بدون دیدگاه
رقابتی, معرفی بازی

با بازی Dead Cells نبرد تن به تن را تجربه کنید

نقد و بررسی Dead Cells

بازی Dead Cells یکی از گیم‌های محبوب در سبک هک اند اسلش و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Motion Twin در سال 2017 منتشر شد و به دلیل محبوبیتش این شرکت تصمیم گرفت که آن را برای پلتفرم‌های دیگر مثل iOS عرضه کند. ما در این مقاله به نقد و بررسی Dead Cells پرداختیم. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و اعتیاد آور هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید.

گیم پلی Dead Cells در نگاه اول

داستان بازی بسیار ساده است و هیچ ماجرایی از گذشته‌ی شخصیت اصلی که اسمش The Beheaded است، گفته نمی‌شود. اگر کنجکاو هستید و می‌خواهید بدانید چه اتفاقاتی در این قلعه‌ی مرموز در حال رخ دادن است، باید تمامی نقشه را جستجو کنید و در فضای بازی به گشت و گذار بپردازید.

نقد و بررسی Dead Cells + گیم پلی

دشمنان

در Dead Cells اصل بازی مربوط به مبارزات است و با پیش روی مبارزه‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند. هر یک از دشمنانی که با آن در حال جنگ هستید در هر مرحله از بازی متفاوت خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، وجود تنوع زیادی از دشمنان است و به همین دلیل پی بردن به نقطه ضعف‌های آن‌ها کار سختی به حساب می‌آید و باید چندین بار بجنگید تا نحوه‌ی ضربه زدن درست به آن‌ها را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید.

نکته قابل توجه این است که اگر در مبارزه‌ای بمیرید، باید همه چیز را از اول شروع کنید.

سلاح مبارزات

در Dead Cells سلاح‌های متنوعی از شمشیر گرفته تا نیزه وجود دارد و شما می‌توانید اسلحه‌ها را در بازی پیدا کنید و طبق سلیقه‌ی خود انتخاب نمایید که با چه سلاحی دشمنانتان را از بین ببرید و بکشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب دد سلز، وجود آیتم‌هایی مثل بمب است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کمی از سختی مبارزاتی که دارید را کم کنید. شاید در ابتدا پوشیدن شیلد برایتان بی معنی به حساب بیاید اما با سخت‌تر شدن بازی اهمیت بالای پوشیدن زره را خواهید فهمید.

نقد و بررسی Dead Cells + مبارزات

در ادامه نقد و بررسی Dead Cells، به گرافیک آن می‌پردازیم.

طراحی و گرافیک

طراحی در Dead Cells به گونه‌ای است که هیچ وقت خسته نمی‌شوید و سازندگان بازی به این مسئله بسیار دقت کرده‌اند. حتی در مبارزه‌ای بمیرید، دشمنان و مکان تله‌ها عوض می‌شوند که همین باعث افزایش جذابیت این گیم شده است.

با اندکی بازی کردن می‌توان متوجه شد که سازندگان Dead Cells به رنگ بندی توجه بسزایی داشتند و برای ساخت فضای گیم از رنگ‌های چشم نوازی استفاده کرده‌اند.

گرافیک این بازی پیکسلی به حساب می‌آید و اصلا فکر نکنید به خاطر پیکسلی بودنش کیفیت گرافیک فنی آن پایین است. بلکه می‌توان گفت جزئیات محیطی به خوبی قرار داده شده و کاملا قابل مشاهده است.

صداگذاری هیجان انگیز

قطعا یکی از مواردی که باید در نقد و بررسی Dead Cells بپردازیم، صدا گذاری جذاب و فوق العاده‌ی آن است. در همان ابتدای بازی متوجه خواهید شد که سازندگان این گیم روی پخش آهنگ و افکت‌ها صوتی تمرکز بالایی داشتند. در واقع به دلیل صدا گذاری هیجان انگیزی که وجود دارد باعث می‌شود شما را غرق بازی کردن کند.

جمع بندی نقد و بررسی Dead Cells

اگر از گیم پلی و سبک این بازی خوشتان آمد، پس حتما Dead Cells را از اپ استور آی‌اپس بدون نیاز به پرداخت 8.99 دلار دانلود کنید و وارد دنیای مبارزه شوید.

امیدواریم این مطلب برای شما جذاب بوده باشد. اگر دوست دارید درباره‌ی بازی‌ها و برنامه‌های دیگر و اخبار تازه‌ی اپل اطلاعاتی به دست آورید، حتما با ما در بلاگ اپس همراه باشید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.