مورد نظرتان را برش دهید، سرعت آن‌ها را کم و زیاد کنید و هر تغییری که دوست دارید را اعمال کنید.

نحوه ساخت پروژه

برای ایجاد یک پروژه‌ی جدید در بخش Projects باید روی علامت + بزنید و از بین Movie یا Trailer یکی را انتخاب نمایید. حالت فیلم 8 تم و 10 فیلتر دارد و حالت پیش نمایش 14 قالب متنوع به سبک هالیوودی برای انتخاب وجود دارد.

سپس عکس، ویدیو و موزیک مورد نظرتان را می ‌توانید اضافه کرده و با استفاده از تم‌ها و افکت‌های موجود در این نرم افزار به ویرایش و زیباسازی کلیپ خود اقدام کنید. به علاوه، این امکان را دارید که در حین افزودن ویدیو آن به صورت تصویر در تصویر باشد یا حالت‌های دیگری را انتخاب کنید.

ادیت در برنامه imovie در آیفون

حالا که تغییرات لازم را به کلیپ خود داده‌اید برای ذخیره کردن آن کافیست روی Done که در بالا سمت راست صفحه وجود دارد بزنید و سپس در پایین اسکرین خود گزینه‌ی وسطی که برای خروجی گرفتن است را انتخاب کنید. حالا باید تصمیم بگیرید که با ویدیوی خود می‌خواهید چه کاری انجام دهید:

  1. اگر می خواهید کلیپ را ذخیره کنید، روی Save Video بزنید و سایز خروجی را انتخاب کنید.
  2. اگر هم می‌خواهید برای فردی ارسال کنید کافیست او را از لیست خود پیدا کرده و کلیپ نهایی خود را برای او ارسال کنید.

امکانات و ویژگی‌های دیگر آی مووی

این برنامه قابلیت‌های بسیاری دارد و ما در این بخش به صورت خلاصه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امکان ساخت ویدیوها و تریلرهای حرفه‌ای
  • وجود افکت‌ها و فیلترهای متنوع
  • دارای تم‌های زیاد و جذاب
  • ویرایش ویدیوهای اسلوموشن – Slow Motion
  • پشتیبانی از قابلیت Multi Touch
  • امکان تنظیم سرعت ویدیو
  • اضافه کردن موسیقی دلخواه
  • پشتیبانی از سرویس آیکلود – iCloud

سخن آخر

اگر بخشی از این نرم افزار برای شما نامفهوم بود می‌توانید با زدن علامت ؟ راهنمای گزینه‌های مختلف را مشاهده کنید. شما هم اکنون با دانلود iMovie نسخه iOS از اپ استور آی‌اپس این امکان را دارید ویدیوهای خود را به فیلم یا تریلر تبدیل کنید و آن‌ها را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید.

امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم کارآیی برنامه imovie در آیفون را به خوبی توضیح داده باشیم. اگر در این باره سوال، نظر و یا پیشنهادی دارید، حتما آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.