بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, فرهنگ و هنر

برنامه clips در آیفون، حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن ادیت ویدیوی iOS

برنامه Clips در آیفون

شاید شما هم امروز در حال انجام یک کار جذاب هستید، ممکن است در حال ورزش کردن در یک فضای متفاوت باشید و یا در یک کافه‌ی آرام در حال قهوه خوردن باشید. قطعا ثبت این لحظات کوتاه و درست کردن یک ویدیوی از آن‌ها می‌تواند خاطره آن روز را برایتان تداعی کند. برنامه clips در آیفون هم یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی است که به شما امکانات حرفه‌ای ادیت ویدیو را می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید به قشنگ‌ترین شیوه ممکن لحظات خود را ثبت کنید و با یک ادیت حرفه‌ای آن را ذخیره کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معرفی اپلیکیشن خارق‌العاده‌ی کلیپس

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که اپل در اختیار کاربران قرار داده، برنامه clips در آیفون است. این نرم افزار به طور کلی به شما کمک می‌کند تا ویدیو ادیت کنید و یا انیمیشن‌های کوتاه و جذاب بسازید. اپلیکیشن کلیپس با کیفیت بالا و ابزارهای کاربردی که دارد توانسته بسیار بین کاربران محبوب شود. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره کاربرد و نحوه استفاده آن بدانید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برنامه کلیپس ادیت ویدیو

امکانات و ویژگی‌های باور نکردنی برنامه‌ی clips در آیفون

یکی از قابلیت‌هایی که در برنامه clips در آیفون به چشم می‌خورد، وجود بک گراندهای متفاوتی است. در واقع شما بدون داشتن پرده سبز می‌توانید پس زمینه ویدیو را به محیط و فضاهای لایو دیگر تغییر دهید. برنامه‌ی clips در آیفون یک نرم افزار غنی و با ابزارهای کاربردی زیادی است که به سختی می‌توانید نظیر آن را در اپلیکیشن‌های دیگر پیدا کنید.

از جمله کارهایی که می‌توانید با این برنامه انجام دهید:

  • ترکیب ویدیو و عکس‌های مختلف با یکدیگر
  • استفاده از فیلترهای باکیفیت و جذاب
  • اضافه کردن کادر به نوشته‌های خود
  • استفاده از فایل‌های صوتی در ویدیوها
  • به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

چه چیزی این برنامه را از بقیه مجزا می‌کند؟

اول از همه چیزی که آن را از بقیه جدا می‌کند، کیفیت آن است. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از اینکه فیلتر به ویدیوی خود اضافه می‌کنید و یا نور و رنگ آن را تغییر می‌دهید، کیفیت آن کاهش می‌باید و دیگر مثل قبل نیست و غیر طبیعی به نظر می‌رسد. اما در برنامه Clips در آیفون، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. البته این تنها ویژگی به خصوص آن نیست و یکی از جذابیت‌های آن استفاده از مموجی‌هایی است که شما را تبدیل به شخصیت‌های کارتونی می‌کند و یک ویدیوی بامزه و متفاوت را برایتان رقم خواهد زد.

برنامه clips در آیفون

فضاهای AR، طبیعی‌ترین افکت‌هایی که تا به حال دیده‌اید!

فضاهای AR که در این برنامه در اختیارتان قرار گرفته یک جلوه‌ی جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. برای مثال با اضافه شدن افکت‌های نوری به فضاهای استودیویی خود، یک ویدیوی متفاوت درست کنید بدون اینکه کسی بفهمد آن‌ها را از طریق ادیت به فیلم خود اضافه کرده‌اید.

این افکت‌ها بسیار طبیعی و زیبا هستند و در چند ثانیه می‌توانند در اتاق شما نورهای LED و شبرنگ ایجاد کنند و یک اثر هنری جذاب را به وجود بیاورند.

حالا وقتش رسیده که از برنامه clips در آیفون استفاده کنید!

برنامه clips در آیفون به صورت دیفالت وجود دارد، اما بسیاری از کاربران از قابلیت‌های خارق‌العاده‌‌ی آن بی‌خبرند و از آن استفاده نمی‌کنند، اما حالا که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، قطعا متوجه قدرت و کیفیت این اپلیکیشن شده‌اید. پس دفعه بعد که خواستید یک ویدیو و یا استوری در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید برنامه کلیپس را فراموش نکنید و با آن یک فیلم کوتاه جذاب بسازید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.